Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Nowa kategoria urządzeń w kampaniach Google Ads – TV

Nowa kategoria urządzeń w kampaniach Google Ads – TV - zdjęcie nr 1

Nowa kategoria urządzeń w kampaniach Google Ads – TV - zdjęcie nr 2

Nowa kategoria urządzeń w kampaniach Google Ads – TV - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Nowa kategoria urządzeń w kampaniach Google Ads – TV

Zamknij

Mamy to! Kategoria urządzeń w Google Ads wzbogaciła się o TV!

Google zauważając stopniowy wzrost znaczenia urządzeń mobilnych wprowadziło możliwość dostosowania stawki dla wejść w reklamy z komórek oraz tabletów. Wprowadzenie różnych kategorii urządzeń umożliwia również kierowanie specjalnie dostosowanych reklam jedynie dla użytkowników korzystających z konkretnego rodzaju urządzenia. Od paru dni w kampaniach Google Ads pojawiła się kolejna kategoria urządzeń – telewizory.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

TV jako nowy typ urządzenia w systemie Google Ads – dlaczego?

Statystyki pokazują, że użytkownicy oglądają dziennie blisko 180 milionów godzin materiałów video z YouTube na TV. Zmieniające się przyzwyczajenia ludzi stale wpływają na kształt aktualnego rynku reklamy. Tradycyjne reklamy telewizyjne będą w najbliższych latach w odwrocie. Przede wszystkim są niemierzalne, ich koszt jest bardzo wysoki, a rosnąca popularność smart TV, aplikacji na konsole do gier oraz urządzeń takich jak Google’owski Chromecast sprawia, że rośnie potencjał telewizorów jako nośnika reklam digital.

Od teraz tworząc kampanie kierowane na YouTube przy pomocy Google Ads lub Display & Video 360 będziemy mogli dostosować stawkę lub np. przygotować osobną kreację na urządzenia specjalnie dostosowane do oglądania materiałów video – telewizorów. Dołączą one do komputerów, komórek oraz tabletów jako nowa kategoria urządzeń.

Z zainteresowaniem będziemy przyglądać się jak TV spiszą się w kampaniach w porównaniu do urządzeń mobile oraz komputerów. Póki co w Polsce nowa opcja nie jest jeszcze dostępna na wszystkich kontach Google Ads, ale stopniowo będzie dodawana.

Chcesz przeczytać więcej o reklamach na YouTube? TUTAJ dowiesz się, że to skuteczny kanał dla biznesu! 

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany