7 zasad tworzenia oraz optymalizacji kampanii AdWords wg Verseo

Optymalizacja kampanii AdWords, to klucz do jej sukcesu. Przeprowadzana uważnie i regularnie pozwoli naszej kampanii na rozwój, lepsze efekty, oszczędność środków, a nam na mniej stresów związanych z jej prowadzeniem. Zebraliśmy zatem garść porad od zespołu Certyfikowanych Specjalistów AdWords zasilających szeregi naszej agencji i postanowiliśmy podzielić się nimi z Wami, zdradzając tym samym kilka naszych…
CZYTAJ WIĘCEJ

Why not make your campaign smart? Inteligentne kampanie w sieci reklamowej Google

Niezależnie od tego, jaką strategię marketingową planujesz: pozyskanie klienta, poinformowanie go o nowym produkcie bądź usłudze czy nakłonienie go do zakupu twojego produktu, kampania w sieci reklamowej może być bardzo pomocna w osiągnięciu tych celów. Obecnie sieć reklamowa Google umożliwia reklamodawcom dotarcie do milionów witryn, a także aplikacji mobilnych, stwarzając nieograniczone możliwości targetowania przekazu reklamowego.…
CZYTAJ WIĘCEJ

Wesołych Świąt!

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia składamy najlepsze życzenia zdrowia, pomyślności i sukcesów w życiu zawodowym i prywatnym. Niech spełniają się marzenia, nawet najbardziej skryte! Wesołych Świąt życzy Zespół Verseo!  
CZYTAJ WIĘCEJ

Verseo wspiera Szlachetną Paczkę

W tym roku zespół Verseo także wsparł Szlachetną Paczkę. Tak jak rok temu przygotowanie prezentów sprawiło nam wiele radości. 🙂 Cieszymy się, że mogliśmy pomóc, podzielić się świąteczną radością i także w tym roku być częścią tej fajnej i szlachetnej (jak sama nazwa wskazuje) akcji. cof
CZYTAJ WIĘCEJ

Verseo i CallPage łączą siły!

Wybierając partnerów do współpracy zawsze kierujemy się dobrem naszych Klientów, rekomendowaniem im narzędzi czy usług wspierających prowadzone przez nas kampanie, a także wspomagające ich sprzedaż i liczbę zamówień. Nasi partnerzy to zawsze liderzy w swojej dziedzinie, których rekomendacja jest dla nas czystą przyjemnością i gwarancją zadowolenia dla naszych Klientów, a także poprawą wyników naszych wspólnych…
CZYTAJ WIĘCEJ

Social media w 2017 roku

Koniec roku to tradycyjnie sezon rankingów, zestawień i podsumowań mijających 365 dni.Po prostu trudno wyobrazić sobie grudzień bez nich. NowyMarketing wspólnie z ekspertami podsumował właśnie rok 2017 w social mediach. O sukcesach i porażkach, trendach i wyzwaniach oraz najlepszych akcjach promocyjnych kończącego się roku opowiedział Artur Kwieciński – nasz New Business Manager. Nie pozostaje nam…
CZYTAJ WIĘCEJ

Jesteśmy na Marketing Maraton!

Jak pozyskać nowych klientów, zwiększyć sprzedaż i zwiększyć rozpoznawalność swojej marki w Internecie? Odpowiedzi na to pytanie dostarczyć może Marketing Maraton – impreza dla marketingowców, która odbywa się 28 listopada w Warszawie, w Multikinie Złote Tarasy. Verseo jest jednym z partnerów Marketing Maraton. Zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska – reprezentacja Verseo Team czeka na Was!…
CZYTAJ WIĘCEJ

Raport Interaktywnie.com: Marketing w wyszukiwarkach 2017

Chcesz wiedzieć więcej na temat szeroko pojmowanego marketingu w wyszukiwarkach? Zapraszamy do lektury raportu Interaktywnie.com „Marketing w wyszukiwarkach 2017”! Raport przedstawia najświeższe trendy w świecie marketingu w wyszukiwarkach, m.in. te związane z Google AdWords i z pozycjonowaniem. Swój wkład w treść raportu miał też zespół Verseo: specjalistki ds. pozycjonowania Joanna Michalska i Barbara Oleszek oraz…
CZYTAJ WIĘCEJ

Verseo na Sycylii

Wyprawa na Sycylię nie oznacza (jeszcze) założenia tam nowego oddziału Verseo – choć po obejrzeniu zdjęć bez problemu znaleźlibyśmy w firmie chętnych do pracy w nim 🙂 Wycieczka na tę włoską wyspę była główną nagrodą w organizowanym przez Google konkursie „New Customer Olympics”. Nasza specjalistka Asia Hałaszkiewicz jako jedyna osoba z Polski znalazła się w…
CZYTAJ WIĘCEJ

Raport IDG eCOMMERCE STANDARD 2017: zapraszamy do lektury!

