Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Darmowy Poradnik Google Analytics – entry level

Darmowy Poradnik Google Analytics – entry level - zdjęcie nr 1

Darmowy Poradnik Google Analytics – entry level - zdjęcie nr 2

Poradnik Google Analytics dla początkujących

Realia nowoczesnego biznesu są bezwzględne. Kto nie działa w internecie, ten szybko zostanie zmieciony z rynku przez konkurencję. Jak tego uniknąć? Przede wszystkim należy utworzyć własną witrynę, która stanie się wizytówką firmy i źródłem informacji dla potencjalnych klientów. Następnie trzeba uruchomić kampanię reklamową, aby powiadomić świat o swoim istnieniu. Absolutnie nie można jednak działać na chybił trafił i liczyć na łut szczęścia. Kluczem do sukcesu jest zbudowanie strategii bazującej na znajomości grupy docelowej. W tym celu warto sięgnąć po nasz poradnik Google Analytics, czyli twoje kompendium wiedzy na temat ruchu w obrębie strony internetowej.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Nie taki diabeł straszny jak go malują

Pierwszy kontakt z Google Analytics może przyprawiać o zawroty głowy i skutecznie zniechęcać do dalszej współpracy. Aby nie zrazić się już na starcie, warto skorzystać z pomocy specjalisty, który zna ten program jak własną kieszeń. Przygotowaliśmy podręcznik zawierający garść niezbędnych porad dla adeptów analityki internetowej. Autor przeprowadza czytelników przez proces konfiguracji, opisuje najistotniejsze elementy interfejsu, a przede wszystkim prezentuje jak korzystać z podstawowych funkcji. Dzięki lekturze zaoszczędzisz sporo czasu na samodzielnym odkrywaniu narzędzia metodą prób i błędów. Przy okazji uchronisz też siebie przed wykształceniem niewłaściwych nawyków.

Google Analytics? A komu to potrzebne?

Prowadzenie biznesu jest jak rejs po Pacyfiku. Możesz nabierać wiatru w żagle i sprawnie zmierzać przed siebie, kiedy nagle zerwie się sztorm, który zostawi twój jacht w strzępach. Odpowiedzialny przedsiębiorca liczy się z ryzykiem, ale jednocześnie stara się minimalizować zagrożenie, jeśli tylko istnieje taka możliwość. Google Analytics to smuga światła z latarni przebijająca się przez rozszalały żywioł. Dzięki niemu nie będziesz ślepo błądzić po bezkresnym oceanie. Warto również dodać, że jest to rozwiązanie przeznaczone dla każdego. Z powodzeniem wykorzystują je zarówno mikroprzedsiębiorstwa, jak i korporacje zatrudniające tysiące pracowników.

Kto jest autorem poradnika?

Paweł Dalecki to wschodząca gwiazda performance marketingu. Z wykształcenia jest polonistą, ale zawodowo postawił na marketing i analitykę. Od trzech lat zajmuje się obsługą kampanii przygotowywanych dla klientów Verseo. Po przelotnym romansie ze sprzedażą związał się na stałe z działem Optymalizacji i Strategii. Więcej o nim, jak również jego artykuły znajdziesz pod tym linkiem. 

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany