Reklama na Messengerze – co należy wiedzieć?

Reklama na Messengerze – co należy wiedzieć?

W 2017 roku Facebook przekroczył granicę 2 miliardów aktywnych użytkowników. Jak przedstawiał to TechCrunch, w owym czasie znacznie przebijał popularnością inne platformy społecznościowe: Dzięki zasięgom, jakie daje Facebook, wiele osób korzysta z niego w celach reklamowych. Jak zatem wyróżnić się na nim spośród innych firm z Twojej niszy? Facebook Messenger zapewnia dodatkowe funkcje reklamy, które…
CZYTAJ WIĘCEJ

Darmowy kurs SEO online – codziennie jedna lekcja na Twoim e-mailu!

Darmowy kurs SEO online – codziennie jedna lekcja na Twoim e-mailu!

Szukasz kursu SEO online? Darmowy kurs SEO online – codziennie jedna lekcja pozycjonowania stron na Twoim e-mailu!  Masz świetne produkty, ale w dobie rosnącej konkurencji coraz trudniej jest Ci z nimi dotrzeć do grupy docelowej? Być może zbyt małą wagę przywiązujesz do działań z obszaru SEO? Obecnie, jeśli „nie ma Cię w Google” (co oznacza…
CZYTAJ WIĘCEJ

Marketing rekomendacyjny – co to jest?

Marketing rekomendacyjny – co to jest?

Zdarza Ci się rozmawiać z bliskimi lub przyjaciółmi o różnego rodzaju produktach i usługach, z których korzystasz? Jak bardzo ich opinie wpływają na to, co wybierasz? Z badań Nielsena wynika, że aż 92% osób ufa takim rekomendacjom znacznie bardziej niż przekazom reklamowym. A co z opiniami i rekomendacjami w Internecie? To właśnie one są podstawą…
CZYTAJ WIĘCEJ

Verseo oficjalnym partnerem Facebooka

Verseo oficjalnym partnerem Facebooka

W ostatnim czasie Facebook uruchomił program skupiający ekspertów z całego świata, zajmujących się maksymalizowaniem efektywności reklam, właśnie na tej platformie, z wyszczególnieniem rozwiązywania problemów związanymi z: Niskim współczynnikiem powiązania danych piksela z katalogiem wgranym do menedżera reklam.  Utworzeniem katalogu (feedu produktowego) lub poprawienie sposobu jego działania. Uzupełnienie brakujących zdarzeń piksela na stronie.  Ustawienie tzw. zaawansowanego…
CZYTAJ WIĘCEJ

Marketing afiliacyjny – przykłady i zalety

Marketing afiliacyjny – przykłady i zalety

Chociaż marketing afiliacyjny funkcjonuje od dawna, cały czas się rozwija… Tym samym zwiększa swój udział w marketingu internetowym jako jedno ze skutecznych narzędzi pozwalających osiągnąć założone cele biznesowe. Warto się więc nim zainteresować, ponieważ skrywa w sobie ogromny potencjał. Poznaj najważniejsze zalety marketingu afiliacyjnego i poznaj funkcjonowanie na konkretnych przykładach.  Marketing afiliacyjny – jak działa?…
CZYTAJ WIĘCEJ

Digital Marketing – co to jest

Digital Marketing – co to jest

Marketing tradycyjny i cyfrowy przeplatają się dziś ze sobą – niczym dwie strony medalu. Ale w ostatnich latach rola tego drugiego staje się coraz większa. Nie ma się czemu dziwić – to Internet jest obecnie kluczowym źródłem informacji. Właśnie dlatego warto wiedzieć, czym jest marketing cyfrowy oraz jakie zadania stoją przed digital marketerem. Dowiedz się…
CZYTAJ WIĘCEJ

„Średnia pozycja” znika z Google Ads – co teraz?

„Średnia pozycja” znika z Google Ads – co teraz?

Jeśli lubisz znać swoje miejsce w szeregu, mamy smutną wiadomość, 30 września 2019 zostanie wycofany parametr „Średnia pozycja”. Chyba nikomu nie trzeba przestawiać tego wskaźnika, a jedynie wspomnieć, że dzięki niemu mogliśmy sprawdzić na jakiej pozycji w wyszukiwarce znajduje się nasza reklama w stosunku do innych reklam. Mając wgląd w ten ranking wiedzieliśmy jak plasujemy…
CZYTAJ WIĘCEJ

10 porad z zarządzania fanpage`em na Facebooku

10 porad z zarządzania fanpage`em na Facebooku

Komunikacja w social mediach stała się nieodłącznym elementem komunikacji marketingowej. Nie ma się czemu dziwić. Nawet w Polsce z mediów społecznościowych korzysta 47% osób, a liczba użytkowników Facebooka na świecie grubo przekracza dwa miliardy. Potencjał, który niosą za sobą te kanały komunikacji jest niemal niewyczerpany. Trzeba go jednak umieć wykorzystać. Jak? Oto kilka wskazówek, które…
CZYTAJ WIĘCEJ

Influencer marketing – co to jest?

Influencer marketing – co to jest?

