Mamy certyfikat Bing Ads Accredited Professional!

author

    Z dumą możemy poinformować, że Verseo dołączyło do grona Bing Ads Accredited Professional, uzyskując certyfikat, poświadczający naszą wiedzę na temat kampanii reklamowych w sieci Bing.

    W przypadku polskich agencji status Bing Ads Accredited Professional uzyskuje się w sytuacji, gdy jeden z jej pracowników ma stosowny certyfikat.

     

    BingAds_Accredited_Badge

    Co oznacza status Bing Ads Accredited Professional?

    W ramach statusu partnerskiego, będziemy otrzymywać najbardziej aktualne informacje na temat programu reklamowego Bing Ads (nowości, zmiany, aktualizacje), co w rezultacie prowadzi do jak najlepszej obsługi naszych klientów.

    Więcej o Bing Ads

    Reklamy Bing Ads są odpowiednikiem Google AdWords i pojawiają się w sieci Bing (Bing Network): wyszukiwarkach Bing i Yahoo oraz ich partnerach wyszukiwania. Co prawda póki co, reklamy tego typu nie są dostępne w Polsce, ale sprawnie działają na rynkach europejskich i światowych. Choć Google AdWords stanowi lwią część rynku, to wg danych na marzec 2016, Bing osiągnął ogólnoświatowy poziom 11% wyszukiwań i powoli wzrasta.

    Kraje dominujące to Stany Zjednoczone – 31,5%, Tajwan – 30,1%, Hong Kong – 25,2%, Wielka Brytania – 18%, Kanada – 12,7%, Francja – 12,1% i Australia – 11,5%

    W zależności od kraju, można łatwo dotrzeć do kilku – kilkunastu procent użytkowników internetu, pozostających poza zasięgiem AdWords. W Europie Zachodniej, miesięcznie jest to około 400 milionów wyszukań. Chyba warto do nich również dotrzeć, tym bardziej, że stawki za kliknięcie są niższe niż w AdWords.

    Jak działa Bing Ads?

    Kampanie Bing Ads działają bardzo podobnie do Google AdWords – tworząc je, początkowo określamy cel jej prowadzenia. Może nim być:

    • zwiększenie ruchu w witrynie,
    • przyciągnięcie do reklamowej lokalizacji,
    • dokonanie określonej konwersji np. zakupu, zainstalowania aplikacji czy rejestracji na stronie,
    • wzrost liczby połączeń,
    • sprzedaż produktów poprzez kampanię Bing Shopping.

    Przybliżając ostatni punkt: Jest to odpowiednik kampanii produktowej Google, gdzie po wpisaniu w wyszukiwarkę nazwy produktu w wynikach pojawia się lista produktów z ich zdjęciem, nazwą, ceną i sklepem. Dzięki temu można pokazać swój asortyment i już na tym etapie zainteresować potencjalnego klienta.

    bing shopping
    Źródło: https://advertise.bingads.microsoft.com/en-us/solutions/ad-products/bing-shopping-campaigns

     

    Jest to sytuacja typu win – win: użytkownik od razu widzi produkt i jego cenę, jeśli ją akceptuje to przechodzi na stronę i łatwiej dokona zakupu, z kolei reklamodawca płaci za kliknięcie faktycznie zainteresowanego produktem klienta.

    Verseo  Darmowa Wycena

    Powiązane wpisy

    Verseo gotowe na RODO

    Verseo gotowe na RODO

    Verseo przyjęło standardy RODO! Bezpieczeństwo danych naszych klientów zawsze było dla nas priorytetem. Aby w peł...
    CZYTAJ WIĘCEJ

    Dodaj komentarz

    Copyright © 2019 Agencja Interaktywna Verseo - wszelkie prawa zastrzeżone

    Polityka prywatności | Witryna wykorzystuje pliki cookies