LinkedIn – co to jest? 42 strony darmowej wiedzy!

author
linkedin co to jest

Linkedin – co to jest? 

Linkedin to medium społecznościowe, które cieszy się coraz większym zainteresowaniem, szczególnie ze strony osób na stanowiskach wyższego szczebla, jak managerów, właścicieli firm, ale również freelancerów i osób zatrudnionych na stanowiskach specjalistycznych. Generalnie zatem, jest to portal dla wszystkich tych, którzy pragną dotrzeć do potencjalnych klientów i zbudować sieć znajomości w branży, w całkiem prosty, ale profesjonalny sposób. O LinkedIn trzeba myśleć w kategoriach B2B. 

Jednym słowem, Linkedin tworzy prawdziwą społeczność biznesowców! Daje wiele możliwości, między innymi zamieszczania własnych publikacji, tak zwanego “śledzenia” innych osób z branży, nawiązywania kontaktów biznesowych, a co więcej prowadzenia profilu firmowego, w celach rekrutacyjnych, szerzenia firmowego “Culture Code” lub prowadzenia działań social sellingowych.

Linkedin i poradniki z nim związane. 

Ostatnimi czasy poradniki na Linkedin zaczęły pojawiać się jak grzyby po deszczu. Nawet sam Linkedin stworzył guide booki dotyczące kreowania profilu na Linkedin oraz wykorzystania zaawansowanych narzędzi i reklamy. Jako, że działania na Linkedin dla wielu są ciągle zagadką, szczególnie w kwestii reklam oraz opcji premium, poradniki zgłębiające te kwestie cieszyły się całkiem niezłym powodzeniem.

Z własnego doświadczenia możemy jednak powiedzieć, że często brakowało w nich konkretnej dawki wiedzy jak działać na LinkedIn “krok po kroku”. Niektóre omawiały bardziej podstawowe kwestie związane z tworzeniem profilu, inne dotyczyły działań social sellingowych. Zdecydowanie niewiele z nich obejmowało zagadnienia dotyczące działań stricte contentowych, tworzenia reklam oraz wykorzystania płatnych opcji premium i ich użyteczności.

Przez ostatnie miesiące, Verseo korzystając zarówno z usług zewnętrznej firmy w celu prowadzenia działań sprzedażowych oraz samemu rozwijając strategię działania na Linkedin, uwzględniając content oraz działania sprzedażowe z wykorzystaniem płatnych rozwiązań (reklamy, konta Premium, Sales Navigator), zdołało wyciągnąć kilka (a może nawet kilkanaście?) wniosków dotyczących rozwiązań na Linkedin.

Dlatego powstał Poradnik Linkedin krok po kroku. Od zera do Linkedin’owego bohatera – czyli dawka wiedzy, która pomoże Ci prowadzić zarówno działania na profilu prywatnym jak i firmowym. Co znajdziesz w środku?

Co zawiera poradnik Linkedin?

Kontekst poradnika jest stricte sprzedażowy. Znajdziesz w nim porady jak krok po kroku wykorzystać to medium społecznościowe do budowania wartościowych sieci kontaktów, które we wręcz darmowy sposób (prawdziwie outboundowy!) mogą stać się potencjalnymi klientami. Oczywiście nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie opisali kwestii związanych z prowadzeniem reklam na Linkedin. Prowadzimy je w Google, na Facebooku, Instagramie, nawet na Bingu więc prowadzenie ich na Linkedin było faktem oczywistym. I tym także chcemy się podzielić.

Spis treści Poradnika Linkedin

> Dlaczego Twój biznes potrzebuje Linkedin?

> Co wpłynie na profesjonalny wygląd Twojego profilu?

> Profil firmowy, który inni chcą obserwować.

> Znajomi = potencjalni klienci? Savoir-vivre na Linkedin.

> Content, który sprawdza się na Linkedin –  jak go budować?

> Konta Premium – jak założyć i komu się to opłaca?

> Nowi klienci dzięki Linkedin Sales Navigator.

> Reklama na Linkedin – typy, targetowanie, koszt oraz czy to się opłaca?

> Dla wtajemniczonych – Automatyzacja Linkedin.

Pobierz całość tutaj

Profil na Linkedin

Pierwsze trzy rozdziały poradnika to zebrane najlepsze porady dotyczące tworzenia i zarządzania profilem prywatnym oraz firmowym. Profil na Linkedin może mieć każdy. Profil, który zachęca potencjalnych klientów do kontaktu oraz codziennie zbiera dodatkowe wartościowe kontakty – tylko wtajemniczeni. Możesz do nich dołączyć – pobierając ten oto poradnik.

Marketing treści na Linkedin

Kolejne dwa rozdziały dotyczą kwestii związanych z budowaniem sieci kontaktów (kogo zapraszać, jak, kiedy i w jakim celu?) oraz wykorzystywaniem marketingu treści przy budowaniu społeczności (zarówno na profilu prywatnym jak i firmowym). Ten rozdział powstał we współpracy z aktywnymi członkami społeczności Linkedin, którzy zgodzili się podzielić swoją wiedzą i wskazówkami – ich posty i artykuły na pewno znasz. 😉

Reklama na Linkedin

Kolejne trzy rozdziały poświęcone zostały płatnym rozwiązaniom, w tym profilom premium oraz metodom ich wykorzystania, następnie narzędziu Sales Navigator i ostatecznie, reklamom. Omawiamy krok po kroku, jak stworzyć reklamę na Linkedin, co warto o niej wiedzieć i o czym nie zapominać. Znajdziesz tam także konkretne wymiary reklam oraz możliwości kierowania – wszystkie porady ułożone są “krok po kroku”, dzięki czemu stosując się do porad utworzysz i zoptymalizujesz własną kampanię.

Automatyzacja Linkedin

Rozdział dla wtajemniczonych – czyli co robią wszyscy Ci, którzy wysyłają 1000 zaproszeń na raz na Linkedin (do osób, które wcześniej wybrali), potwierdzają umiejętności wszystkim swoim znajomym w tym samym czasie popijając poranną kawę i czytając newsy ze świata. Prezentujemy łatwe w użyciu narzędzia, które przydadzą się na początku, szczególnie jeśli chcemy zacząć działać na Linkedin na większą skalę.

W Mediach społecznościowych każdy ma inny sposób na sukces – to co działa dla jednych na Facebooku, Instagramie, Twitterze czy Youtubie nie zawsze działa dla innych. Tak samo jest z Linkedin – sprawdzone działania nie zawsze okażą się jedyną i najlepszą strategią funkcjonowania na Linkedin – dlatego porady jakie zebraliśmy, są jedynie pomocą w budowaniu własnej strategii i sukcesu. Zapraszamy do lektury…ii… dajcie znać co u Was sprawdziło się szczególnie!

Przy okazji zapraszamy do wypełnienia darmowej wyceny na prowadzenie kampanii na Linkedin. Sprawdź teraz, co możemy dla Ciebie zrobić.

Verseo  Darmowa Wycena

Powiązane wpisy

Marketing dla hoteli

Marketing dla hoteli

Marketing dla hoteli - metody działania Kampanie marketingowe przeznaczone dla hoteli winny być prowadzone wielotorowo. Hotel nie jest wirtualnym ...
CZYTAJ WIĘCEJ

Dodaj komentarz

Copyright © 2019 Agencja Interaktywna Verseo - wszelkie prawa zastrzeżone

Polityka prywatności | Witryna wykorzystuje pliki cookies