Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

2 komentarze

Festiwal SEO w Katowicach – relacja!

Festiwal SEO w Katowicach – relacja! - zdjęcie nr 1

Festiwal SEO w Katowicach – relacja! - zdjęcie nr 2

Festiwal SEO w Katowicach – relacja! - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Festiwal SEO w Katowicach – relacja!

Zamknij

Festiwal SEO w Katowicach – czyli subiektywna relacja z wydarzenia!

Jest taki jeden dzień w roku, kiedy to dział SEO z radością wsiada do samochodu i rusza ku przygodzie – a konkretnie – na Festiwal SEO w Katowicach. Od sześciu lat jest to jedna z najważniejszych imprez branżowych w Polsce, na której tajniki swojego fachu zdradzają największe nazwiska w polskim, jak i światowym SEO.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Zagraniczny skład festiwalu SEO

Tegoroczna edycja miała w sobie zdecydowanie więcej “światowych” elementów, niż zeszłoroczna. Festiwal rozpoczął Christoph C. Cemper z prezentacją o tytule “Links for SEO in 2018”. Zwrócił uwagę, że mimo ogłaszania co chwilę, że jest inaczej – “links are important” i należy o nie zabiegać. Podsunął też kilka pomysłów na ich zdobywanie oraz zasugerował, że warto zwiększać ilość kanałów, którymi docieramy do swoich czytelników.

Jako drugi wystąpił Lionel Kappelhoff-Lançon z OnCrawl. Przedstawił niektóre z możliwości, jakie daje narzędzie OnCrawl i wskazał, jak wiele informacji na temat ruchów robotów Google’a można uzyskać miejscach często przez seowców pomijanych – np. w logach serwera.

Polscy prelegenci

W drugiej turze wystąpień było bardziej swojsko – Sebastian Mioduszewski opowiedział o perypetiach contentu na Pracuj.pl i o tym, że jednak warto wciąż dbać o dobre słowo na swojej stronie. Po nim na scenie zawitał Jakub Lisiecki, aby podzielić się sprawdzonymi przez siebie sposobami na “szybkie i skuteczne przywrócenie pozycji po nieudanych przekierowaniach 301”. Ostatni w tym bloku był Adrian Olszewski z całą listą narzędzi i tipów ułatwiających analizę danych niezbędnych do SEO.

Wzmocnieni kawą, zasiedliśmy do wysłuchania trzeciej rundy prelegentów. Na początek Tomasz Wieliczko podzielił się swoim doświadczeniem w temacie “Analityka internetowa w służbie SEO”. Następnie na scenę wkroczył Michał Magdziarz i dzielnie walcząć z problemami technicznymi, przedstawił zgromadzonym kilka pomysłów jak przekonać “górę” firmy do zainwestowania w SEO. Blok zakończył gość z Berlina – Mateusz Michalik, który na przykładzie rynku niemieckiego, zaprezentował jak zabrać się za międzynarodowe SEO.

Na ostatniej sesji jak zwykle wszyscy już nie mogli doczekać się Afterparty i nerwowo przebierali nogami. 😉 W tym czasie na scenie zawitał Maciej Matowicki opowiedział o procesie migracji w SEO i o tym, jak skutecznie migrację przeprowadzić. Kolejny temat należał do Pawła Pawluka – “Jak zrobić fuzję dwóch brandów z branży finansowych z 65% wzrostem ruchu”, podczas którego wielu ze zgromadzonych kiwało głową, słysząc o problemach niezwiązanych z seo, a mających na seo duży wpływ. Na koniec w świetle reflektorów znalazł się Łukasz Żelezny, który opowiedział o swoich obserwacjach i przygodach z platformą WordPress.

Nasze wrażenia? Impreza jak zwykle dała dobrego kopa motywacyjnego, a problemy jakie były poruszane podczas wystąpień, zwróciły nasza uwagę na rejony seo, które czasem nam umykają. Nie bylibyśmy jednak Poznaniakami, gdybyśmy nie pomarudzili trochę – sala, na której odbywa się Festiwal SEO w Katowicach, nie jest przystosowana do wielkości męskiej części działu pozycjonowania. Podejrzewamy, że inne agencje się z nami zgodzą – dajcie więcej miejsca na nogi! 🙂

Komentarze (2)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany