Aplikacje zakupowe – statystyki przekonują!

Aplikacje zakupowe – statystyki przekonują!

Kogo my tu mamy – czyli aplikacje zakupowe a użytkownicy. Już 91% użytkowników smartfonów używa aplikacji mobilnych. Oznacza to, że korzystamy z aplikacji tak samo często, jak nastawiamy budzik na telefonie. 🙂 No dobrze – widzimy zatem skalę popularności aplikacji. Ale kto jest po drugiej stronie? Kim jest przeciętny użytkownik aplikacji i jakie wnioski płyną…
CZYTAJ WIĘCEJ

Kampanie zakupowe Google AdWords – strategia, budowa i optymalizacja

Kampanie zakupowe Google AdWords – strategia, budowa i optymalizacja

Kampanie zakupowe – must have nowoczesnego marketingu! Kampanie przygotowywane dla sklepów internetowych należą do tych o najbardziej skomplikowanej strukturze. Reklamodawcy, którzy chcą reklamować swój asortyment produktowy w Google, mogą wykorzystać niemal każdy rodzaj kierowania dostępny w systemie reklamowym AdWords. Bardzo często centralnym punktem kont Google AdWords stają się Kampanie Zakupowe, których budowa, struktura i optymalizacja…
CZYTAJ WIĘCEJ

Skuteczne kampanie AdWords – algorytmiczna optymalizacja kampanii

Skuteczne kampanie AdWords – algorytmiczna optymalizacja kampanii

Skuteczne kampanie AdWords – kluczem algorytmiczna optymalizacja kampanii Tempo rozwoju reklamy w Internecie, a szczególnie reklam Google AdWords, wzrasta nieustannie. Coraz więcej firm widząc zyski wynikające z tej formy promocji i drzemiący w nim potencjał, przeznacza większe środki budżetowe, by pozyskać nowych klientów. Z reguły wiąże się to ze wzrostem liczby wyświetleń reklamy i kliknięć…
CZYTAJ WIĘCEJ

Pozycjonowanie – czy warto i czym różni się od optymalizowania?

Pozycjonowanie – czy warto i czym różni się od optymalizowania?

Pozycjonowanie czy warto i czym różni się od optymalizacji sklepu internetowego?  Już na początku warto zauważyć, że „pozycjonowanie” i „optymalizacja” nie są synonimami. Optymalizacja strony / sklepu internetowego jest jednym z elementów większego procesu pozycjonowania. Zdarza się, że klientowi (z różnych powodów) zależy tylko na wykonaniu optymalizacji witryny przez specjalistę SEO, a nie na przeprowadzeniu…
CZYTAJ WIĘCEJ

Reklama firmy w Internecie – 5 wskazówek!

Reklama firmy w Internecie – 5 wskazówek!

Reklama firmy – 5 podstawowych sposobów! Na początku swojej działalności małe i średnie firmy zawsze powinny zainwestować w marketing, tak aby ich marka stała się rozpoznawalna, a przede wszystkim, aby dało się ją odnaleźć w gąszczu ogromnej konkurencji. Firmy te często mogą przeznaczyć na reklamę niewielką część swojego budżetu, zatem należy go dobrze rozdysponować. Jednym…
CZYTAJ WIĘCEJ

Darmowy kurs SEO online – codziennie jedna lekcja na Twoim e-mailu!

Darmowy kurs SEO online – codziennie jedna lekcja na Twoim e-mailu!

Szukasz kursu SEO online? Nie szukaj więcej! Najlepsi specjaliści z największej agencji SEO i SEM w Polsce stworzyli kurs seo online czyli 40 lekcji, które przybliżą Ci temat pozycjonowania stron! To potężna dawka wiedzy, więc postanowiliśmy podzielić ją na 40 e-maili. Doskonale bowiem wiemy, jak trudno jest usiąść do długiej i syntetycznej publikacji, natomiast 1…
CZYTAJ WIĘCEJ

Reguły Pliku Produktowego Google Merchant Center

Reguły Pliku Produktowego Google Merchant Center

Reguły Pliku Produktowego – wprowadzenie Struktura pliku produktowego to podstawowa kwestia, na którą należy zwrócić uwagę, chcąc reklamować się w zakupach Google. Reguły pliku danych to potężne narzędzie Google Merchant Center, z którego niestety niewiele osób w dalszym ciągu korzysta. Dzięki regułom pliku danych możemy posłużyć się dostępnymi w Google Merchant Center parametrami w celu…
CZYTAJ WIĘCEJ

Schema.org co to jest i co dają?

Schema.org co to jest i co dają?

Schema.org – dlaczego to ważne Algorytm wyszukiwarki Google to organizm, który podlega nieustannym modyfikacjom, pozwalającym na jeszcze lepsze dostarczanie informacji i trafnych odpowiedzi na zapytania użytkowników. Śledzenie zmian i dostosowanie się do nich, to doskonały sposób na to, aby to nasza strona została uznana za tą, która na dane pytanie odpowiada najlepiej. Aby roboty Google…
CZYTAJ WIĘCEJ

Trendy wyszukiwania Google – wzrost popularności rozbudowanych zapytań!

Trendy wyszukiwania Google – wzrost popularności rozbudowanych zapytań!

Co się wyszukuje? Przedstawiamy ostatnie zmiany zachowań i trendy wyszukiwania Google Okazuje się, że wraz z technologią, również nasze zachowania ulegają przeobrażeniom. Zmieniamy sposób, w jaki korzystamy z narzędzi oferowanych w sieci i dzieje się to zdecydowanie szybciej niż można by przypuszczać. Co więcej – źródła zmian nie zawsze są dostrzegalne na pierwszy rzut oka…
CZYTAJ WIĘCEJ

Specjalista SEM – kluczowa postać w marketingu XXI wieku?

Specjalista SEM – kluczowa postać w marketingu XXI wieku?

Specjalista SEM – kluczowa postać w marketingu XXI wieku? SEM (Search Engine Marketing), to dziedzina marketingu zajmująca się promowaniem usług i produktów w wyszukiwarkach internetowych. Dla rynku polskiego możemy założyć, że dotyczy to w zasadzie wyszukiwarki Google (i Youtube), która jest zdecydowanym liderem na naszym podwórku. Specjalista SEM to kluczowa postać, jeżeli tylko myślisz o…
CZYTAJ WIĘCEJ

Optymalizacja strony internetowej – 5 wskazówek

Optymalizacja strony internetowej – 5 wskazówek

Optymalizacja strony internetowej – dlaczego? Strona internetowa to we współczesnym świecie jeden z elementów niezbędnych do prowadzenia odnoszącego zyski biznesu. Dzięki stronie, nie tylko zaprezentujesz swoją ofertę swoim dotychczasowym odbiorcom. Możesz również znacznie rozszerzyć ich grono. Samo posiadanie to jednak nie wszystko. Kluczem do sukcesu jest zaistnienie w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej – w Google. Aby…
CZYTAJ WIĘCEJ

Verseo gotowe na RODO

Verseo gotowe na RODO

Verseo przyjęło standardy RODO! Bezpieczeństwo danych naszych klientów zawsze było dla nas priorytetem. Aby w pełni spełnić wymogi RODO, czyli wchodzącego w życie 25 maja Generalnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych, sprawdziliśmy dokładnie nasze systemy, procedury oraz procesy zbierania i przetwarzania danych osobowych. Z dumą możemy stwierdzić, że jesteśmy w pełni dostosowani do nowych przepisów.…
CZYTAJ WIĘCEJ

Reklama biura rachunkowego w wyszukiwarce Google

Reklama biura rachunkowego w wyszukiwarce Google

Reklama biura rachunkowego – przykład kampanii Google AdWords Reklama Google AdWords umożliwia promocję produktów oraz usług firmom z prawie każdej branży. Dzięki AdWords reklamodawcy mogą w łatwy sposób dotrzeć do internautów zainteresowanych danymi usługami/produktami, gdyż mają oni możliwość zaprezentowania swojej oferty zarówno w wynikach wyszukiwania Google, w witrynach zrzeszonych w sieci reklamowej, w serwisie YouTube…
CZYTAJ WIĘCEJ

Reklama w Google czy pozycjonowanie – co wybrać?

Reklama w Google czy pozycjonowanie – co wybrać?

Reklama w Google czy pozycjonowanie – co wybrać, by zwiększyć przychody?  Odwieczne pytanie! Reklama w Google czy pozycjonowanie strony? Którą strategię wybrać, by uzyskać ruch i przychody na satysfakcjonującym poziomie? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie która usługa: pozycjonowanie czy Google AdWords jest lepsza. Każda z nich ma swoją specyfikę. Biorąc ją pod uwagę, można jednak…
CZYTAJ WIĘCEJ

Copyright © 2018 Agencja Interaktywna Verseo - wszelkie prawa zastrzeżone

Polityka prywatności | Witryna wykorzystuje pliki cookies