Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

3 komentarze

Banery remarketingowe – techniczne wymagania

Banery remarketingowe – techniczne wymagania - zdjęcie nr 1

Banery remarketingowe – techniczne wymagania - zdjęcie nr 2

Banery remarketingowe – techniczne wymagania - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Banery remarketingowe – techniczne wymagania

Zamknij

Skuteczność kampanii remarketingowej zależy nie tylko od jej konfiguracji, ale też od banerów, które wykorzystamy w remarketingu. Liczy się tu nie tylko pomysł i praca grafika, ale także odpowiednie ich przygotowanie od strony technicznej.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Techniczne wymagania, które muszą spełniać banery remarketingowe, są jasno sprecyzowane i udostępnione przez Google. Osobne wymagania techniczne muszą spełniać statyczne reklamy graficzne oraz animowane reklamy graficzne. Warto je przypomnieć i oczywiście zastosować. Pokażemy także jak w praktyce wyglądają te rozmiary banerów.

  1. Statyczne reklamy graficzne

Akceptowane typy pliku: .JPEG, .JPG, .PNG, .GIF. Dopuszczalny rozmiar pliku: 150 KB i mniej. Rozmiary obrazu – odpowiednie do wyświetlania na ekranach komputerów i smartfonów:

  • pionowy prostokąt: 240 x 400
  • długi baner na komórki: 320 x 50
  • baner: 468 x 60
  • długi baner: 728 x 90
  • kwadrat: 250 x 250
  • mały kwadrat: 200 x 200
  • duży prostokąt: 336 x 280
  • baner śródtekstowy: 300 x 250
  • wieżowiec: 120 x 600
  • szeroki wieżowiec: 160 x 600
  • pół strony: 300 x 600
  • duży długi baner: 970 x 90
  • duży baner na komórki: 320 x 100
  • billboard: 970 x 250
  • portret: 300 x 1050

Animowane reklamy graficzne

Akceptowany typ pliku: .GIF. Dopuszczalny rozmiar pliku: 150 KB i mniej. Rozmiary obrazu:

  • baner: 468 x 60
  • długi baner: 728 x 90
  • kwadrat: 250 x 250
  • mały kwadrat: 200 x 200
  • duży prostokąt: 336 x 280
  • baner śródtekstowy: 300 x 250
  • wieżowiec: 120 x 600
  • szeroki wieżowiec: 160 x 600
  • pół strony: 300 x 600
  • duży długi baner: 970 x 90
  • duży baner na komórki: 320 x 100
  • billboard: 970 x 250
  • portret: 300 x 1050

Wskazówki odnośnie animacji: czas wyświetlania nie dłuższy niż 30 sekund (dopuszczalne zapętlenie animacji, całość nie może przekraczać jednak 30 sekund), prędkość wyświetlania mniejsza niż 5 klatek na sekundę.

Formaty dla reklam statycznych w praktyce

Komentarze (3)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany
  • Banery remarketingowe – techniczne wymagania - zdjęcie nr 5

    Adam

    24 lut 2016, 22:09

    Mam bloga powiązanego z kontem Google Adsense. Po 6 latach doświadczenia mogę powiedzieć, że najlepiej sprawdzają się jednostki reklamowe w rozmiarach:
    długi baner: 728 x 90
    duży prostokąt: 336 x 280
    baner śródtekstowy: 300 x 250
    szeroki wieżowiec: 160 x 600
    pół strony: 300 x 600

    i oczywiście reklama responsywna, która dopasowuje się do wyświetlacza.
    Po aktywacji reklamy responsywnej przychody z Adsense wzrosły o 30% 🙂
    Pozdrawiam

  • Banery remarketingowe – techniczne wymagania - zdjęcie nr 6

    Krzysztof Masłowski

    25 lut 2016, 11:24

    Witam,
    Dzięki za wpis, generalnie trendy pokazują, że w kontekście adsense używa się coraz większych bannerów w kampaniach reklamowych jednak czasem mamy jednak inne cele niż wydawcy adsense, więc wszystko zależy od celu kampanii i nie zapominajmy jednak, że najważniejszy jest mimo wszystko sam przekaz reklamowy a nie jego rozmiar 🙂

  • Banery remarketingowe – techniczne wymagania - zdjęcie nr 7

    PixelMarket.pl

    22 maj 2018, 14:35

    Przydatny wpis i fajne podejście. Remarketing zyskał chyba większą popularność niż same kampanie wizerunkowe dlatego warto zadbać aby śledzeni klienci otrzymali coś, co faktycznie ich zaciekawi i sprawi, że będą chcieli wrócić z powrotem na stronę.