Reklama przedszkola – 3 pomysły

author
reklama przedszkola

Reklama przedszkola – od czego zacząć?

Za pomocą internetu można reklamować usługi z praktycznie każdej branży. Opieka przedszkolna nie jest wyjątkiem, zarówno nowe, jak i działające już od jakiegoś czasu przedszkola mogą wiele zyskać dzięki marketingowi internetowemu. Pozwoli on nie tylko zyskać nowych klientów, ale również pogłębić z nimi relacje za pomocą mediów społecznościowych. A zatem – reklama przedszkola – jak zacząć?

W dzisiejszych czasach firma, która nie posiada własnej strony internetowej, nie istnieje dla klientów. Dotyczy to również małych lokalnych firm. Dlatego jej założenie powinno być pierwszym krokiem podczas budowania obecności przedszkola w internecie. Dobrze byłoby, aby znalazły się na niej szczegółowe informacje dotyczące funkcjonowania placówki, kadry pedagogicznej, prowadzonych zajęć i innych istotnych rzeczy. Bardzo ważne jest umieszczenie na niej galerii ze zdjęciami przedszkola. Rodzice są bardzo zainteresowani zobaczeniem, w jakich warunkach będą przebywać ich pociechy. Również zdjęcia i przedstawienie pracujących w przedszkolu przedszkolanek pomaga we wzbudzeniu zaufania. Strona internetowa jest również konieczna do przeprowadzenia kampanii reklamowej w internecie, to do niej przecież będą odsyłać wyświetlane reklamy.

Blog

Ciekawym uzupełnieniem strony internetowej będzie prowadzenie na niej bloga z treściami przydatnymi dla rodziców. Mogą to być na przykład porady dotyczące wychowania dzieci i rozwijania ich umiejętności. Będzie to działanie z zakresu content marketingu, czyli publikowania w internecie informacji przydatnych dla odbiorcy w celu budowania pozytywnych skojarzeń z daną firmą lub instytucją. Umieszczanie na stronie ciekawych treści poprawia też jej pozycjonowanie, to znaczy miejsce, które zajmuje ona w wynikach wyszukiwania.

Google AdWords

Reklama poprzez Google AdWords bardzo dobrze sprawdzi się w przypadku przedszkoli. Powodem jest to, że opieka przedszkolna jest usługą, którą są zainteresowani tylko rodzice małych dzieci. Dlatego wyświetlanie reklam wszystkim użytkownikom internetu byłoby stratą pieniędzy. Dodatkowo przedszkolem w danym mieście są zainteresowani tylko mieszkańcy danego miasta i okolicy. Reklama w całym kraju jest również bezcelowa. Największą zaletą reklamy w Internecie, na przykład właśnie poprzez Google AdWords, jest możliwość dokładnego określenia komu będą wyświetlane reklamy. W przypadku przedszkola będą to generalnie osoby w wieku 20-40 lat mieszkające w mieście, w którym znajduje się placówka i w najbliższej okolicy. Możemy również zawęzić tę grupę odbiorców np. do odwiedzanych przez nich witryn internetowych, które są tematycznie powiązane z zagadnieniem opieki nad dziećmi.

Czy to działa? Sprawdź rekomendację jednego z naszych klientów! Rzecz dotyczy biura tłumaczeń, ale zasada – i co ważne skuteczność działania – są podobne.

Facebook

Innym dobrym pomysłem jest reklama przedszkola na Facebooku. Bardzo dużo firm oprócz własnej strony internetowej prowadzi fanpage na tym portalu społecznościowym. Najważniejszą zaletą tego rozwiązania  jest to, że media społecznościowe zapewniają bezpośredni kontakt z klientami. Dzięki temu możliwe jest poznanie ich opinii o funkcjonowaniu firmy i szybka reakcje na wszelkie negatywne uwagi. Dlatego będzie to idealne rozwiązanie dla przedszkola, gdzie zaufanie rodziców jest najważniejsze. Facebook również umożliwia przeprowadzenie kampanii reklamowej i promowanie całego fanpage’a, pojedynczego postu lub strony internetowej. Nie mniej istotne jest, że społeczność zgromadzona wokół Twojego fanpage`a, zazwyczaj ma znajomych w podobnym wieku i w podobnej lokalizacji. Ich rekomendacje będą bezcenne!

Potrzebujesz pomocy? Napisz do nas! Za darmo wycenimy działania i estymowaną skuteczność! 

Verseo  Darmowa Wycena

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Copyright © 2018 Agencja Interaktywna Verseo - wszelkie prawa zastrzeżone

Polityka prywatności | Witryna wykorzystuje pliki cookies