Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

2 komentarze

Wyszukiwarka Bing rośnie w siłę

Wyszukiwarka Bing rośnie w siłę - zdjęcie nr 1

Wyszukiwarka Bing rośnie w siłę - zdjęcie nr 2

Wyszukiwarka Bing rośnie w siłę - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Wyszukiwarka Bing rośnie w siłę

Zamknij

Bing walczy o użytkowników sieci!

Wyszukiwarka Bing to druga po Google, największa wyszukiwarka. Jest to produkt Microsoftu. Pierwowzorem tej wyszukiwarki istniejącej od 2009 roku był MSN Search wprowadzony w 2005. Na pierwszy rzut oka charakteryzuje ją zmieniające się tło przedstawiające ciekawe miejsca na świecie. Ponieważ Microsoft blisko współpracuje z Facebookiem i Twitterem, Bing ma bezpośredni dostęp do zasobów tych ogromnych serwisów. Ma też lepsze indeksowanie filmów. Z kolei Google ma o wiele lepsze mapy i nawigację. Podstawowe wyniki wyszukiwania są jednak w obu przypadkach takie same. Oczywiście Bing jest domyślną zintegrowaną wyszukiwarką na wszystkich telefonach Nokii/Microsoftu. Niestety nie wszystkie wyróżniające się funkcjonalności Binga są dostępne w Polsce.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Ostatnio wyszukiwarka Bing ma coraz więcej odbiorców reklam na wszystkich rynkach. Warto wziąć ją pod uwagę w swojej kampanii, szczególnie kierując ofertę na rynki Europy Zachodniej.

Udział w rynku Unikalni Użytkownicy Miesięcznie ilość wyszukiwań
Wielka Brytania 18% 29 mln 769 mln
Francja 12.1% 18 mln 550 mln
Niemcy 7.8% 19 mln 333 mln
Włochy 7.8% 9 mln 210 mln
Hiszpania 9% 8 mln 181 mln
Holandia 8.5% 8.5 mln 118 mln
Europa Zachodnia 7.9% 21 mln 385 mln

 

Żródło: comScore Explicit Core Search
*Europa Zachodnia to wyszukiwania w Danii, Norwegii, Szwecji, Finlandii, Austrii, Szwajcarii, Irlandii, Belgii, Luksemburgu

Wyszukiwarka Bing sukcesywnie zwiększa swoje funkcjonalności, wprowadzając między innymi edytor na Maca, aplikację do reklam na platformę IOS i Android. Reklamy w Bing mogą zawierać m.in. obrazki oraz recenzje. Całość jest kompatybilna z Google Expanded Text Ads – jest możliwość importowania kampanii.

Komentarze (2)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany
  • Wyszukiwarka Bing rośnie w siłę - zdjęcie nr 5

    Prewitt

    18 lis 2016, 12:12

    Bardzo ciekawe informacje 🙂 Mam tylko jedno pytanie. Korzystając z bingowej wyszukiwarki nie uświadczyłem jeszcze reklamy. Wiecie może z czego to wynika? To jest właśnie ta funkcjonalność, która nie jest dostępna w Polsce? Z góry dzięki za odpowiedź! Pozdrawiam

    • Wyszukiwarka Bing rośnie w siłę - zdjęcie nr 6

      Krzysztof Masłowski

      18 lis 2016, 12:18

      Witam,
      Tak niestety Bing nie obsługuje jeszcze reklam w języku polskim.
      Ew. można testować angielski z kierowaniem na PL, w niektórych branżach się to przydaje.
      pozdrawiamy