Jak połączyć konto Google Merchant Center z Google AdWords?

author

Kampania produktowa Google Merchant Center jest niewątpliwie najlepszym rozwiązaniem dla każdego sklepu internetowego. GMC ma znaczną przewagę nad siecią wyszukiwania chociażby ze względu na to, że użytkownik poszukujący danego produktu od razu widzi, jak on wygląda, ile kosztuje i z jakiego sklepu pochodzi, co skutkuje dużo lepszą konwersją.
Aby móc swobodnie zarządzać swoim asortymentem w kampanii z listą produktów niezbędne jest połączenie konta Merchant Center i AdWords. Jak to zrobić? Pokażę krok po kroku.

Krok 1
Zaloguj się do swojego konta Google Merchant Center.
logowanie.pkt.1
krok 2
Opcję łączenia z kontem AdWords znajdziesz w pasku po lewej stronie: Ustawienia → AdWords.
pkt.2
Krok 3
Kliknij czerwone pole z napisem „Połącz z innym kontem” i wpisz swój identyfikator konta AdWords a następnie „Poproś o link”.
pkt.3
Krok 4
Mamy tu do wykonania następujące czynności:

  • Przejdź do konta AdWords.
  • W prawym górnym znajdują się ustawienia. Po rozwinięciu widoczne są „Połączone konta”
  • Otwórz sekcję Google Merchant Center.
  • Kliknij przycisk „Wyświetl prośbę” oraz „Akceptuj”.

pkt.4

Gotowe!
Na koncie Google Merchant Center w zakładce AdWords możesz zarządzać połączonym kontem.

Stan połączenia kont pokazuje system:
stan kont

darmowa wycena

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Copyright © 2018 Agencja Interaktywna Verseo - wszelkie prawa zastrzeżone

Polityka prywatności | Witryna wykorzystuje pliki cookies