Chcesz dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, wśród których znajdują się potencjalni klienci? Zainteresuj się influencer marketingiem, dzięki któremu zwiększysz sprzedaż i osiągniesz założone cele biznesowe. Istnieje wiele czynników wpływających na decyzje zakupowe klientów. Niemal 90% konsumentów przyznaje, że kieruje się rekomendacjami – szczególnie, jeśli padają one z ust wpływowych osób (jednak nie celebrytów). I właśnie…
CZYTAJ WIĘCEJ

Optymalizacja Landing Page – długoterminowe pozyskiwanie leadów

Optymalizacja Landing Page – długoterminowe pozyskiwanie leadów

Optymalizacja landing page, aby zapewnić sobie długoterminowe pozyskiwanie leadów. Głównym celem, dla jakiego powstaje landing page, jest pozyskiwanie leadów. Mówiąc prościej, chodzi o zachęcenie użytkowników do podania namiarów kontaktowych na siebie – głównie maila – lub też o podjęcie innej interakcji, np. związanej z zakupem konkretnego produktu. Pamiętaj jednak, że rola takiego serwisu wcale nie…
CZYTAJ WIĘCEJ

Reklama firmy w internecie – od czego zacząć

Reklama firmy w internecie – od czego zacząć

Bez względu na to, w jakiej branży działasz, sprawna komunikacja marketingowa z klientami to podstawa Twojego sukcesu. W końcu musisz ich poinformować o tym, że jesteś obecny na rynku oraz co możesz im zaoferować. Komunikację tę możesz prowadzić różnymi kanałami, ale jednego z nich absolutnie nie możesz pominąć. Chodzi o Internet. Od czego zacząć przygodę…
CZYTAJ WIĘCEJ

Co to jest marketing afiliacyjny?

Co to jest marketing afiliacyjny?

Marketing internetowy daje ogromne możliwości, które zwiększają szansę na osiągnięcie założonych celów biznesowych. Obejmuje wiele różnorodnych narzędzi, wśród których można wymienić m.in. marketing afiliacyjny. Sprawdź, na czym polega i czy warto w niego zainwestować. Co to jest marketing afiliacyjny? Mianem marketingu afiliacyjnego określa się kanał efektywnościowy, który opiera się na współpracy reklamodawcy (sprzedawcy) z partnerem…
CZYTAJ WIĘCEJ

Content commerce – co to jest?

Content commerce – co to jest?

Szukasz sposobu na zwiększenie ruchu i konwersji? Chcesz zadbać o kwestie wizerunkowe, prowadząc dobry PR? Poznaj istotę content commerce – to rozwiązanie, dzięki któremu dotrzesz do użytkowników Internetu, zmieniając ich w realnych klientów. Sprawdź, na czym to polega. Content commerce – co to? Content marketing to jedna z wiodących strategii marketingowych, która odpowiada za potrzeby…
CZYTAJ WIĘCEJ

Nowe atrybuty linków – rel=”sponsored”, rel=”ugc” BIG NEWS!

Nowe atrybuty linków – rel=”sponsored”, rel=”ugc” BIG NEWS!

Jeżeli ktoś kiedykolwiek sądził, że praca pozycjonera jest nudna… cały nasz zespół może zapewnić, że ten ktoś jest w wielkim błędzie. 10 września 2019 mogliśmy się o tym przekonać po raz kolejny – wraz z pojawieniem się wpisu na Twitterze: https://twitter.com/methode/status/1171466947407466497 oraz posta na oficjalnym blogu Google – o tutaj. Nowe atrybuty linków Po latach…
CZYTAJ WIĘCEJ

Medic Update – najwięksi wygrani i przegrani marcowej oraz czerwcowej korekty

Medic Update – najwięksi wygrani i przegrani marcowej oraz czerwcowej korekty

Niespełna miesiąc temu opublikowaliśmy artykuł dotyczący tzw. medic update, czyli zeszłorocznej aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google, która dotknęła przede wszystkim strony z zakresu szeroko pojętej tematyki zdrowotnej. W artykule skupiliśmy się na zobrazowaniu aktualnej sytuacji po kolejnych tzw. korektach oraz podzieliliśmy się naszymi wnioskami na temat tego, w jaki sposób algorytm działa i co bierze pod…
CZYTAJ WIĘCEJ

3 strategie marketingowe do wykorzystania w e-commerce

3 strategie marketingowe do wykorzystania w e-commerce

Firmy działające w branży e-commerce muszą radzić sobie z dużą konkurencją. Konieczna jest zatem wiedza, jak dotrzeć do swojej grupy docelowej i wyróżnić się na rynku. Wykorzystywane przez Ciebie strategie marketingowe powinny dlatego koncentrować się na przyciąganiu nowych osób, które odwiedzą Twój sklep, a następnie na zatrzymaniu ich u siebie jak najdłużej. Istnieje wiele strategii…
CZYTAJ WIĘCEJ

Copyright © 2019 Agencja Interaktywna Verseo - wszelkie prawa zastrzeżone

Polityka prywatności | Witryna wykorzystuje pliki cookies