Sprawdź jak działa Twoja witryna na urządzeniach mobilnych

Twoja witryna na urządzeniach mobilnych – sprawdź czy jest przyjazna użytkownikowi!

Przeciętnie 9 z 10 osób opuści witrynę mobilną jeśli od razu nie znajdą tego czego szukają. Niedopasowana do urządzeń mobilnych strona znacząco utrudnia docieranie do potrzebnych informacji. Przetestuj swoją witrynę pod kątem mobilności i wyciągnij wnioski. Witryna na urządzeniach mobilnych musi być szybka i przejrzysta dla użytkownika. 

Czy wiesz jak szybko Twoja strona wgrywa się na laptopach i smartfonach? Jeżeli robi powoli, to jest duża szansa, że tracisz wielu potencjalnych klientów. Jak zatem sprawdzić poziom mobilności swojej witryny i dowiedzieć się co można przy niej poprawić? Przedstawiamy łatwy sposób mierzenia wydajności i płynności witryny na różnych urządzeniach: od mobilnych do stacjonarnych. Test daje wykaz konkretnych poprawek, które mogą pomóc firmie szybciej i skuteczniej połączyć się z ludźmi drogą online.

Po wpisaniu adresu internetowego firmy do Test my Site od Google zobaczysz wyniki dla swojej witryny. Można również uzyskać szczegółowy raport podpowiadający, co dalej robić. Zaleca się przekazanie informacji webmasterowi, żeby pomógł zaplanować następne kroki i wdrożyć sugerowane poprawki.

Dlaczego strona powinna być testowana?

Klienci praktycznie żyją online. Gdy potrzebują informacji lub chcą znaleźć pobliską usługę lub produkt, to chwytają najbliższe urządzenie z dostępem do Internetu. Ale gdy potencjalny klient korzysta z Internetu przez telefon, a twoja strona nie ładuje się szybko, to jest pięć razy większa szansa że klient opuści tę stronę. Aby uniknąć strat w tych kluczowych momentach, trzeba mieć stronę, która ładuje się szybko i jest łatwa w użyciu na ekranach telefonów. Pierwszym krokiem jest sprawdzenie jak wydajna jest twoja witryna. Możesz zobaczyć cyfrową ocenę (wynik) na „przyjazność” mobilną, szybkość mobilną i prędkość na komputerach stacjonarnych.

Co Twoje wyniki mówią o twojej stronie?

  • „Przyjazność” mobilna: Jest to jakość doświadczenia klienci mają, gdy przeglądają twoją witrynę na swoich telefonach. Aby być przyjazną dla urządzeń mobilnych, witryna powinna mieć duże, wyraźne, dotykowe (tappable) przyciski, łatwe w nawigacji po małym ekranie, i mieć najważniejsze informacje na przedzie wypośrodkowane.
  • Szybkość Mobilna: To jest, ile zajmuje czasu załadowanie strony na urządzeniach mobilnych. Jeśli klienci będą czekać zbyt długo, po prostu przejdą do następnej strony.
  • Prędkość na komputerach stacjonarnych: To, ile zajmuje czasu załadowanie strony na komputerach stacjonarnych. To nie tylko połączenie internetowe twoich klientów, które określa szybkość, ale także elementy na twojej stronie.

Przetestuj na https://testmysite.thinkwithgoogle.com swoją stronę i dowiedz się, co działa, a co nie, i które rozwiązania zastosować.

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Copyright © 2017 Agencja Interaktywna Verseo - wszelkie prawa zastrzeżone

Regulamin szkolenia | Polityka prywatności | Witryna wykorzystuje pliki cookies