VERSEO DAY – relacja z konferencji – kampanie SEM wykorzystujące machine learning

VERSEO DAY – relacja z konferencji – kampanie SEM wykorzystujące machine learning

Kampanie SEM z wykorzystaniem machine learning Zapraszamy do obejrzenia relacji z Verseo Day – to pięć, godzinnych wykładów związanych z uczeniem maszynowym, przyszłością kampanii SEM, automatyzacją i sztuczną inteligencją wspierającą działy marketingu. W Verseo wierzymy, że poprawne wykorzystanie wszystkich dostępnych danych i funkcji aktualnie oferowanych przez środowisko reklamowe Google, leży już poza zasięgiem jednego człowieka…
CZYTAJ WIĘCEJ

Czym różni się darmowy audyt seo od audytu za 1000 lub 2000 złotych?

Czym różni się darmowy audyt seo od audytu za 1000 lub 2000 złotych?

Darmowy audyt SEO – czym różni się od audytów strony internetowej za 1000 lub 2000 złotych? Dlaczego proponujecie audyt strony lub sklepu internetowego, który TYLE kosztuje, skoro Wasza konkurencja zrobi mi go „bezpłatnie i niezobowiązująco”? To pytanie, choć nie jest przesadnie częste, nie należy też do rzadkości. Warto więc wyjaśnić czym się różni darmowy audyt…
CZYTAJ WIĘCEJ

Reklama PPC – co to jest?

Reklama PPC – co to jest?

Reklama PPC Model reklamy, w którym firma płaci tylko za przejście przez odnośnik (np. link) na promowaną stronę nazywa się reklamą PPC. Reklama PPC to skrót od angielskiej nazwy Pay Per Click lub też nazywana jest CPC od Cost Per Click, czyli ceny za kliknięcie. Jest to bardzo popularny model rozliczeniowy w reklamie internetowej, ponieważ…
CZYTAJ WIĘCEJ

Kampanie SEM – przewagi nad reklamą tradycyjną

Kampanie SEM – przewagi nad reklamą tradycyjną

Kampanie SEM – przewagi nad kampaniami tradycyjnymi Kampanie SEM zyskują coraz większą popularność wśród firm zlecających reklamę – zastanówmy się jakie przewagi prezentują kampanie SEM nad tradycyjnymi kampaniami marketingowymi. Najpierw jednak sprecyzujmy, jaki jest zakres działań w obu typach kampanii reklamowych. Czym jest SEM Skrót SEM oznacza Search Engine Marketing, formę marketingu internetowego, związanego z wyszukiwarkami internetowymi. Strona…
CZYTAJ WIĘCEJ

20 urodziny Google – firmy, która zmieniła nasze życia!

20 urodziny Google – firmy, która zmieniła nasze życia!

Wyszukiwarka Google – stały element naszego życia? Wyszukiwarka Google w tym miesiącu kończy 20 lat. W świecie cyfrowym to praktycznie wieczność, biorąc pod uwagę wszelkie zmiany zachodzące na co dzień. Sposób naszego wyszukiwania i nawigowania po różnych usługach zmienił się więc diametralnie. Niektórzy będą jeszcze pamiętać początki Google, kiedy to w dużej mierze służył jako…
CZYTAJ WIĘCEJ

Jak działa wyszukiwarka Google?

Jak działa wyszukiwarka Google?

Jak działa wyszukiwarka Google i jak ją wykorzystać najlepiej? Parafrazując znane RPG-owe powiedzenie „przed przystąpieniem do pozycjonowania należy poznać wyszukiwarkę”. A zatem, jak działa wyszukiwarka Google i czy ta misja ma jakieś zakończenie? 🙂 Lider jest tylko jeden – wyszukiwarka Google – jak działa? Przestrzenią pracy pozycjonera jest wyszukiwarka. W domyśle – jest to wyszukiwarka…
CZYTAJ WIĘCEJ

Jak pozyskać klienta – 7 przykładów z Internetu!

Jak pozyskać klienta – 7 przykładów z Internetu!

Jak pozyskać klienta – 7 przykładów z Internetu Dlaczego warto bezustannie pozyskiwać klientów? Budowanie własnej działalności wiąże się z poszukiwaniem klientów. Sprzedaż jest kluczowym czynnikiem rozwijającym firmę oraz zwiększeniem jej wartości i popularności na rynku. Ważne jest zatem, aby wyrobić w sobie nawyk ciągłego i skutecznego pozyskiwania klientów.  W dobie Internetu metody zdobywania klientów są…
CZYTAJ WIĘCEJ

Google Analytics a WordPress – dlaczego warto?

Google Analytics a WordPress – dlaczego warto?

