Nowa wersja panelu Google AdWords

author

Panel Google AdWords i jego dotychczasowe zmiany!

W 2016 roku Google przedstawiło nową wersję panelu AdWords, która w 2017 została poddana testom. Aktualnie możemy korzystać z wersji Beta, użytkownicy Google AdWords przez cały czas mogą zgłaszać swoje opinie na temat nowego panelu tak aby usprawnić działania związane z poprawkami i dopracować nową odsłonę. Czym zatem różni się nowy panel Google AdWords od starego? Dlaczego Google wprowadza takie zmiany?

Zacznijmy od zmian, które możemy zaobserwować na kontach:

Strona Główna Panelu Google AdWords

panel google adwords widok
Po pierwsze w nowej wersji kolumny takie jak: kampania, grupy reklam znajdują się nie u góry ale po lewej stronie.
Na stronie głównej konta i panelu Google AdWords widzimy wygenerowane przez Google statystyki dotyczące każdego poziomu konkretnego konta. Od informacji ogólnych kampanii po konkretne grupy reklam. Można też zapoznać się z dokładniejszymi statystyki, aby to zrobić wystarczy zmienić zakres dat oraz wybrać określoną kampanię lub kliknąć konkretną kartę.

Stary widok panelu Google AdWords:
stary panel google adwords widok

Raporty i korzystanie z raportów z panelu Google AdWords:

Aby wyświetlić teraz raporty skuteczności, należy kliknąć ikonę raportów  znajduję się ona w prawym górnym rogu konta dalej  wybrać Raporty lub Panele.
panel google adwords widok

Ustawienia, Dostęp do konta czy płatności w starej wersji należało kliknąć u góry po prawej stronie na koło zębate w nowej wersji klikamy w klucz. Google przeniosło również tutaj również zasoby wspólne, które wcześniej znajdowały się na dole panelu po lewej stronie.

Wyodrębniono także do oddzielnej kategorii Pomoc:

Karta Możliwości: narzędzie dostępne na poziomie konta menedżera, tutaj reklamodawca można zaleźć wskazówki do kampanii, co warto poprawić aby działania reklamowe były jeszcze efektywniejsze i zgodne z aktualnymi zaleceniami Google.
karta możliwości panel google adwords widok

Nowa kampania
Zmienia się także widok tworzenia nowej kampanii Google AdWords:

Nowy panel Google AdWords, jak zawsze ma swoich zwolenników i przeciwników. Google jednak podaje że stworzył widok AdWords, który ma posłużyć zmieniającym się potrzebom reklamodawców przez najbliższe 15 lat.

Co ma na celu wprowadzenie nowej wersji panelu Google AdWords?

  • priorytetem w AdWords na pierwszym miejscu jest Twoja firma, więc dzięki przeprowadzonym zmianom reklamowanie ma być prostsze, bardziej mierzalne i skuteczniejsze i przynosić korzyści Twojemu biznesowi,
  • oszczędność czasu i większą skuteczność – poruszanie się po panelu jest szybsze niż w starej wersji, poszczególne kolumny ładują się także zdecydowanie szybciej,
  • wprowadzenie statystyk, które mają być teraz czytelniejsze, co najważniejsze istotne dane muszą znajdować się w zasięgu ręki,
  • wprowadzenie karty możliwości, która ma pomóc jeszcze w ulepszeniu działań reklamowych,
  • usprawnienie nawigacji,
  • nowe wyzwanie dla reklamodawców, przestawienie się z starej wersji na nową,

Zespół Verseo lubi wyzwania więc z niecierpliwością czeka na aż nowa wersja zagości na stałe na kontach AdWords 🙂

Verseo  Darmowa Wycena

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Copyright © 2018 Agencja Interaktywna Verseo - wszelkie prawa zastrzeżone

Polityka prywatności | Witryna wykorzystuje pliki cookies