Planer Słów Kluczowych: bezcenne narzędzie Google

Rozwijając swój biznes, trafiamy do naszych klientów za pomocą różnych przekazów. Internet daje wiele możliwości oddziaływania za pomocą tekstu reklamowego, grafiki czy też wideo. Najważniejszą składową jest oczywiście tekst, a dokładniej frazy z którymi można zidentyfikować naszą działalność czy usługi. Słowa kluczowe to nadal bardzo ważna część efektywnego pozycjonowania.

Jeśli uda nam trafić się do klienta odpowiednio dobranymi frazami – osiągnęliśmy połowę sukcesu. Analogicznie kiedy frazy są złe, skutkuje to tym że nie trafiamy do naszej grupy docelowej i działamy po omacku. Tutaj pojawia się pytanie – jak znaleźć odpowiednie słowa kluczowe? Tutaj z pomocą przychodzi nam bezpłatne narzędzie Google czyli Keyword Planner (Planer Słów Kluczowych). Narzędzie to przydaje się nie tylko przy pozycjonowaniu, ale pomaga nam odpowiednio zaplanować naszą kampanie Google AdWords.

Dzięki planerowi możemy:

Żeby korzystać z Keyword Planera wystarczy posiadać konto Google AdWords.

Główny panel po wyszukaniu konkretnej frazy wygląda następująco:

Zaznaczyłem 4 ważne fragmenty, na które warto zwrócić uwagę:

  • Trendy liczby wyszukiwań – możemy przeanalizować jak kształtuje się ruch na przestrzeni roku.
  • Kierowanie – wprowadzimy tutaj szczegółowe informacje odnośnie regionu czy też kraju, w którym analizujemy dane.
  • Propozycje generowane automatycznie – ułatwia nam to znalezienie najbardziej wyszukiwanych fraz.
  • Filtry – możemy tutaj doprecyzować nasze poszukiwania.

Planer Słów Kluczowych to bezcenne narzędzie dzięki któremu możemy nie tylko znaleźć nie tylko podstawowe frazy kluczowe, ale również rozwinąć dotychczas prowadzone kampanie. Dlatego jest on przydatny w codziennych działaniach użytkowników indywidualnych jak i również Specjalistów SEM.

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Copyright © 2017 Agencja Interaktywna Verseo - wszelkie prawa zastrzeżone

Regulamin szkolenia | Polityka prywatności | Witryna wykorzystuje pliki cookies