Google Analytics a Wordpress – nie czekaj! Wordpress jest to oprogramowanie służące do tworzenia witryn, blogów i aplikacji – inaczej do zarządzania treścią na stronie. Na WordPress’ie można budować całe strony www, jednak najczęściej kojarzy się on z blogami.  Wierni użytkownicy WordPress’a wymienią jego niewątpliwe plusy: WordPress jest łatwy w zarządzaniu. Jest to oprogramowanie dość…
CZYTAJ WIĘCEJ

Google Moja Firma – wpisy w wizytówce i ich typy

Google Moja Firma – wpisy w wizytówce i ich typy

Google Post – Google Moja Firma wpisy  Google Moja Firma – wpisy to niezwykle skuteczne narzędzie umożliwiające dotarcie do Twojej grupy docelowej na rynku lokalnym. Ilość funkcjonalności oferowanych przez wizytówki Google stale poszerza się. (Tutaj krok po kroku opisujemy proces zakładania konta Google Moja Firma!) Doskonałym sposobem na dzielenie się ze swoimi potencjalnymi klientami aktualizacjami…
CZYTAJ WIĘCEJ

Przeglądarka Safari i kod konwersji Google Ads

Przeglądarka Safari i kod konwersji Google Ads

Globalny tag witryny i konwersje Google Ads dla Safari W związku z wprowadzeniem przez Apple nowej odsłony przeglądarki Safari pojawi się również nowy system zabezpieczeń Intelligent Tracking Prevention 2.0, który może spowodować problemy ze śledzeniem konwersji użytkowników korzystających z nowej przeglądarki. W celu upewnienia się, że kod konwersji będzie działać w dalszym ciągu, we wszystkich…
CZYTAJ WIĘCEJ

Typy dopasowań AdWords (Google Ads) – lista!

Typy dopasowań AdWords (Google Ads) – lista!

Poznaj typy dopasowań AdWords Sieć reklamowa Google (GDN) jest największą siecią witryn online, zrzeszającą ponad 2 miliony stron oraz aplikacji, w których można wyświetlać reklamy Google Ads (wcześniej Google AdWords). Sieć Reklamowa – za pomocą różnych formatów reklam – dociera już do ponad 90% internautów na całym świecie. Dzięki ogromnym możliwościom, jakie oferuje GDN, reklamodawca…
CZYTAJ WIĘCEJ

Yoast SEO poradnik – zacznij żniwa w wyszukiwarce!

Yoast SEO poradnik – zacznij żniwa w wyszukiwarce!

Yoast SEO poradnik – dlaczego to jedna z fajniejszych wtyczek do wordpress? WordPress jest niekwestionowanym królem internetu – to przez niego zarządzana jest lwia część treści, które tak zawzięcie scrollujemy na co dzień. Ale sam CMS to nie wszystko – pełną kontrolę wszystkich aspektów strony zapewniają wtyczki, które rozszerzają możliwości naszego WordPressa. Yoast = wyszukiwarkowe…
CZYTAJ WIĘCEJ

Świąteczna kampania Google Ads – startuj z planem już teraz!

Świąteczna kampania Google Ads – startuj z planem już teraz!

Świąteczna kampania Google Ads – wrzesień to czas najwyższy!  Okres Świąteczny może wywołać burzliwą i stresującą atmosferę. Przygotuj się wcześniej, aby nie dopadła Cię przedświąteczna gorączka, która dotknie także Twoje działania w sieci. Przygotuj i zoptymalizuj kampanię dla tego sezonu już dzisiaj! W zasadzie musisz się już spieszyć, bowiem sporo klientów już we wrześniu dokonuje…
CZYTAJ WIĘCEJ

Co robiliśmy w wakacje – i jak wykorzystaliśmy Google aby to robić.

Co robiliśmy w wakacje – i jak wykorzystaliśmy Google aby to robić.

Wakacje a wykorzystanie wyszukiwarki Google Wakacje może i się skończyły, ale to nie znaczy, że jest już za późno, by zaplanować wyjazd rodzinny lub wypad z przyjaciółmi. Niektórzy z nas zdecydują się na wyjazd w dalekie i nieznane sobie jeszcze miejsce, podczas gdy inni będą na nowo odkrywać na nowo lokalne i dobrze znane miejsca.…
CZYTAJ WIĘCEJ

Rozszerzone reklamy tekstowe Google Ads – nowe możliwości

Rozszerzone reklamy tekstowe Google Ads – nowe możliwości

Reklamy tekstowe Google AdWords (teraz Google Ads) dawniej i dziś Przez ostatnie lata Google znacznie poszerzyło objętość reklam tekstowych w sieci wyszukiwania. Na samym początku reklamy AdWords (teraz Google Ads) składały się z zaledwie jednego nagłówka, linku do strony oraz krótkiego tekstu. W trakcie rozwoju systemu reklamowego Google reklamy zostały wyposażone w nowe przydatne funkcjonalności,…
CZYTAJ WIĘCEJ

TOP 3 DARMOWE NARZĘDZIA GOOGLE DLA MARKETINGU

TOP 3 DARMOWE NARZĘDZIA GOOGLE DLA MARKETINGU

TOP 3 narzędzia Google dla marketingu Spośród wszystkich darmowych narzędzi oferowanych przez Google naprawdę trudno wybrać złotą trojkę, która będzie najbardziej przydatna dla marketera. Wszystko zależy od skali naszego działania i tego, na jakim poziomie szczegółowości informacji poszukujemy. Niemniej – mimo, że wybranie trzech najlepszych narzędzi Google dla marketingu jest trudne – spróbowaliśmy i oto…
CZYTAJ WIĘCEJ

Copyright © 2018 Agencja Interaktywna Verseo - wszelkie prawa zastrzeżone

Polityka prywatności | Witryna wykorzystuje pliki cookies