Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

5 komentarzy

Banery dzwoniące – rewolucja w marketingu internetowym!

Banery dzwoniące – rewolucja w marketingu internetowym! - zdjęcie nr 1

Banery dzwoniące – rewolucja w marketingu internetowym! - zdjęcie nr 2

Banery dzwoniące – innowacja w marketingu internetowym!

Mamy przyjemność poinformować, o najnowszym i rewolucyjnym rozwiązaniu w świecie marketingu on-line – graficznych banerach reklamowych generujących połączenia telefoniczne!
Banery dzwoniące stworzyliśmy wspólnie z naszym strategicznym partnerem, firmą CallPage. Połączyliśmy banery reklamowe, standardowo wykorzystywanie w sieci reklamowej i kampaniach re-marketingowych z systemem połączeń CallPage, tworząc pierwszy na rynku tego typu produkt reklamowy.
Jest to absolutna nowość na rynku reklam on-line, gdyż łączy w sobie zasięg dotarcia kampanii brandingowych z możliwością bezpośredniego połącznia telefonicznego z zainteresowanym naszą ofertą klientem. Do kampanii wykorzystujemy kodowane banery reklamowe, które przekazują informację o zamówieniu połączenia do systemu CallPage.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Banery dzwoniące – jak to wygląda w praktyce?     banery dzwoniące

Nasz potencjalny klient surfując po internecie widzi nasz baner dzwoniący w sieci reklamowej (np. onet.pl, wizaż.pl, olx, wirtualna polska). Jeśli zainteresuje go treść naszej reklamy związana z  np. promocją bądź prezentacją nowego produktu, może bez przechodzenia na naszą stronę internetową zamówić połączenie telefoniczne wpisując swój numer telefonu bezpośrednio w miejsce do tego przeznaczone na naszej reklamie. W ten sposób skracamy drogę pomiędzy reklamą, a rozmową handlową do minimum, przy jednoczesnym działaniu reklamy jeśli chodzi o rozpoznawalność marki. Całość trwa zaledwie kilkadziesiąt sekund, a my w tym czasie możemy wykorzystać cenny moment zainteresowania naszą promocją czy ofertą.
Aby cały proces przebiegł bez zarzutów, gdy nasz potencjalny Klient klika w przycisk zamawiający połączenie, następuje przekierowanie na stworzony przez nas landing page informujący go o generowaniu połączenia i odliczający czas do odebrania telefonu.

Do promowania jakich usług i produktów najlepiej wykorzystać banery dzwoniące?

Na to pytanie muszą sobie odpowiedzieć nasi Klienci, tworząc oferty i strategie marketingowe, ale na pewno warto zauważyć, iż oferowane przez nas rozwiązanie jest w tym momencie pierwszym i jedynym w swoim rodzaju połączeniem reklamy brandowej z możliwością generowania połączeń telefonicznych bezpośrednio ze stron sieci reklamowej Google, która pozwala na różnorodne targetowanie i masowe dotarcie. W zasięgu Sieci Reklamowej Google znajduje się 96% polskich internautów.

Brzmi interesująco? Poproś o darmową wycenę teraz! 

banery dzwoniące

Komentarze (5)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany
  • Banery dzwoniące – rewolucja w marketingu internetowym! - zdjęcie nr 7

    Wojciech

    16 mar 2018, 11:44

    To super pomysł szczególnie jak uzyska takie połączenie w kilka sekund …
    Z mojego doświadczenia świetnie podnosi sprzedaż w sklepie internetowym

  • Banery dzwoniące – rewolucja w marketingu internetowym! - zdjęcie nr 8

    Andrzej

    16 mar 2018, 13:52

    Jak dla mnie porażka! Nigdy nie zostawiłbym numeru telefonu w banerze reklamowych. Kto wie jakie mogłoby to nieść konsekwencje. Obawiałbym się wpisania na płatną subskrypcję.

    • Banery dzwoniące – rewolucja w marketingu internetowym! - zdjęcie nr 9

      Maciej Popiołek

      16 mar 2018, 14:01

      Dzień dobry! Już uspokajamy – nie jest to możliwe, że względu na regulamin Google`a oraz działanie systemu na zapleczu. System nawiązuje połączenie, ale numer nie zostaje dodany do żadnej bazy.

  • Banery dzwoniące – rewolucja w marketingu internetowym! - zdjęcie nr 10

    Łukasz

    25 mar 2018, 00:06

    Moim zdaniem przerost formy nad treścią. CallPage na stronie docelowej – ok. Natomiast 'chodzące za mną’ banery namawiające na zestawienia połączenia to już przesada.

    • Banery dzwoniące – rewolucja w marketingu internetowym! - zdjęcie nr 11

      Maciej Popiołek

      26 mar 2018, 08:56

      Dzień dobry! Tego typu baner nie różni się w widoczności od reklam typu display. Do istniejącej formy dodaliśmy po prostu istotną funkcjonalność, a statystyki pokazują, że odpowiednio wykorzystane, banery dzwoniące oferują satysfakcjonującą ilość konwersji.