Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Ochrona marki hotelu w Google

Ochrona marki hotelu w Google - zdjęcie nr 1

Ochrona marki hotelu w Google - zdjęcie nr 2

Zadbaj o ochronę marki swojego hotelu w sieci!

Hotelarze bardzo często inwestują wiele czasu, pracy i ogromne środki finansowe w budowę pozytywnego wizerunku w Internecie. Rozpoznawalność hotelu to bezcenna wartość, a często jest ona zaburzana przez reklamy Google AdWords. Portale, wyświetlają się na pierwszej pozycji w wyszukiwarce po wpisaniu nazwy konkretnego hotelu. Co ważne reklama ta jest w pełni legalna. Ochrona marki hotelu w Google – dlaczego to tak ważne? 

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Jak radzić sobie z ochroną marki hotelu?

Największe platformy rezerwacyjne np. Booking.com dążąc do maksymalizacji zysków reklamują się nie tylko na ogólne słowa np. „hotel warszawa” , „hotel kraków”, ale także na marki poszczególnych hoteli, w efekcie gość podczas procesu decyzyjnego chcąc zarezerwować nocleg w wybranym hotelu, na ostatniej prostej jest jeszcze namawiany do złożenia rezerwacji przez portal. Prowizja stron pośredniczących w rezerwacjach hotelowych często wynosi około 15% wartości pobytu.

Odpowiedzią na tego typu działania są kampanie reklamowe typu ochrona marki, które mają za zadanie wyświetlać się jako pierwsze w wynikach wyszukiwania Google i w innych wyszukiwarkach na słowa związane z nazwą hotelu np. „nazwa hotelu” , „nazwa hotelu + miejscowość” i kierować potencjalnych gości na oficjalną stronę internetową hotelu i zachęcać ich do bezpośredniej rezerwacji.

Ochrona marki hotelu w Google
Zaznaczona reklama ochrony marki hotelu, poniżej reklama pośrednika Booking.com

 

Jakie są korzyści ze stosowania reklamy na ochronę marki hotelu?

  • Ograniczenie liczby rezerwacji dokonywanych przez portale pośredniczące,
  • Zwiększenie bezpośredniej sprzedaży,
  • Indywidualny przekaz marketingowy np. informacja o promocjach.

Koszty takich kampanii zależą przede wszystkim od siły marki i rozpoznawalności hotelu. Im więcej osób będzie wpisywało słowa z nazwą hotelu, tym większy budżet potrzebujemy na zabezpieczenie naszej reklamy w Google.

Jest jednak jedno wyście z sytuacji, a mianowicie blokowanie reklam konkurencji na nazwę naszego hotelu. Google udostępnia narzędzie do blokowania takich reklam, ale jest ono przeznaczone tylko dla firm, które nazwę hotelu zarejestrowały w Urzędzie Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej jako znak towarowy.

Aby rozpocząć kampanię reklamową chroniącą markę obiektu wystarczy skontaktować się bezpośrednio ze mną.
Dariusz Cichocki
dariuszcichocki.pl

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany