Ten tekst przeczytasz w 3 minuty

Brak komentarzy

Reklama firmy w Google – dlaczego warto

Reklama firmy w Google – dlaczego warto - zdjęcie nr 1

Reklama firmy w Google – dlaczego warto - zdjęcie nr 2

Reklama firmy w Google – dlaczego warto?

Posiadanie swojej firmy w ostatnim czasie staje się coraz bardziej popularną drogą jako rozwinięcie własnej kariery zawodowej. Z tego właśnie powodu, w niektórych branżach konkurencja bywa ogromna, a chęć wybicia się na tle innych coraz częściej spotyka się z twardą rzeczywistością. Od samego początku wejścia w posiadanie swojej firmy należy zwrócić uwagę na to, jak rozbudowany jest rynek, jak duża jest konkurencja ale również jakie są możliwości wypromowania swojej działalności w skuteczny sposób. W zasadzie to rzeczy, które należy sprawdzić jeszcze przed założeniem działalności. Z uwagi na fakt, że coraz więcej firm swoją działalność opiera na sprzedaży i świadczeniu usług z pomocą Internetu, to właśnie Internet należy wykorzystać do skutecznego promowania swojej firmy. Doskonale będzie miał szansę sprawdzić się również w przypadku lokalnych działalności gospodarczych. Od skuteczności promowania swojej firmy zależy jej dalszy rozwój oraz zyski jakie można osiągnąć. Idealnym rozwiązaniem jest reklama firmy w Google.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Reklama firmy w Google- jakie są możliwości?

Wysokie pozycje w wyszukiwarce – efektywne pozycjonowanie pozwala na wysforowanie strony internetowej, czy też samej firmy do początku listy wyszukiwań dla danej frazy. Z tego powodu pozycjonowanie odgrywa kluczową rolę nie tylko w przypadku początkujących firm, ale również i takich które na rynku istnieją od dłuższego czasu. Oczywiście reklama firmy może odbywać się za pośrednictwem agencji reklamowej, jeśli jednak ktoś jest nastawiony na samodzielne działanie warto jest zdecydować się na blog reklamowy, marketing szeptany czy założenie strony na Facebooku. Pod linkiem znajdziesz nasz darmowy kurs SEO, który przybliży Ci tematykę pozycjonowania stron internetowych. 

AdWords- to narzędzie należące do Google, pozwalające na trafienie z daną reklamą do grupy docelowej. W ten właśnie sposób można promować nie tylko nowe firmy ale takie, które już istnieją od dłuższego czasu. Z pewnością zwiększy to zainteresowanie ze strony dotychczasowych klientów, ale również i da szansę na zauważenie przez tych potencjalnych, którzy zainteresują się proponowaną ofertę. AdWords jest dobrym rozwiązaniem nawet jeśli w Internecie znajduje się już jakaś reklama firmy, gdyż dzięki temu narzędziu można będzie znacznie poszerzyć zakres działalności reklamowy. Ogromną zaletą tego typu promowania jest fakt, że budżet kampanii ustalamy samodzielnie. Oczywiście reklama strony znajduje się nad wynikami dla danej grupy fraz. Google AdWords oferuje świetną analitykę i cechuje się świetną skutecznością dla większości branż. 

Mapy Google- bardzo wiele osób wyszukuje firm sprawdzając mapy Google. Dlatego stworzenie profesjonalnej wizytówki będzie mogło okazać się wspaniałą przepustką nie tylko do zwiększenia wizyt na stronie, ale poszerzenia zainteresowania produktami czy usługami danej firmy, a tym samym zysków. Wystarczy założyć profil w usłudze Google, by móc korzystać z tego typu możliwości. Taka reklama firmy w Google sprawdzi się szczególnie mocno jeśli chodzi o przedsiębiorstwa działające lokalnie na danym terenie. 

Blog firmowy- dzięki niemu można nie tylko informować potencjalnych zainteresowanych o nowościach wprowadzanych do firmy, ale również może być wykorzystany jako skuteczne pozycjonowanie. Reklama firmy w Google za pomocą bloga jest możliwa, pod warunkiem że wpisy na nim będą pojawiały się regularnie, a także będą posiadały odpowiednie frazy. Oczywiście istnieje możliwość stworzenia większej liczby postów i ustawienia w jakim czasie mają się one ukazywać na blogu. W ten właśnie sposób można co jakiś czas uzupełniać porcję wpisów i zapomnieć o codziennej pracy w tym zakresie.

Wpisy sponsorowane- tutaj w zależności od branży, zakresu działalności i celów które sobie wymarzyliśmy możliwości jest wiele. Bardzo dużo osób opiera tego typu działanie na wpisach na zaprzyjaźnionych blogach, które cieszą się znacznie większą popularnością. Jest to zagadnienia związane z influencer marketingiem – czyli wykorzystywaniu znanych i cenionych blogów, których właścicielami są niezależni twórcy. 

Reklama firmy w Google- która jest najlepsza?

Tak naprawdę nie ma jednej właściwej drogi to wypromowania firmy w Internecie. Warto jest zastanowić się nad tym jakie cele przed sobą stawiamy. Dość korzystnym rozwiązaniem jest połączenie kilku różnych sposobów na reklamę firmy w Google, ponieważ to właśnie w ten sposób można będzie uzyskać spore efekty w naprawdę bardzo krótkim czasie. Na samym początku warto jest zacząć od wizytówki w Google oraz AdWords, a następnie stworzyć bloga. W ten właśnie sposób nie tylko różne kanały reklamy zaczną funkcjonować, ale i efekty będą znacznie szybciej widoczne. Skutecznym kanałem promowania firmy są portale społecznościowe, na które również należy zwrócić swoją uwagę, bez względu na to, czy dana firma dopiero wchodzi na rynek, czy już jest na nim obecna.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany