Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Red Price Alert – sposób na powrót klienta e-commerce

Red Price Alert – sposób na powrót klienta e-commerce - zdjęcie nr 1

Red Price Alert – sposób na powrót klienta e-commerce - zdjęcie nr 2
Red Price Alert – sposób na powrót klienta e-commerce - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Red Price Alert – sposób na powrót klienta e-commerce

Zamknij

Jako właściciel lub zarządzający sklepem internetowym zdajesz sobie sprawę, że tylko ułamek osób, które wchodzą na Twoją stronę, dokonuje ostatecznie zakupu. I nawet podniesienie statystyki o 0,5% może okazać się dużym sukcesem. Sposobów na uzyskanie lepszego współczynnika konwersji jest wiele. Poniżej prezentujemy jeden z nich – Red Price Alert! 

Red Price Alert – usprawnienie dla Twojego sklepu

Red Price Alert to narzędzie, które działa na zasadzie bookmarkingu – czyli oznaczania produktów – za pośrednictwem prostej wtyczki. Implementując rozwiązanie w swoim sklepie internetowym, umożliwisz użytkownikowi wyrażenie zainteresowania danym produktem. Tenże użytkownik może zechcieć później dokonać zakupu, jeżeli np. pojawi się promocja typu black friday. Dzięki temu możesz też tworzyć personalizowane oferty. 

Zalety rozwiązania

Na pewno prowadząc biznes internetowy, używałeś bądź przynajmniej słyszałeś o remarketingu. To całkiem przyjemna forma przypominania o sobie potencjalnym klientom, którzy np. porzucili koszyk. Red Price Alert wznosi tę formułę na nieco wyższy poziom. Klient nie musi dodawać danego produktu do koszyka. Trafisz do niego za każdym razem, gdy wyrazi zainteresowanie danym produktem już na etapie oglądania. Średnio wystarczy 10% zniżki, by przykuć ponownie uwagę i skłonić klienta do powrotu. Tym samym pozyskanie tego klienta nie będzie droższe od klasycznego targetowania w innych kanałach. 

Jest to również po prostu nowa forma kontaktu z klientem, która skutkuje wzrostem lojalności i samej percepcji sklepu w umyśle odbiorcy. 

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Integracja

  • Narzędzie informuje administratora sklepu i wyrażeniu zainteresowania produktem przez danego użytkownika i umożliwia aktywną promocję.
  • Red Price Alert automatycznie informuje zainteresowanych użytkowników o zmianie ceny.
  • Red Price Alert umożliwia również przesłanie personalizowanego kodu rabatowego wybranym przez klienta kanałem komunikacyjnym.

Instalacja Red Price Alert jest prosta jak wklejenie piksela Facebooka w kod strony internetowej. Dodatkowo, przez 30 dni, każdy sklep może za darmo przetestować skuteczność tego narzędzia. Później opłaty wynoszą 0,01% ceny produkty w momencie, w którym klient faktycznie przejdzie na stronę sklepu lub 0,03% kiedy prześlemy za pomocą narzędzia personalizowany kod rabatowy. 

Wszystkim właścicielom i zarządzającym sklepami internetowymi możemy polecić tę wtyczkę, jako interesujące uzupełnienie działań marketingowych, które jednocześnie nie absorbuje praktycznie w żaden sposób. Darmowy okres próbny sprawia natomiast, że możemy je przetestować na żywym organiźmie i zyskać pewność, czy jest to dla nas interesująca opcja. 

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany