Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Historia etykiety reklamy Google AdWords

Historia etykiety reklamy Google AdWords - zdjęcie nr 1

Historia etykiety reklamy Google AdWords - zdjęcie nr 2

Historia etykiety reklamy Google AdWords - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Historia etykiety reklamy Google AdWords

Zamknij

Archeologia w Google – jak zmienia się wyszukiwarka i jak my razem z nią!

Wygląd reklam Google AdWords podlega stałej ewolucji – Google dba o to byśmy systematycznie byli zaskakiwani czymś nowym. Zapraszamy więc na małą podróż w czasie – przypomnijmy sobie jak kiedyś wyglądały reklamy Google Adwords.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

W lutym Google wyrzuciło etykietę „Reklama” na zielonym tle na rzecz wersji z cienką zieloną ramką na białym tle. Zmienia to zupełnie nasze spojrzenie na sposób, w jaki Google traktuje etykietowanie reklam w swoich wynikach wyszukiwania, opublikowanych po raz pierwszy w dniu 25 lipca 2016 r.

Debiut krótkotrwałej, zielonej etykiety „Reklama” Google dotyczącej reklam tekstowych w wynikach wyszukiwania oznaczył się przede wszystkim tym, że kolory były takie same, zarówno w reklamach i wynikach organicznych przy wyświetlanym adresie URL. Zielona granica i czcionka używana w najnowszej odmianie są również tego samego koloru co wyświetlane adresy URL.

Poniżej przedstawiamy najważniejsze aktualizacje dotyczące obsługi reklam tekstowych Google.

Historia etykiety reklamy Google AdWords - zdjęcie nr 4

W 2007 r. Nastąpiło przesunięcie z długotrwałego niebieskiego na żółty. W 2008 roku Google krótko przetestowano kolor zielony, a następnie cofnięto się na żółty. W 2010 roku Google testowało różne odmiany, w tym jasnoniebieski i jasnoróżowo-fioletowy, te natomiast zastąpił żółty. Trwało to około roku, zanim żółty pojawił się ponownie w 2011 roku. W 2013 r. Google poprawił kolor żółty na bledszy odcień. Pod koniec 2013 r. Firma Google zaczęła testować etykietę z żółtą etykietą obok każdej reklamy tekstowej i usunęła tło. Żółta etykieta „Reklamy” wyskoczyła globalnie w 2014 roku w znacznie mniejszym rozmiarze niż po raz pierwszy pojawiła się podczas wstępnych testów. Ten rozmiar etykiety nie zmienił się aż do dzisiaj, pomimo zmian kolorów.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany