Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Raport wyszukiwanych haseł

Raport wyszukiwanych haseł - zdjęcie nr 1

Raport wyszukiwanych haseł - zdjęcie nr 2

Wiedza na temat naszych klientów (także tych potencjalnych) i sposobu, w jaki docierają do nas, jest bardzo przydatna. Pomocny w jej uzyskaniu jest raport wyszukiwanych haseł. Przyjrzyjmy się mu bliżej.

Co to jest?

Raport wyszukiwanych haseł ma postać listy zbierającej hasła wpisywane przez internautów dzięki którym wyświetliła się nasza reklama i w efekcie doprowadziła do kliknięcia na nią.

Do czego się przydaje?

Korzystając z informacji zawartych w raporcie wyszukiwanych haseł można doprecyzować słowa kluczowe dla naszej kampanii, tak by reklama wyświetlała się w odpowiednich momentach, a więc tych, które np. zaowocują największą liczbą konwersji. Unikamy w ten sposób sytuacji, w której nasza reklama się wyświetla, ale kliknięcia sprawiają wrażenie przypadkowych, kończą się szybkim opuszczeniem strony internetowej bez zapoznania się z ofertą itp. Minimalizujemy w ten sposób ryzyko marnotrawienia budżetu kampanii.

Jak to wygląda?

Ten raport pokazuje wszystkie wyszukiwane hasła, które spowodowały wyświetlenie i kliknięcie reklamy. Widoczny jest też typ dopasowania. Wszystko to dostępne jest z poziomu panelu Google AdWords, co ułatwia wygodne korzystanie z raportu.
1

O czym warto pamiętać?

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Ważne dla skuteczności kampanii jest regularne sprawdzanie tego raportu.
W zależności od opcji dopasowania słów kluczowych wymienione wyszukiwane hasła mogą się różnić od Twojej listy słów kluczowych. Możemy go używać do znalezienia nowych skutecznych wyrażeń, które możemy dodać do listy słów kluczowych. Jeśli nasza reklama została wyświetlona przy niedopasowanych tematycznie wyszukiwanych hasłach, dodajemy te wyrażenia jako wykluczające słowa kluczowe. Istotną sprawą jest umiejętne ich dodawanie. Nie możemy doprowadzić do konfliktu słów kluczowych z wykluczającymi słowami kluczowymi.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany