Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Jak machine learning wpływa na marketing internetowy?

Jak machine learning wpływa na marketing internetowy? - zdjęcie nr 1

Jak machine learning wpływa na marketing internetowy? - zdjęcie nr 2

Marketing internetowy a nowe technologie – co decyduje o Twojej przewadze?

Interesuje Cię marketing internetowy i wykorzystanie w nim nowych technologii? Koniecznie sprawdź!

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

„Jak machine learning zmieni rynek digital marketingu i reklamy w internecie?

Zmiany są rewolucyjne i dokonują się na naszych oczach. Coraz więcej zachodnich agencji sięga po uczenie maszynowe w swoich kampaniach, traktując to jako standard oferowanych usług. Tą samą drogą podążają duże polskie agencje. Wdrożenie narzędzi opartych na machine learning i inwestycje w ich rozwój to niemałe przedsięwzięcie. “Efektem ubocznym” upowszechnienia się stosowania machine learning może być podział rynku na duże, silne agencje, oferujące usługi o charakterze premium, wykorzystujące zaawansowane technologicznie narzędzia, obok których będą małe agencje i freelancerzy, obsługujący ręcznie niewielkie kampanie i budżety. Uczenie maszynowe to technologia, która daje silną przewagę konkurencyjną w marketingu internetowym. Dlatego, chcąc nie chcąc, prędzej czy później przyjdzie nam się z nią zmierzyć.”

Temat machine learningu nie traci na aktualności! Więcej o jego wpływie na marketing internetowy i korzyściach płynących z jego użycia pisze Krzysztof Masłowski CEO Verseo. Zapraszamy do lektury: TUTAJ.

W dobie wzrastającej konkurencji na wielu polach i branżach, bardzo ważne jest maksymalne zoptymalizowanie swoich działań w marketingu internetowym. Optymalizacja pozwala na wprowadzanie częstszych oraz istotniejszych zmian, przy efektywniejszym wykorzystaniu budżetów reklamowych. W tym kontekście, nowe technologie – jak machine learning wspierający działania reklamowe w środowisku Google AdWords – jest nieodzownym wsparciem. Systemy oparte na ciągłej analizie dostarczanych na bieżąco danych poprawią wyniki skuteczności Twojego marketingu internetowego. Machine learning to sprzymierzeniec każdego marketera, któremu zależy na maksymalizowaniu wyników przy włożeniu tej samej ilości pracy w swoje zadania i projekty marketingowe.

Chcesz dowiedzieć się więcej o optymalizacji marketingu internetowego? Zacznij od sprawdzenia naszych 7 zasad optymalizacji kampanii AdWords! To szybkie wprowadzenie pozwoli Ci zwrócić uwagę na kluczowe kwestie przy implementacji swojej strategii marketingowej w środowisku wyszukiwarki Google. To kanał komunikacji, o który powinieneś zadbać w pierwszej kolejności!

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany