Spis treści
Czytasz teraz:
Nowa wersja panelu Google AdWords
Zamknij
Panel Google AdWords i jego dotychczasowe zmiany!
W 2016 roku Google przedstawiło nową wersję panelu AdWords, która w 2017 została poddana testom. Aktualnie możemy korzystać z wersji Beta, użytkownicy Google AdWords przez cały czas mogą zgłaszać swoje opinie na temat nowego panelu tak aby usprawnić działania związane z poprawkami i dopracować nową odsłonę. Czym zatem różni się nowy panel Google AdWords od starego? Dlaczego Google wprowadza takie zmiany?
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Zacznijmy od zmian, które możemy zaobserwować na kontach:
Strona Główna Panelu Google AdWords
Po pierwsze w nowej wersji kolumny takie jak: kampania, grupy reklam znajdują się nie u góry ale po lewej stronie.
Na stronie głównej konta i panelu Google AdWords widzimy wygenerowane przez Google statystyki dotyczące każdego poziomu konkretnego konta. Od informacji ogólnych kampanii po konkretne grupy reklam. Można też zapoznać się z dokładniejszymi statystyki, aby to zrobić wystarczy zmienić zakres dat oraz wybrać określoną kampanię lub kliknąć konkretną kartę.
Stary widok panelu Google AdWords:
Raporty i korzystanie z raportów z panelu Google AdWords:
Aby wyświetlić teraz raporty skuteczności, należy kliknąć ikonę raportów znajduję się ona w prawym górnym rogu konta dalej wybrać Raporty lub Panele.
Ustawienia, Dostęp do konta czy płatności w starej wersji należało kliknąć u góry po prawej stronie na koło zębate w nowej wersji klikamy w klucz. Google przeniosło również tutaj również zasoby wspólne, które wcześniej znajdowały się na dole panelu po lewej stronie.
Wyodrębniono także do oddzielnej kategorii Pomoc:
Karta Możliwości: narzędzie dostępne na poziomie konta menedżera, tutaj reklamodawca można zaleźć wskazówki do kampanii, co warto poprawić aby działania reklamowe były jeszcze efektywniejsze i zgodne z aktualnymi zaleceniami Google.
Nowa kampania
Zmienia się także widok tworzenia nowej kampanii Google AdWords:
Nowy panel Google AdWords, jak zawsze ma swoich zwolenników i przeciwników. Google jednak podaje że stworzył widok AdWords, który ma posłużyć zmieniającym się potrzebom reklamodawców przez najbliższe 15 lat.
Co ma na celu wprowadzenie nowej wersji panelu Google AdWords?
- priorytetem w AdWords na pierwszym miejscu jest Twoja firma, więc dzięki przeprowadzonym zmianom reklamowanie ma być prostsze, bardziej mierzalne i skuteczniejsze i przynosić korzyści Twojemu biznesowi,
- oszczędność czasu i większą skuteczność – poruszanie się po panelu jest szybsze niż w starej wersji, poszczególne kolumny ładują się także zdecydowanie szybciej,
- wprowadzenie statystyk, które mają być teraz czytelniejsze, co najważniejsze istotne dane muszą znajdować się w zasięgu ręki,
- wprowadzenie karty możliwości, która ma pomóc jeszcze w ulepszeniu działań reklamowych,
- usprawnienie nawigacji,
- nowe wyzwanie dla reklamodawców, przestawienie się z starej wersji na nową,
Zespół Verseo lubi wyzwania więc z niecierpliwością czeka na aż nowa wersja zagości na stałe na kontach AdWords 🙂
Bądź pierwszym który napisze komentarz.