Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Rodzaje remarketingu Google Adwords

Rodzaje remarketingu Google Adwords - zdjęcie nr 1

Rodzaje remarketingu Google Adwords - zdjęcie nr 2

Rodzaje remarketingu Google Adwords - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Rodzaje remarketingu Google Adwords

Zamknij

Remarketing z Google AdWords

Re-Marketing jest to narzędzie Google Adwords, które umożliwia wyświetlanie reklam osobom, które wcześniej były na Twojej stronie internetowej. Mogły również korzystać z aplikacji mobilnej lub podały Ci swój adres e-mail. W zależności od zawartości Twojej witryny, czy jest to strona poświęcona informacją o Twoich usługach, czy jest to sklep internetowy, gdzie klient oglądał produkty, a nie dokonał zakupu, możesz skorzystać z innego rodzaju Re-Marketingu w Google AdWords.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Re-Marketing ze względu na swoje bardzo szerokie zastosowanie posiada wiele zalet. Główną zaletą jest fakt, że umożliwia zwiększenie zwrotu z inwestycji. Dzięki niemu masz możliwość wejść w interakcje oraz nawiązać więź z użytkownikami internetu, którzy wcześniej mieli kontakt z Twoją stroną internetową. Najistotniejszym elementem kontaktu z klientem jest fakt, że możesz docierać do niego na każdym urządzeniu z jakiego on właśnie korzysta. Większość użytkowników jest zalogowany do tej samej przeglądarki na telefonie, tablecie oraz na komputerze, a dzięki temu ktoś wchodząc na telefonie na Twoją stronę wracając np. z pracy, przypomnisz mu się, że miał dokończyć robić zakupy na komputerze.

Podstawy Google AdWords remarketingu

Bardzo istotną zaletą Re-Marketingu jest to, że ponad dwa miliony witryn na całym świecie korzysta z sieci reklamowej Google, co daje praktycznie nieograniczone możliwości w docieraniu do klienta.
Dzięki możliwości ustawienia odpowiednich list do Twoich celów reklamowych możesz dostosować listy Re-Marketingowe pod konkretne cele. Możesz utworzyć listę dla wszystkich użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę w przeciągu ostatnich 30 dni lub w przypadku sklepu, gdy ktoś nie dokończył zakupów, a dodał produkty do koszyka, może znaleźć się w liście ‘opuszczony koszyk’.
Bardzo dużą zaletą Re-Marketingu jest ich format. Szeroki wachlarz Galerii reklam daje możliwość tworzenia samodzielnego tworzenia banerów reklamowych.

Osoby, które chcą się jeszcze bardziej wyróżniać z tłumu mogą samodzielnie stworzyć grafiki i dodać do kampanii Re-Marketingowej. Verseo dla swoich klientów proponuje banery reklamowe projektowane przez grafika, ponieważ jeżeli inwestujemy w reklamę i chcemy tworzyć wizerunek naszej firmy warto myśleć na wielką skalę.

Rozpoczynając działania Re-Marketingowe warto wziąć pod uwagę to, że nie każda strona może korzystać z takich działań. Bardzo szeroko omówiono ten temat w Pomocy AdWords, z którą warto się zapoznać przed rozpoczęciem przygody z Google AdWords – https://support.google.com/adwordspolicy/topic/1626336?hl=pl&ref_topic=2996750

Uwaga! Do tworzenia list Re-Marketingowych nie możesz używać informacji poufnych o użytkownikach.

Posiadamy różne rodzaje Re-Marketingu :

Re-Marketing Standardowy: wyświetlanie reklam dla osób, które już odwiedziły Twoją stronę internetową, a obecnie poruszają się po sieci reklamowej.
Remarketing Google AdWords

Re-Marketing Dynamiczny: bardziej zaawansowana reklama, która pozwala na pokazanie konkretnych produktów, które wcześniej dana osoba oglądała w Twoim sklepie.
Remarketing Google AdWords

Re-Marketing w aplikacjach mobilnych: wyświetlanie reklam osobom, które korzystały z Twojej aplikacji mobilnej lub witryny komórkowej, w czasie, gdy używają innych aplikacji mobilnych lub przeglądają inne witryny komórkowe.
Remarketing Google AdWords

Listy Re-Marketingowe dla reklam w wyszukiwarce (RLSA): polega na pokazaniu reklam osobom, które odwiedziły Twoją stronę, opuściły ją, a następnie w Sieci Wyszukiwania Google ponownie wyszukują produktów z Twojej branży.

Re-Marketing video: wyświetlanie reklam osobom, które obejrzały Twój film lub były na kanale w YouTube, w czasie, gdy korzystają z YouTube oraz przeglądają filmy, witryny lub aplikacje w sieci reklamowej.
Remarketing Google AdWords

Remarketingowe listy adresów e-mail: dzięki funkcji kierowania na listę klientów możesz przesłać listę adresów e-mail otrzymanych od klientów. Kiedy osoby te zalogują się w wyszukiwarce Google, YouTube czy Gmailu, możesz wyświetlić im reklamy.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany