jak prowadzić bloga

Jak prowadzić bloga w kontekście biznesu?

Myślisz o blogowaniu – prywatnie lub by działać na korzyść swojej firmy? Ok – to dobry znak! Oznacza to bowiem, że wiesz jak działa content marketing i jak obecnie nawigują klienci, by dokonywać świadomych wyborów. Jak prowadzić bloga? Ściągnij nasz poradnik dostępny pod tym linkiem.

Co możesz osiągnąć dzięki blogowaniu i odpowiedniej dystrybucji treści? Możesz budować markę osobistą, napędzać sprzedaż, pozycjonować firmę jako fajnego pracodawcę czy po prostu konstruować określoną reputację. Wszystko to za pośrednictwem całkowicie naturalnej metody, jaką jest właśnie blogowanie! 🙂

Jak prowadzić bloga – co znajdziesz w naszym poradniku?

  1. Dlaczego warto prowadzić bloga?
  2. Które obszary wybierać do zagospodarowania?
  3. Określanie odbiorców treści.
  4. Pozyskiwanie treści.
  5. Gospodarowanie zasobami.
  6. Platforma, na której działamy.
  7. Recykling treści.
  8. Jak pisać, by kochała nas zarówno wyszukiwarka, jak i czytelnicy (kolejność nieprzypadkowa i nieco o tym znajdziecie również w tym wpisie)
  9. Realne efekty.

Podsumowanie od autora

Opracowując rzeczony poradnik o tym jak prowadzić bloga,  bazowałem na doświadczeniach zebranych podczas prowadzenia bloga Verseo i wcześniejszych miejsc, dla których tworzyłem treści i strategie contentowe. Podstawy tworzenia tekstów, narzędzia, platformy, triki – to wszystko może ze sobą dzielić wiele blogów w przeróżnych branżach. Zasady pisania tekstów – tak by wyszukiwarka je premiowała – również. To co unikalne w każdym blogu, leży tak naprawdę w autorach, którzy go budują. A w zasadzie w ich wyobraźni i tym, jak poprowadzić konkurencyjny, a zarazem atrakcyjny i przede wszystkim czytany blog. Równie istotne co pisanie, są również kwestie związane z dystrybucją treści.

Oczywiście, materiał przygotowałem dla osób, które rozpoczynają swoją zabawę z blogowaniem lub mają trudność z przekonaniem przełożonych do zainwestowania (głównie czasu) w tę długodystansową formę promocji.

 

 

Verseo  Darmowa Wycena

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Copyright © 2018 Agencja Interaktywna Verseo - wszelkie prawa zastrzeżone

Polityka prywatności | Witryna wykorzystuje pliki cookies