urządzenia google ads

Mamy to! Kategoria urządzeń w Google Ads wzbogaciła się o TV!

Google zauważając stopniowy wzrost znaczenia urządzeń mobilnych wprowadziło możliwość dostosowania stawki dla wejść w reklamy z komórek oraz tabletów. Wprowadzenie różnych kategorii urządzeń umożliwia również kierowanie specjalnie dostosowanych reklam jedynie dla użytkowników korzystających z konkretnego rodzaju urządzenia. Od paru dni w kampaniach Google Ads pojawiła się kolejna kategoria urządzeń – telewizory.

TV jako nowy typ urządzenia w systemie Google Ads – dlaczego?

Statystyki pokazują, że użytkownicy oglądają dziennie blisko 180 milionów godzin materiałów video z YouTube na TV. Zmieniające się przyzwyczajenia ludzi stale wpływają na kształt aktualnego rynku reklamy. Tradycyjne reklamy telewizyjne będą w najbliższych latach w odwrocie. Przede wszystkim są niemierzalne, ich koszt jest bardzo wysoki, a rosnąca popularność smart TV, aplikacji na konsole do gier oraz urządzeń takich jak Google’owski Chromecast sprawia, że rośnie potencjał telewizorów jako nośnika reklam digital.

Od teraz tworząc kampanie kierowane na YouTube przy pomocy Google Ads lub Display & Video 360 będziemy mogli dostosować stawkę lub np. przygotować osobną kreację na urządzenia specjalnie dostosowane do oglądania materiałów video – telewizorów. Dołączą one do komputerów, komórek oraz tabletów jako nowa kategoria urządzeń.

Z zainteresowaniem będziemy przyglądać się jak TV spiszą się w kampaniach w porównaniu do urządzeń mobile oraz komputerów. Póki co w Polsce nowa opcja nie jest jeszcze dostępna na wszystkich kontach Google Ads, ale stopniowo będzie dodawana.

Chcesz przeczytać więcej o reklamach na YouTube? TUTAJ dowiesz się, że to skuteczny kanał dla biznesu! 

Verseo  Darmowa Wycena

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Copyright © 2018 Agencja Interaktywna Verseo - wszelkie prawa zastrzeżone

Polityka prywatności | Witryna wykorzystuje pliki cookies