Ten tekst przeczytasz poniżej 1 minuty

Brak komentarzy

Jak wyglądałby świat bez Facebooka i co oznaczałoby to dla marek?

Jak wyglądałby świat bez Facebooka i co oznaczałoby to dla marek? - zdjęcie nr 1

Jak wyglądałby świat bez Facebooka i co oznaczałoby to dla marek? - zdjęcie nr 2

Jak wyglądałby świat bez Facebooka i co oznaczałoby to dla marek? - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Jak wyglądałby świat bez Facebooka i co oznaczałoby to dla marek?

Zamknij

Świat bez Facebooka – koszmar dla firm?

Jak wyglądałby świat bez Facebooka? Nie będziemy pisać tu o tym, że bez Facebooka często nie mielibyśmy pojęcia kiedy nasi znajomi mają urodziny. Ominęłoby nas sporo zabawnych filmików z kotami (albo z buldożkami francuskimi), a połowa wydarzeń towarzyskich odeszłaby w niebyt – to dość oczywiste.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Nasz New Business Manager Artur Kwieciński podszedł do tematu bardziej poważnie. Zastanawia się jak wyglądałaby promocja firm oraz ich komunikacja z klientami bez Facebooka. Nie spojlerujemy, tylko zapraszamy do lektury 🙂 https://socialpress.pl/2017/07/swiat-bez-facebooka-co-oznaczaloby-to-dla-marek-opinie-ekspertow/

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany