Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

RELACJA Z CEE AGENCY DAY 2017 W PRADZE

RELACJA Z CEE AGENCY DAY 2017 W PRADZE - zdjęcie nr 1

RELACJA Z CEE AGENCY DAY 2017 W PRADZE - zdjęcie nr 2

RELACJA Z CEE AGENCY DAY 2017 W PRADZE - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

RELACJA Z CEE AGENCY DAY 2017 W PRADZE

Zamknij

Relacja z imprezy dla agencji ze statusem Google Partner Premier!

Piąta edycja imprezy CEE Agency Day 2017 odbyła się w dniach 26-28 czerwca Pradze. W CEE Agency Day wzięli udział wyłącznie agencje ze statusem Google Partner Premier.
Wśród zaproszonych przez Google było około 500 uczestników z 10 krajów Europy Środkowej i Wschodniej m.in. z Polski, Litwy, Łotwy, Estonii, Białorusi, Czech, Słowacji i Ukrainy. Wydarzenie było świetną okazją do zebrania informacji na temat dalszego rozwoju i wymiany informacji oraz doświadczeń.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Pierwszy dzień przeznaczony był na dotarcie uczestników oraz zakwaterowanie w hotelach. Wieczorem mieliśmy okazję do spotkania przy kolacji i innymi reprezentantami agencji. W miłej atmosferze i z pięknym widokiem na miasto, udało się odświeżyć stare kontakty, a także poznać wielu ciekawych ludzi. Na wtorek, od samego rana zaplanowany był cykl prezentacji. Na początku wspólne wykłady dla wszystkich, a następnie podzielony na 2 bloki: Performance (głównie możliwości reklamowe YouTube) oraz Media (sugerowany dla agencji).
RELACJA Z CEE AGENCY DAY 2017 W PRADZE - zdjęcie nr 4
Podczas wystąpień zwracano szczególną uwagę na stale rosnącą pozycję urządzeń mobilnych w codziennym życiu. Statystyki mówią, że już 87% osób sięga po telefon, gdy tylko czegoś potrzebuje. Nie korzystamy już ze smartfonów okazjonalnie. Wykorzystujemy je bez przerwy. Kolejnym ważnym aspektem z punktu widzenia agencji jako partnera Google był wzrost automatyzacji, ze względu na stosunkowo małą liczbę specjalistów. Niemniej ważnie było dzisiejsze podejście do marketingu online, uwzględniające coraz większą liczbę czynników warunkujących skuteczną i efektywną reklamę.
Jako ciekawostkę, warto przytoczyć slajd z informacją, że klienci współpracujący z partnerami Google (agencjami) są średnio dwa razy bardziej zadowoleni z efektów działań niż w przypadku działań prowadzonych na własną rękę.

Po zakończeniu cyklu wykładów wszyscy uczestnicy do późnych godzin nocnych brali udział w networkingu, kontynuowane były rozmowy z przedstawicielami agencji oraz pracownikami Google.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany