Raport wyszukiwanych haseł

Wiedza na temat naszych klientów (także tych potencjalnych) i sposobu, w jaki docierają do nas, jest bardzo przydatna. Pomocny w jej uzyskaniu jest raport wyszukiwanych haseł. Przyjrzyjmy się mu bliżej.

Co to jest?

Raport wyszukiwanych haseł ma postać listy zbierającej hasła wpisywane przez internautów dzięki którym wyświetliła się nasza reklama i w efekcie doprowadziła do kliknięcia na nią.

Do czego się przydaje?

Korzystając z informacji zawartych w raporcie wyszukiwanych haseł można doprecyzować słowa kluczowe dla naszej kampanii, tak by reklama wyświetlała się w odpowiednich momentach, a więc tych, które np. zaowocują największą liczbą konwersji. Unikamy w ten sposób sytuacji, w której nasza reklama się wyświetla, ale kliknięcia sprawiają wrażenie przypadkowych, kończą się szybkim opuszczeniem strony internetowej bez zapoznania się z ofertą itp. Minimalizujemy w ten sposób ryzyko marnotrawienia budżetu kampanii.

Jak to wygląda?

Ten raport pokazuje wszystkie wyszukiwane hasła, które spowodowały wyświetlenie i kliknięcie reklamy. Widoczny jest też typ dopasowania. Wszystko to dostępne jest z poziomu panelu Google AdWords, co ułatwia wygodne korzystanie z raportu.
1

O czym warto pamiętać?

Ważne dla skuteczności kampanii jest regularne sprawdzanie tego raportu.
W zależności od opcji dopasowania słów kluczowych wymienione wyszukiwane hasła mogą się różnić od Twojej listy słów kluczowych. Możemy go używać do znalezienia nowych skutecznych wyrażeń, które możemy dodać do listy słów kluczowych. Jeśli nasza reklama została wyświetlona przy niedopasowanych tematycznie wyszukiwanych hasłach, dodajemy te wyrażenia jako wykluczające słowa kluczowe. Istotną sprawą jest umiejętne ich dodawanie. Nie możemy doprowadzić do konfliktu słów kluczowych z wykluczającymi słowami kluczowymi.

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Copyright © 2017 Agencja Interaktywna Verseo - wszelkie prawa zastrzeżone

Regulamin szkolenia | Polityka prywatności | Witryna wykorzystuje pliki cookies