Jak machine learning wpływa na marketing internetowy?

author
mapa myśli marketing internetowy

Marketing internetowy a nowe technologie – co decyduje o Twojej przewadze?

Interesuje Cię marketing internetowy i wykorzystanie w nim nowych technologii? Koniecznie sprawdź!

„Jak machine learning zmieni rynek digital marketingu i reklamy w internecie?

Zmiany są rewolucyjne i dokonują się na naszych oczach. Coraz więcej zachodnich agencji sięga po uczenie maszynowe w swoich kampaniach, traktując to jako standard oferowanych usług. Tą samą drogą podążają duże polskie agencje. Wdrożenie narzędzi opartych na machine learning i inwestycje w ich rozwój to niemałe przedsięwzięcie. “Efektem ubocznym” upowszechnienia się stosowania machine learning może być podział rynku na duże, silne agencje, oferujące usługi o charakterze premium, wykorzystujące zaawansowane technologicznie narzędzia, obok których będą małe agencje i freelancerzy, obsługujący ręcznie niewielkie kampanie i budżety. Uczenie maszynowe to technologia, która daje silną przewagę konkurencyjną w marketingu internetowym. Dlatego, chcąc nie chcąc, prędzej czy później przyjdzie nam się z nią zmierzyć.”

Temat machine learningu nie traci na aktualności! Więcej o jego wpływie na marketing internetowy i korzyściach płynących z jego użycia pisze Krzysztof Masłowski CEO Verseo. Zapraszamy do lektury: TUTAJ.

W dobie wzrastającej konkurencji na wielu polach i branżach, bardzo ważne jest maksymalne zoptymalizowanie swoich działań w marketingu internetowym. Optymalizacja pozwala na wprowadzanie częstszych oraz istotniejszych zmian, przy efektywniejszym wykorzystaniu budżetów reklamowych. W tym kontekście, nowe technologie – jak machine learning wspierający działania reklamowe w środowisku Google AdWords – jest nieodzownym wsparciem. Systemy oparte na ciągłej analizie dostarczanych na bieżąco danych poprawią wyniki skuteczności Twojego marketingu internetowego. Machine learning to sprzymierzeniec każdego marketera, któremu zależy na maksymalizowaniu wyników przy włożeniu tej samej ilości pracy w swoje zadania i projekty marketingowe.

Chcesz dowiedzieć się więcej o optymalizacji marketingu internetowego? Zacznij od sprawdzenia naszych 7 zasad optymalizacji kampanii AdWords! To szybkie wprowadzenie pozwoli Ci zwrócić uwagę na kluczowe kwestie przy implementacji swojej strategii marketingowej w środowisku wyszukiwarki Google. To kanał komunikacji, o który powinieneś zadbać w pierwszej kolejności!

Verseo  Darmowa Wycena

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Copyright © 2018 Agencja Interaktywna Verseo - wszelkie prawa zastrzeżone

Polityka prywatności | Witryna wykorzystuje pliki cookies