Wyszukiwanie filmów i aplikacji jako miejsca docelowe na podstawie słów kluczowych

Google dodało bardzo przydatną funkcję do Planera kampanii w sieci reklamowej. Za jej pomocą można na podstawie słów kluczowych, znaleźć kierowanie dla reklam w aplikacjach mobilnych oraz na YouTube. Jak wykorzystać jej potencjał?

  1. Aby wyszukać kanały pasujące do wybranych słów kluczowych, należy wpisać je w planerze kampanii w sieci reklamowej i nacisnąć „Znajdź propozycję miejsc docelowych”.


2. Następnie na ekranie głównym planera wybieramy „Aplikacje mobilne” lub „Filmy”.

3. Poniżej znajduj się przykład proponowanych kanałów na YouTube.

4. A tu znajdują się propozycje kierowania reklam na proponowane aplikacje mobilne.

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Copyright © 2017 Agencja Interaktywna Verseo - wszelkie prawa zastrzeżone

Regulamin szkolenia | Polityka prywatności | Witryna wykorzystuje pliki cookies