Jeśli interesuje Cię branża e-commerce i chcesz być zawsze na bieżąco z branżowymi newsami, zestawieniami i ciekawostkami, to nie możesz przegapić raportu IDG eCOMMERCE STANDARD 2017. Szczególnie polecamy artykuł „Auto-Bidding w kampaniach e-commerce” autorstwa Krzysztofa Masłowskiego, CEO Verseo. Przedstawia w nim tematykę ustalania stawek w kampaniach e-commerce. Skąd można pobrać raport IDG eCOMMERCE STANDARD 2017?…
CZYTAJ WIĘCEJ

Case study: kampania Google AdWords dla produktów luksusowych

Kampania o dużym budżecie pozwala na wykorzystanie szerokiego wachlarza narzędzi Google AdWords i określenia, które spośród nich są najbardziej skuteczne w docieraniu do klientów. W trakcie testowania rozmaitych rozwiązań możliwe jest równoczesne dokonanie optymalizacji wydatków na kampanię. Niniejszy case study udowadnia, że kampania Adwords jest odpowiednim narzędziem do promocji produktów luksusowych w Sieci. W przypadku…
CZYTAJ WIĘCEJ

Szkoliliśmy się w Google

Na początku października część zespołu Verseo odwiedziła siedzibę Google. Nasz cel – szkolenie w zakresie sprzedaży i obsługi klienta. W dniach 2-3 października nasz zespół przebywał na szkoleniu w siedzibie Google w Warszawie. Nasi certyfikowani specjaliści Google AdWords w trakcie szkolenia poszerzali kompetencje w zakresie sprzedaży i obsługi klienta. Na szkoleniu nie zabrakło też tematyki…
CZYTAJ WIĘCEJ

Case study: optymalizacja kampanii Google AdWords o średnim i dużym budżecie

W przypadku kampanii AdWords znaczenie ma każda złotówka. Dlatego tak istotna staje się optymalizacja kampanii. Rezultaty działań optymalizacyjnych są szczególnie dobrze widoczne w przypadku kampanii o średnim i dużym budżecie. Ten case study odnosi się do takiej właśnie kampanii. Opisywana kampania miała budżet wielkości 2500 złotych, służyła do promocji usług. Można ją określić jako „mix…
CZYTAJ WIĘCEJ

Case study: kampania Google AdWords promująca usługi

Niezbędnym elementem optymalizacji kampanii AdWords jest analiza słów kluczowych wybranych do kampanii, dokonanie ich selekcji pod kątem największej ilości konwersji oraz stworzenie trafionej listy słów do wykluczeń. Po przeprowadzeniu takiej optymalizacji zazwyczaj spada ilość wyświetleń reklam i kliknięć, rośnie za to liczba konwersji i współczynnik konwersji – tak jak w poniższym case study. Opisywaną kampanię…
CZYTAJ WIĘCEJ

Case study: kampania Google AdWords promująca produkty finansowe

Tym, co pozwala ocenić skuteczność kampanii, jest ilość konwersji. Efektem udanej optymalizacji kampanii może być zmniejszenie ilości wyświetleń i kliknięć, zwiększenie kosztów prowadzenia kampanii przy jednoczesnym wzroście ilości konwersji o 70%. Ten case study wskazuje, że działania związane z optymalizacją kampanii podporządkowane powinny być właśnie zwiększeniu ilości konwersji. Omawiany przypadek dotyczy kampanii prowadzonej dla firmy…
CZYTAJ WIĘCEJ

Copyright © 2017 Agencja Interaktywna Verseo - wszelkie prawa zastrzeżone

Regulamin szkolenia | Polityka prywatności | Witryna wykorzystuje pliki cookies