Mamy certyfikat Bing Ads Accredited Professional!

author

    Z dumą możemy poinformować, że Verseo dołączyło do grona Bing Ads Accredited Professional, uzyskując certyfikat, poświadczający naszą wiedzę na temat kampanii reklamowych w sieci Bing.

    W przypadku polskich agencji status Bing Ads Accredited Professional uzyskuje się w sytuacji, gdy jeden z jej pracowników ma stosowny certyfikat.

     

    BingAds_Accredited_Badge

    Co oznacza status Bing Ads Accredited Professional?

    W ramach statusu partnerskiego, będziemy otrzymywać najbardziej aktualne informacje na temat programu reklamowego Bing Ads (nowości, zmiany, aktualizacje), co w rezultacie prowadzi do jak najlepszej obsługi naszych klientów.

    Więcej o Bing Ads

    Reklamy Bing Ads są odpowiednikiem Google AdWords i pojawiają się w sieci Bing (Bing Network): wyszukiwarkach Bing i Yahoo oraz ich partnerach wyszukiwania. Co prawda póki co, reklamy tego typu nie są dostępne w Polsce, ale sprawnie działają na rynkach europejskich i światowych. Choć Google AdWords stanowi lwią część rynku, to wg danych na marzec 2016, Bing osiągnął ogólnoświatowy poziom 11% wyszukiwań i powoli wzrasta.

    Kraje dominujące to Stany Zjednoczone – 31,5%, Tajwan – 30,1%, Hong Kong – 25,2%, Wielka Brytania – 18%, Kanada – 12,7%, Francja – 12,1% i Australia – 11,5%

    W zależności od kraju, można łatwo dotrzeć do kilku – kilkunastu procent użytkowników internetu, pozostających poza zasięgiem AdWords. W Europie Zachodniej, miesięcznie jest to około 400 milionów wyszukań. Chyba warto do nich również dotrzeć, tym bardziej, że stawki za kliknięcie są niższe niż w AdWords.

    Jak działa Bing Ads?

    Kampanie Bing Ads działają bardzo podobnie do Google AdWords – tworząc je, początkowo określamy cel jej prowadzenia. Może nim być:

    • zwiększenie ruchu w witrynie,
    • przyciągnięcie do reklamowej lokalizacji,
    • dokonanie określonej konwersji np. zakupu, zainstalowania aplikacji czy rejestracji na stronie,
    • wzrost liczby połączeń,
    • sprzedaż produktów poprzez kampanię Bing Shopping.

    Przybliżając ostatni punkt: Jest to odpowiednik kampanii produktowej Google, gdzie po wpisaniu w wyszukiwarkę nazwy produktu w wynikach pojawia się lista produktów z ich zdjęciem, nazwą, ceną i sklepem. Dzięki temu można pokazać swój asortyment i już na tym etapie zainteresować potencjalnego klienta.

    bing shopping
    Źródło: https://advertise.bingads.microsoft.com/en-us/solutions/ad-products/bing-shopping-campaigns

     

    Jest to sytuacja typu win – win: użytkownik od razu widzi produkt i jego cenę, jeśli ją akceptuje to przechodzi na stronę i łatwiej dokona zakupu, z kolei reklamodawca płaci za kliknięcie faktycznie zainteresowanego produktem klienta.

    darmowa wycena

    Powiązane wpisy

    Dodaj komentarz

    Copyright © 2018 Agencja Interaktywna Verseo - wszelkie prawa zastrzeżone

    Polityka prywatności | Witryna wykorzystuje pliki cookies