Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Pozycjonowanie dla początkujących

Pozycjonowanie dla początkujących - zdjęcie nr 1

Pozycjonowanie dla początkujących - zdjęcie nr 2

Pozycjonowanie dla początkujących

Temat edukowania w zakresie pozycjonowania będzie budzić zawsze kontrowersje i emocje. Zwłaszcza kiedy jest to tekst, który trafia na blog agencji interaktywnej. Spodziewacie się potępienia tej koncepcji w czambuł? Teorii, że im mniej klient wie na temat SEO, tym lepiej dla pozycjonera? Nie pozostaje nam nic innego jak tylko zaprosić do lektury!

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Kim jest pozycjoner?

Niezbędnymi elementami składowymi procesu pozycjonowania są optymalizacja strony, linkowanie, wdrażanie nowych treści i… Nie, tym razem nie będzie o tym 😉 Na skuteczne pozycjonowanie składa się między innymi wiedza, umiejętności i doświadczenie pozycjonera wsparte odpowiednimi narzędziami, często w wersji PRO. Części elementów z tej wyliczanki nabyć można tylko pracując ze stronami internetowymi i z ludźmi – bardziej doświadczonymi specjalistami. To coś, czego nie zastąpią szkolenia, książki, lektura artykułów, branżowych portali, blogów, wpisów na forach itp. Nie oznacza to, że deprecjonujemy te źródła wiedzy – sami z nich korzystamy i cenimy oraz jesteśmy ich współtwórcami. Pomijamy w tych rozważaniach kwestie związane z narzędziami – w końcu część z nich jest darmowa, część odpłatna. Nie można mówić jednak, że nie są one dostępne dla zainteresowanych nimi, czy że trzeba mieć oficjalną legitymację pozycjonera, by móc z nich skorzystać lub wykupić dostęp do nich.
Zmierzając do meritum – można pokusić się o stwierdzenie, że to doświadczenie w dużej mierze czyni pozycjonera. Że nie ma kogoś takiego jak pozycjoner – teoretyk, znający materię SEO tylko z opracowań.

Publikacje Verseo odnośnie pozycjonowania i marketingu w wyszukiwarkach.

Jednym z wyróżników Verseo jest prowadzenie projektów edukacyjnych – bezpłatnych, łatwo dostępnych, przedstawiających rozmaite zagadnienia z zakresu marketingu internetowego (nie tylko SEO). Verseo AdBook (kolejna edycja już w drodze), 40 lekcji SEO, liczne poradniki, newsletter, blog… trochę się tego nazbierało, a w kolejce do ujrzenia światła dziennego ustawiają się kolejne projekty. Adresatami naszych materiałów są osoby zainteresowane marketingiem online. Spotykamy się z pytaniami czy nie mamy poczucia, że nasze projekty karmią potencjalną konkurencję lub że wyedukowany klient zechce odejść od agencji i działać na własną rękę. Odpowiedź brzmi: „nie mamy z tym problemów”. Sama lektura naszych publikacji nie zrobi z nikogo pozycjonera, choć może zainspirować do praktycznych eksperymentów ze swoją stroną internetową. Z doświadczenia wiemy, że nasi klienci, którzy skorzystali z jednego z naszych projektów, czują się bardziej partnersko w rozmowach ze swoimi opiekunami z Verseo. Komunikacja staje się łatwiejsza, bardziej otwarta, na wyższym poziomie zaufania. Zwiększa się zaufanie dla tego, co robimy. Potwierdza się to, że wiedza nie jest czymś, co szkodzi. Przeciwnie – im wyższy poziom kompetencji, tym współpraca bardziej satysfakcjonuje.

Dla kogo piszemy?

Nie ukrywamy, że adresatami naszych publikacji są w dużej mierze nasi klienci – aktualni i potencjalni. Z myślą o nich piszemy, to dla nich dobieramy tematykę publikacji. Staramy się to robić w sposób przystępny, a jednocześnie niewypaczający zagadnień, które opisujemy.

Skąd można pobrać nasze publikacje?

Najlepiej zacząć od kompendium wiedzy z zakresu reklamy online:

Poradnik AdBook 2018 zawiera podsumowanie najpopularniejszych kanałów reklamowych w Internecie.

A następnie zapisać się niezwykle przyjemne w formie i treści – 40 lekcji SEO. 

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany