Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA)

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA) - zdjęcie nr 1

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA) - zdjęcie nr 2

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA) - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA)

Zamknij

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce – krok po kroku

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce to interesująca alternatywa wobec tradycyjnej formy reklam Google AdWords. Jakie są zalety dynamicznych reklam w wyszukiwarce i kiedy warto po nie sięgnąć?

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

W standardowej sieci wyszukiwania sami wybieramy słowa kluczowe, na podstawie których kierujemy naszą reklamę. Jak to wygląda w przypadku reklam dynamicznych?

Czym są reklamy dynamiczne w wyszukiwarce?
W budowie dynamiczne reklamy w wyszukiwarce przypominają tradycyjne reklamy tekstowe. Jednak nie mają typowego nagłówka, który w tym rodzaju reklamy jest generowany dynamicznie. Dynamiczne reklamy kierują automatycznie reklamę pod wyszukiwania użytkowników. DSA nie korzysta ze słów kluczowych lecz automatycznie dopasowuje reklamy na podstawie treści twojej strony.
Poniżej przykład reklamy:
screenshot-support.google.com 2016-07-08 10-16-30
Zdecydowanym plusem tego typu kampanii jest fakt, iż umożliwia ona kierowanie reklam na zupełnie nowe/unikalne słowa kluczowe, które nie są uwzględnione na naszej liście. DSA ułatwia pracę w momencie kiedy np. mamy duży sklep internetowy, czy jesteśmy dużym producentem i reklamujemy sporą ilość produktów. W przypadku standardowej sieci wyszukiwania musimy dodawać samodzielnie kolejne słowa kluczowe w momencie rozpoczęcia kampanii na nowe produkty. Dynamiczna sieć wyszukiwania pomaga nam w tej operacji i tutaj nie musimy tego robić.

Jak działają?
DSA sama wyszukuje, które wyszukiwania mogą pasować do produktów znajdujących się na naszej stronie i na tej podstawie wyświetla nasze reklamy. Wskazujemy, które strony docelowe mają być brane pod uwagę przy skanowaniu ich zawartości. Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce mogą być kierowane na całą witrynę, na określone kategorie produktów, na strony zawierające wskazane słowa kluczowe czy też na strony, w których treści występują wybrane ciągi z adresów URL należących do naszej witryny. AdWords automatycznie generuje nagłówek reklamy oraz url strony docelowej. Ta operacja pomaga w dotarciu do potencjalnie najbardziej dopasowanych odbiorców pod nasze cele biznesowe. Warto pamiętać, że mamy jednak wpływ na wyświetlany url oraz tekst reklamowy.

Dlaczego nie skorzystać?
Reasumując, zachęcam do zastanowienia się, czy nie warto wdrożyć tego typu kampanii AdWords w swojej firmie, sklepie internetowym (szczególnie z dużą ilością produktów)? Dzięki temu na pewno będziemy w stanie dotrzeć do większej ilości klientów.
Dynamiczna sieć wyszukiwania
Źródło: https://adwords.googleblog.com/2012/10/boost-your-results-with-dynamic-search.html

Kampania w dynamicznej sieci wyszukiwania poszuka za nas kolejnych potencjalnych zainteresowanych, jednocześnie w inteligentny sposób dopasowując część (nagłówek, docelowy url) naszej reklamy pod szukany przez nich produkt, artykuł, urządzenie lub usługę.

Planowane zmiany!
W przeciągu kolejnych kilku miesięcy Google planuje wprowadzać ulepszenia, które spowodują wyświetlanie się dynamicznych reklam w wyszukiwarce w większej ilości wyników wyszukiwania. Proces ten ma doprowadzić do poprawy wydajności/efektywności dynamicznych kampanii w sieci wyszukiwania. Zaleca się również ciągłą optymalizację funkcjonujących już kampanii, dodawanie kolejnych słów wykluczających na podstawie wyszukiwanych haseł.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany