Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Promocja aplikacji mobilnych. Raport

Promocja aplikacji mobilnych. Raport - zdjęcie nr 1

Promocja aplikacji mobilnych. Raport - zdjęcie nr 2

Promocja aplikacji mobilnych – czyli jak i gdzie zachęcać do pobierania Twojej apki?

Udało się! Stworzyłeś aplikację, wszystko świetnie działa i wygląda. Pozostało ostatnie pytanie – jak sprawić, by potencjalni użytkownicy się o niej dowiedzieli? Nawet najlepsza aplikacja mobilna potrzebuje reklamy w pierwszych etapach rozwoju. Bez tego, może dołączyć do grona 60% spośród wszystkich aplikacji, które nigdy nie zostały pobrane! Czy wydając pieniądze na rozwój swojej apki, możesz sobie na to pozwolić? Nie sądzimy tak! Dlatego promocja aplikacji mobilnych jest tak ważna!

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Promocja aplikacji mobilnych – gdzie najlepiej?

Według ostatniego raportu dotyczącego wskaźników wydajności i najczęściej używanych kanałów reklamowych przez marketerów, na czele jest Facebook, a ściga go Google ze swoimi reklamami AdWords. Marketerzy reklamujący aplikację mobilne sięgają zatem po środowiska, w których czują się swobodnie i gdzie domyślnie poszukujemy dla siebie informacji i rekomendacji. To zatem naturalny wybór, który sądząc po wskaźnikach, jest też racjonalny w promowaniu aplikacji mobilnych.

reklama aplikacji mobilnych

Czy to się opłaca?

Ok. Już wiemy z czego korzystają marketerzy. Czy robią to jednak z wygody, bo i tak większość działań marketingowych dzieje się właśnie na Facebook`u i Google, czy może ma to uzasadnienie w wynikach pobrań i przychodów?

Jak pokazują wskaźniki ROI, stopień zwrotu z kampanii poprowadzonych w tych dwóch miejscach jest satysfakcjonujący. Tutaj również na pierwszym miejscu jest Facebook, a na drugim Google AdWords.

promocja aplikacji mobilnych

Rozsądne rozwiązania w promocji aplikacji mobilnych.

Biorąc pod uwagę pozostałych graczy wziętych pod uwagę w rankingu, z punktu widzenia polskiego marketera szczególnie cenne do promocji aplikacji mobilnych będą również Facebook oraz Google AdWords. Popularność pozostałych pozycji wynika bowiem głównie z ich pozycji na rynkach zachodnich i Azji. Jeżeli mamy zasoby by reklamować aplikację mobilną globalnie, wtenczas będzie to dobry trop. Jeżeli jednak nie, powinniśmy w pierwszej kolejność skupić się na Facebook`u oraz Google AdWords, które oczywiście również pokrywają większą część globu.

Więcej informacji znajdą Państwo w rankingu AppsFlyer dostępnym pod tym linkiem.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany