Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Alerty Google – jak włączyć – co to

Alerty Google – jak włączyć – co to - zdjęcie nr 1

Alerty Google – jak włączyć – co to - zdjęcie nr 2

Alerty Google – jak włączyć – co to - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Alerty Google – jak włączyć – co to

Zamknij

Bądź na bieżąco ze zmianami i interesującymi tematami – wykorzystaj Alerty Google!

Google co jakiś czas zaskakuje nas nowymi funkcjami. Warto je śledzić i być na bieżąco. Często ułatwiają one pracę lub są po prostu interesującą ciekawostką. Wykorzystaj Alerty Google! 

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Tym razem przyjrzymy się funkcji Google Alerts – Alerty Google. Od pewnego czasu Google poprawiło możliwość śledzenia nowych wyników wyszukiwania dla wybranych fraz. Wystarczy że wejdziemy na https://www.google.pl/alerts oraz dodamy interesujące nas słowo kluczowe. W moim przypadku jest to imię i nazwisko oraz nazwa firmy.

Alerty Google widok

Od tego momentu na wskazany adres e-mail, który jest przypisany do konta Google, przychodzić będą informacje, gdy tylko w wyszukiwarce pojawi się wynik zawierający jedną z wybranych fraz.

Dodatkowo subskrypcję można zawęzić do:

  • rodzaju wyświetlanych stron,
  • języka,
  • części świata, z której chcemy otrzymywać informację,
  • liczbę oczekiwanych wyników.

Alerty Google można dowolnie dodawać, edytować lub usuwać.

Poniżej znajduje się przykładowy alert, przesłany przez Google:

widok na skrzynce google alerty

Warto upewnić się, że nasze alerty nie trafiają do folderu ze spamem. Aby temu zapobiec należy dodać adres googlealerts-noreply@google.com do kontaktów.

Funkcja Google Alerts może być bardzo przydatna do śledzenia opinii o marce, firmie lub osobie w wyszukiwarce Google.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany