Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Nowości w Meta I/O czyli Google Hotel Ads: Call Out Extensions

Nowości w Meta I/O czyli Google Hotel Ads: Call Out Extensions - zdjęcie nr 1

Nowości w Meta I/O czyli Google Hotel Ads: Call Out Extensions - zdjęcie nr 2

Nowości w Meta I/O czyli Google Hotel Ads: Call Out Extensions - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Nowości w Meta I/O czyli Google Hotel Ads: Call Out Extensions

Zamknij

Call to Action w Google Hotel Ads!

Kampanie w Google Hotel Ads zyskują nową funkcjonalność w postaci możliwości umieszczenia przycisku „call to action”. Jak działa to w praktyce?

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Tytułowa nowość to możliwość dodania rozszerzeń z wezwaniem do działania w kampaniach Google Hotel Ads. Dla klientów posiadających Subkonta, opcja widoczna jest w zakładce Hotel Ads Center.

Nowości w Meta I/O czyli Google Hotel Ads: Call Out Extensions - zdjęcie nr 4

Czym są wezwania do działania w Google Hotel Ads?

Wezwania w Google Hotel Ads (wcześniej znane jako taglines) pozwalają na zawarcie w reklamie dodatkowego tekstu w reklamie wyświetlanej w wynikach Google. Callouts dla Hotel Ads składają się z 1-2 linii, w których wpisywać możemy spersonalizowany tekst dla reklamy na pierwszym miejscu. Objaśnienia mogą być tworzone na różnych poziomach hierarchii Twojego konta i najczęściej odnoszą się do haseł reklamowych, dostępności pokoi i apartamentów, zniżek oraz innych działań promocyjnych.

Nowości w Meta I/O czyli Google Hotel Ads: Call Out Extensions - zdjęcie nr 5

Wytyczne dla nowych rozszerzeń

Aby mieć pewność, że rozszerzenia spełniają wymogi stawiane przez Google, wprowadź w życie poniższe wytyczne:

  • Długość tekstu – każda linia wezwania do działania może zawierać do 25 znaków.
  • Niezależność poszczególnych linii tekstu – każda z dwóch linijek tekstu powinna być niezależna treścią od siebie.
  • Nigdy nie zakładaj, że obie linijki tekstu będą pojawiać się jednocześnie – uwzględnij to przy pisaniu treści.
  • Używanie znaków interpunkcyjnych i symboli – symbole oraz znaki interpunkcyjne nie są dostępne w rozszerzeniach reklam. Wykrzykniki, punktowanie na początku tekstu oraz emotikony są również zakazane.
  • Powtórzenie objaśnień – źle widziane jest powielanie i powtarzanie objaśnień w reklamach.
  • Calls-to-action – zakazane jest także używanie zwrotów typowych dla Call-to-action, czyli: Zarezerwuj teraz! czy Zarezerwuj pokój!
  • Fałszywe komunikaty – zabrania się używania wprowadzających w błąd, dezinformujących czy niepotwierdzonych komunikatów oraz superlatyw, które nie mają oparcia np. w wynikach konkurów, rankingów takich jak: „Najlepszy w Polsce”, „Najlepszy z najlepszych”.
  • Używanie zwrotu „Oficjalna witryna” – niedozwolone jest używania tekstu „Oficjalna strona/witryna”, ponieważ taki tekst generowany jest automatycznie i wstawiany zaraz po objaśnieniu.

Nowości w Meta I/O czyli Google Hotel Ads: Call Out Extensions - zdjęcie nr 6

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odnośnie dodawania Call Out Extensions, kliknij na link: https://support.google.com/hotelprices/answer/7157868

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, to zapraszamy do kontaktu z nami.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany