Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Typy kierowań AdWords (Google Ads) – lista!

Typy kierowań AdWords (Google Ads) – lista! - zdjęcie nr 1

Typy kierowań AdWords (Google Ads) – lista! - zdjęcie nr 2

Poznaj typy kierowań AdWords

Sieć reklamowa Google (GDN) jest największą siecią witryn online, zrzeszającą ponad 2 miliony stron oraz aplikacji, w których można wyświetlać reklamy Google Ads (wcześniej Google AdWords). Sieć Reklamowa – za pomocą różnych formatów reklam – dociera już do ponad 90% internautów na całym świecie. Dzięki ogromnym możliwościom, jakie oferuje GDN, reklamodawca może bez problemu zaprezentować swoją ofertę osobom będącym na wcześniejszym etapie zakupów, niż Ci, którzy już aktywnie poszukują produktów lub usług w wyszukiwarce Google. Sieć reklamowa ma pomóc wzbudzić zainteresowanie produktem/usługą, głównie poprzez budowanie świadomości oraz kreowanie potrzeb.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Typy kierowań AdWords – czyli targetowanie odpowiednich grup

Reklamy graficzne kierować można w oparciu o: słowa kluczowe (pojawiające się w treściach stron mających wyświetlać reklamy), zainteresowania odbiorców, tematy stron (na których mają pojawić się banery reklamowe), miejsca docelowe (strony, na których będą wyświetlane grafiki), a także demografię (wiek, płeć oraz status rodzinny).

Algorytm Google kategoryzuje nas na podstawie czytanych artykułów, przeglądanych stron, odwiedzanych sklepów internetowych, dokonywanych zakupów online itp. Wszystko po to aby reklamy, które się nam wyświetlają jak najbardziej pasowały do naszej osoby i naszych zainteresowań.

Im więcej korzystamy z przeglądarki, tym więcej danych dostarczamy i jesteśmy lepiej sprofilowani. Dzięki temu, reklamy wykorzystujące tego typu zbiór wiedzy, są zdecydowanie skuteczniejsze niż formy promocji bazujące na większym poziomie ogólności.

Lista z typami kierowań AdWords

Tworząc kampanię w Sieci Reklamowej musimy odpowiednio dobrać kierowanie, tak aby wyświetlana reklama trafiała do odpowiedniej grupy użytkowników. Im lepsze dopasowanie – tym większa skuteczność. Możliwości kierowania po tematach, zainteresowaniach czy odbiorcach na rynku jest bardzo dużo. I właśnie te możliwości chciałbym przedstawić w tym artykule. Wielokrotnie pytają Państwo co oznacza stwierdzenie, że jest tego “naprawdę dużo”. Stworzyliśmy zatem dynamiczne narzędzie, w którym znajdą Państwo każdy zakres, do jakiego możemy się zawęzić projektując kampanię w Google Ads (AdWords).

Poniżej przedstawiamy interaktywne listy – wygenerowane, by bez logowania sprawdzić jakie mamy możliwości dopasowań – wystarczy klikać i rozwijać listę, by poznać pełnię możliwości! Masz więcej pytań lub chcesz dowiedzieć się jak dobre dopasowanie w kampanii Google Ads może wspierać Twój biznes? Napisz do nas – za darmo wycenimy działania dla Ciebie!

Tematy

Największą grupą kierowania są “Tematy”. Jest to jedyna grupa w tym zestawieniu, przez którą nie kierujemy reklam na podstawie zainteresowań użytkowników, tylko na podstawie treści stron internetowych.

Odbiorcy na rynku

Kolejną grupą do jakiej możemy kierować reklamy są “Odbiorcy na rynku”. Dzięki tej grupie mamy możliwość dotarcia do osób, które w ostatnim czasie szukają produktów/usług w danej kategorii.

Odbiorcy o podobnych zainteresowaniach

Ostatnią z grup kierowania są “Odbiorcy o podobnych zainteresowaniach”. Za pomocą tej grupy możemy kierować reklamy wybierając użytkowników po ich zainteresowaniach.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany