Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

ADBOOK 2018, marketing internetowy, pobierz darmowy poradnik!

ADBOOK 2018, marketing internetowy, pobierz darmowy poradnik! - zdjęcie nr 1

ADBOOK 2018, marketing internetowy, pobierz darmowy poradnik! - zdjęcie nr 2

1. Adbook 2018 – co to jest?

AdBook to stworzony przez certyfikowany specjalistów Verseo darmowy poradnik z marketingu internetowego. To 21 najpopularniejszych kanałów komunikacji z klientami w sieci. Omawiamy w nim tak popularne serwisy jak Youtube czy Facebook, jak również mniej znane formaty reklamowe. Np. kampanie email do kont gmail. Interesuje Cię marketing internetowy? Nie możesz przejść obok naszego darmowego poradnika obojętnie! To nie tylko wiedza, ale i inspiracja do działania. Dzięki różnorodnym formom reklamowym, wybierzesz optymalne narzędzia do promocji swoich treści, produktów lub usług w internecie! Pobierz poradnik marketingu internetowego teraz!

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

2. Marketing internetowy – co powinieneś wiedzieć?

W dzisiejszych czasach, każdy kto poszukuje unikalnych treści, produktów lub usług odwołuje się do wyszukiwarek internetowych. Najpopularniejsze z nich to Google.pl i Youtube.pl. Jeżeli zatem biznes rezygnuje z marketingu internetowego, wtenczas pozbawia się potężnej ilości potencjalnych klientów. Na to nie może sobie pozwolić w zasadzie nikt.

2a. 96% polskich internautów jest w zasięgu sieci reklamowej Google. marketing internetowy

Sieć reklamowa Google zrzesza największe polskie portale – zarówno opiniotwórcze o szerokim polu tematycznym, jak i specjalistyczne. Są to np: Onet, Wirtualna Polska, Wizaż czy OLX. Sieć reklamowa pokrywa zatem zasięgiem praktycznie całą polską sferę internetu. Jest zatem nieoceniona w marketingu internetowym. Pozwala też na dopasowanie naszej kampanii do konkretnych grup odbiorców i preferowanych przez nich komunikatów.

2b. Google Merchant Center – marketing internetowy dedykowany sklepom. ADBOOK 2018 marketing internetowy

Marketing sklepów internetowych w wyszukiwarce może wykorzystywać doskonałe narzędzie reklamowe, jakim jest Google Merchant Center. Po uruchomieniu, narzędzie wyświetla pod wskazanymi wynikami wyszukiwań wybrane produkty wzbogacone o cenę i zdjęcie. Tego typu forma jest widoczna zazwyczaj na samej górze wyszukiwarki Google i ściąga uwagę klientów. Obecnie trudno wyobrazić sobie marketing internetowy w branży e-commerce bez użycia Google Merchant Center.

2c. 86% czasu przed smartfonem spędzamy przy użyciu aplikacji mobilnych. marketing internetowy poradnik

Warto zwrócić uwagę na coraz silniejszy trend wyszukiwania treści, produktów i usług w kanale mobilnym. Zaniedbując wyszukiwania mobilne – np. nie optymalizując strony pod kątem działania na smartfonach – pozbywamy się mnóstwa potencjalnych klientów.

Te i szereg innych informacji, znajdziesz w naszym Adbooku 2018. Pobierz AdBook 2018 teraz!

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany