Diagnostyka kampanii w wyszukiwarce, narzędzie Google

author
strona wyszukiwania google

Narzędzie diagnostyki kampanii w wyszukiwarce od Google!

Google wprowadza w wersji Beta narzędzie, które podpowiada jak dobrze skonfigurowane są aktualne kampanie w sieci wyszukiwania (wskaźniki nie dotyczą kampanii dynamicznych reklam w wyszukiwarce). Diagnostyka kampanii w wyszukiwarce to pierwszy krok, by optymalizować swoje kampanie w reklamowe w sieci 

Po zalogowaniu się do konta Google AdWords w nowym interfejsie, w karcie Możliwości będziemy mogli sprawdzić, nad czym warto popracować. Dodatkowo narzędzie pokazuje nam, o ile mogą poprawić się wyniki dzięki wykonaniu zalecanego zadania.

diagnostyka kampanii w wyszukiwarce

Dostępne zalecenia mogą dotyczyć następujących kategorii:

  • Reklamy i grupy reklam np. dodaj rozszerzenia linków do podstron, objaśnień, połączeń, dodaj nowe reklamy czy dodaj nowe słowa kluczowe
  • Słowa kluczowe, kierowanie i zasięg: przykładowe wskazówki: dodaj wykluczające słowa kluczowe, skonfiguruj śledzenie konwersji, dodaj więcej słów kluczowych
  • Stawki i budżety: podniesienie stawek, zwiększenie budżetu

Te podpowiedzi pomogą reklamodawcom ulepszyć kampanie tak, aby były jeszcze efektywniejsze. Polecamy je zatem Państwa uwadze.

darmowa wycena

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Copyright © 2018 Agencja Interaktywna Verseo - wszelkie prawa zastrzeżone

Polityka prywatności | Witryna wykorzystuje pliki cookies