Jak stworzyć listę remarketignową Opuszczony Koszyk w Google Analytics

Lista remarketingowa a opuszczony koszyk.

Użytkownicy dokonując zakupów bardzo często przeglądają sklepy internetowe w poszukiwaniu odpowiedniego produktu. Przeglądając wiele witryn dodają produkty do koszyka, często nawet by porównać koszty, np. łączny koszt produktów i dostawy lub podczas przeglądania produktów coś odwróciło ich uwagę w trakcie zakupu. To idealni odbiorcy kampanii remarketingowej, do których możemy powrócić zachęcającymi banerami, np. darmowa dostawa, rabat na produkty w koszyku, itp. Pomoże Ci lista remarketingowa. 

Aby powrócić, w odpowiednim momencie do użytkowników, którzy dodali produkt do koszyka ale nie dokonali zakupu należy utworzyć odpowiednie listy remarketingowe. Poniżej przedstawię przykład tworzenia list remarketingowych.

Przykładowa ścieżka zakupowa domeny www.test.pl:

  • Dodanie produktu do koszyka – https://www.test/koszyk.html
  • Potwierdzenie zamówienia – https://www.test/zamowienie-potwierdzenie.html
  • Podsumowanie Zamówienia – https://www.test/zamowienie-podsumowanie.html

Jak dodajemy listy remarketingowe?

  1. Dodajemy nowych odbiorców.

2. Klikamy w nowych odbiorców.

3. Ustalamy warunek


Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

2 comments

  1. Bartosz

    Dzięki fajne – a gdzie sprawdzić ile osób było na stronie ale nie kupiło produktu ?

    Innymi słowy raport do sprawdzenia z tego co ustawiliśmy ?

    • Joanna Hałaszkiewicz

      Joanna Hałaszkiewicz

      Po utworzeniu odpowiednich list remarketingowych, możemy sprawdzić swoją listę klikając w „definicje list odbiorców-> Odbiorcy” Po kliknięciu w daną listę, np. opuszczony koszyk 30 dni pojawią się odpowiednie grupy odbiorców.

Copyright © 2017 Agencja Interaktywna Verseo - wszelkie prawa zastrzeżone

Regulamin szkolenia | Polityka prywatności | Witryna wykorzystuje pliki cookies