Ten tekst przeczytasz w 3 minuty

Brak komentarzy

Zalety Google Ads – kiedy i dlaczego warto?

Zalety Google Ads – kiedy i dlaczego warto? - zdjęcie nr 1

Zalety Google Ads – kiedy i dlaczego warto? - zdjęcie nr 2

Zalety Google Ads – kiedy i dlaczego warto? - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Zalety Google Ads – kiedy i dlaczego warto?

Zamknij

Poznaj zalety Google Ads już teraz!

Ktokolwiek zapytany o najpopularniejszą wyszukiwarkę internetową, na pewno śmiało by przyznał, że jest nią Google. Obecnie najczęściej używane, niezawodne źródło informacji, w którym znajdziemy dosłownie wszystko: wiadomości ze świata, artykuły na interesujące nas tematy oraz produkty i usługi. Po wpisaniu danego słowa, frazy lub słowa kluczowego w ułamkach sekundy pojawiają się propozycje stron, od tych najbardziej pasujących do naszego wyszukiwania, do tych mniej. Oczywiste jest więc, że będąc właścicielem strony internetowej będzie nam zależało na tym, aby się znaleźć najwyżej w podpowiedziach Google. Dlatego warto poznać zalety Google Ads.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Dlaczego? Gdyż to te propozycje są najczęściej klikane przez użytkownika. Będąc więc wysoko w wyszukiwarce Google możemy mieć pewność, że nasz ruch na stronie, a co za tym idzie, liczba klientów, się zwiększy. Co ważne, podczas usilnej pracy nad zdobyciem jak najwyższego miejsca w Google należy pamiętać o możliwości dużo szybszego tam dotarcia, dzięki narzędziu Google Ads. Jeśli więc rozważasz zapoznanie się z nim i być może wykorzystanie w przyszłości, na pewno powinieneś poznać jego zalety!

Efektywna reklama w Google – zalety Google Ads

Na efekty pozycjonowania naszej strony w Google możemy czekać nawet kilka miesięcy.. Ich plusem jest jednak wysoki poziom zaufania użytkowników, którzy często klikają w jedne z pierwszych wyników organicznych omijając przy tym te sponsorowane. Niemniej jednak wyniki sponsorowane, czyli reklamy Google Ads pojawiają się na pierwszej stronie Google już na kolejny dzień. Dlatego wiele biznesów decyduje się na płatne rozwiązania, dzięki którym bardzo szybko może zauważyć efekty. Kampanie Google Ads pozwalają promować oferowane przez nas produkty lub usługi i dużo łatwiej kontrolować ich pozycję w wyszukiwarce.

Niestety, samo stworzenie kampanii nie gwarantuje jej powodzenia i oczekiwanych efektów. Z jednej strony Google Ads jest darmowym narzędziem, z którego każdy może korzystać, z drugiej strony jeśli zależy nam na świadomym działaniu i długotrwałych efektach warto zaufać fachowcom w tej dziedzinie i powierzyć działania agencji z doświadczeniem. Oczywiście będziemy musieli liczyć się wtedy z prowizją. Będzie to jednak niewielki wydatek biorąc pod uwagę pewność realizacji zamierzonych celów i otrzymany zysk. Bowiem doświadczenie w kwestii przeprowadzania kampanii Google Ads jest niezwykle ważne. W Verseo oprócz certyfikowanych specjalistów nad kampaniami czuwa platforma oparta uczeniu maszynowym – Verseo Campaign Manager (VCM), która bezustannie dostosowuje stawki i optymalizuje kampanie. Jeśli chcesz się przekonać co może dla Ciebie zrobić VCM, napisz do nas!

Więcej zalet Google Ads

Wiele osób obawia się, że internauci będą omijali wyniki sponsorowane i chętniej klikali w te organiczne. Jednak według statystyk Google – jest zupełnie odwrotnie! Reklamy pojawiają się w dobrze widocznych miejscach (na samej górze oraz samym dole strony) i praktycznie nie różnią się od wyników organicznych. Podczas wyszukiwania użytkownik na pewno chętnie kliknie w link, który najbardziej będzie mu odpowiadał. Dostosowanie treści oraz użycie odpowiednich rozszerzeń może go przekonać do kliknięcia właśnie w nasz link czyli do sprawdzenia właśnie naszej oferty.

Jakie inne zalety Google Ads jeszcze znajdziemy? Przede wszystkim nasze koszty są stosunkowo mierzalne i łatwo je określić na sam początek, chociażby korzystając z plannera słów kluczowych, który szacuje średni koszt kliknięcia oraz koszt reklamy przy użyciu danego słowa kluczowego. Przy większej konkurencji za dane słowo będziemy musieli zapłacić więcej aby znaleźć się wyżej niż inne strony. Możemy jednak skupić się na mniej popularnych słowach kluczowych, których koszt jest niższy a konkurencji znacznie mniej.Ostatecznie jednak najczęściej wybieraną metodą rozliczeń jest CPC – koszt za kliknięcie, gdzie płacimy tylko wtedy gdy użytkownik kliknie w naszą reklamę. Mamy także inne udogodnienia w Google Ads, takie jak możliwość ustawiania przedziału czasowego i dostosowania treści do danego okresu, jak np. Święta, Black Friday lub do zmian w pogody.

Co wybrać? – Reklamę Google Ads czy Pozycjonowanie?

Jedno nie wyklucza drugiego – i to jest najlepsze! Jeśli już pozycjonujesz swoją stronę z pozytywnym efektem nie znaczy to, że Google Ads nie jest dla Ciebie. Wręcz przeciwnie! Dlaczego? Połączenie działań mających na celu osiągnięcie wysokiej pozycji w wynikach organicznych oraz płatnej reklamy jaką jest Google Ads pozwoli Ci na dotarcie do jeszcze większej liczby odbiorców Twoich treści, a tym samym pozyskanie nowych klientów. Niektórzy użytkownicy klikają bowiem w treści w wynikach organicznmych a inni w te sponsorowane, najbardziej widoczne w wyszukiwarce Google.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany