Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w AdWords?

Uczenie maszynowe – im szybciej zaczniesz, tym więcej zyskasz! Uczenie maszynowe i jego przewaga nad ręczną obsługą kampanii jest nieporównywalna w przypadku obsługi kampanii z dużą ilością danych. Zaawansowane algorytmy, które są stosowane w platformach optymalizacyjnych, potrafią przeliczyć dane w czasie rzeczywistym, podczas gdy specjalista Google AdWords musiałby spędzić nad nimi godziny pracy. Jednak nie…
CZYTAJ WIĘCEJ

Promowanie sklepu internetowego – 3 przykłady

Promowanie sklepu internetowego – 3 przykłady reklamy   Promowanie sklepu internetowego ma największe uzasadnienie w sieci wyszukiwania Google. Właśnie z uwagi na tak ogromną przestrzeń reklamową w sieci, dobranie odpowiedniego narzędzia, które dotrze do potencjalnego klienta jest niesłychanie istotne. W obecnych czasach gdzie najprężniej działającym i rozwijającym się medium jest sieć internetowa wybór odpowiedniej reklamy nie jest łatwy.…
CZYTAJ WIĘCEJ

Słowa kluczowe Google – jak dobrać?

Słowa kluczowe Google AdWords – klucz udanej kampanii! Od doboru skutecznych dla naszej branży słów kluczowych w dużej mierze zależy późniejszy sukces kampanii Google Adwords w Sieci Wyszukiwania. Planując działania w Sieci Wyszukiwania w pierwszej kolejności musimy zastanowić się po jakich zapytaniach w wyszukiwarce Google potencjalni klienci szukają naszych produktów, czy usług. Dbając o trafny…
CZYTAJ WIĘCEJ

Prowadzenie kampanii AdWords – 8 błędów, które mogą kosztować fortunę!

Prowadzenie kampanii AdWords – 8 błędów, na które Cię nie stać! 🙂 Prowadzenie kampanii AdWords, to obecnie jedna z najpopularniejszych metod promocji online. Kampania AdWords prowadzona umiejętnie, potrafi przynieść doskonałe efekty – przede wszystkim w postaci zwiększenia sprzedaży produktów i usług. W sieci znaleźć można nieskończone ilości poradników na temat skutecznego prowadzenia kampanii AdWords. Duża ich…
CZYTAJ WIĘCEJ

Uczenie Maszynowe – szybkie fakty dla top marketerów

Co to jest Uczenie Maszynowe? Uczenie Maszynowe to forma sztucznej inteligencji, która podąża za danymi dostarczanymi z sieci. Oznacza to, że systemy oparte na uczeniu maszynowym nie są zaprogramowane, by wykonywać jedno, 10 czy 100 konkretnych zadań przy danych zmiennych. Oznacza to, że im więcej danych napłynie do systemu, tym będzie on podejmował lepsze i…
CZYTAJ WIĘCEJ

Feed produktowy – zasady budowy pliku produktowego

Zasady budowy pliku produktowego – jak przygotować właściwą strukturę Wielu reklamodawców, którzy posiadają sklepy internetowe, decyduje się na wdrożenie Kampanii PLA (Reklamy z listą produktów). Rozwiązanie to jest atrakcyjne z kilku powodów. Po pierwsze, Kampanie PLA charakteryzuje o wiele większa precyzja kierowania, niż ich odpowiednika tekstowego (Rozszerzone reklamy tekstowe)  – również widocznego z poziomu wyszukiwarki.…
CZYTAJ WIĘCEJ

Jak pozyskać klienta? 3 sposoby!

Jak pozyskać klienta? Daj się znaleźć! Biznes ruszył, koncepcja jest, strona stoi. Przed Tobą pytanie, jak pozyskać klienta? Wcześniej jednak musisz odpowiedzieć sobie na inne – ważniejsze. Gdzie potencjalny klient będzie szukał informacji o Twoich produktach lub usługach? Ewentualnie, w których kanałach możesz wygenerować konkretną potrzebę, która nakieruje na Twoją stronę? To klucz do zagadnienia…
CZYTAJ WIĘCEJ

Ile kosztuje reklama w Google?

Dowiedz się ile kosztuje reklama w Google! Kampania Google AdWords jest narzędziem, dzięki któremu dotarcie do potencjalnego klienta jest natychmiastowe. Ile kosztuje reklama w Google? Budżet jaki powinniśmy przeznaczyć na działania reklamowe w wyszukiwarce Google jest dowolny. Nie ma określonego kosztu takiego działania, a ustalenie budżetu uzależnione jest od wielu czynników.  Kampania Google AdWords dzieli się…
CZYTAJ WIĘCEJ

Życzymy Wesołych Świąt!

Życzymy Wesołych Świąt! Cały zespół Verseo życzy Wam spokojnych i zwiastujących wiosnę Świąt! Odpocznijcie, porozmawiajcie, delektujcie się smakami i obecnością bliskich! I oby tak pozytywna aura towarzyszyła nam przez cały rok! 🙂
CZYTAJ WIĘCEJ

Planer słów kluczowych Google Adwords – nowy wygląd

Nowa wersja Planera Słów Kluczowych – co musisz wiedzieć? Od kilku tygodni Google testowało nową wersję Keyword Plannera. Początkowo na kontach niektórych reklamodawców była dostępna mocno okrojona wersja, co rodziło obawy, że Google znacznie uprości to narzędzie, pozbawiając je wielu ważnych funkcjonalności. W ostatecznej wersji nowy Planer Słów Kluczowych został uproszczony, jednakże zawiera kilka nowych…
CZYTAJ WIĘCEJ

Kampania eksportowa Google AdWords

Reklama w Internecie za granicą – kampania eksportowa Adwords! Jeżeli jesteś właścicielem firmy i chcesz rozszerzyć swoją działalność na rynki zagraniczne, kampania eksportowa Google Adwords Ci w tym pomoże. Nie musisz przejmować się ograniczeniami. W dzisiejszym Internecie świat reklamy jest dostępny dla każdego, bez względu na miejsce Twojej działalności. Bez znaczenia jest fakt, czy kampanię…
CZYTAJ WIĘCEJ

3 statystyki, które przekonają Cię do aplikacji mobilnej e-commerce

Sprzedajesz w internecie? Sprawdź, jak aplikacje mobilne zmieniają zasady gry! Prawdopodobnie to kwestia miesięcy, kiedy ruch z urządzeń mobilnych zacznie generować większe przychody w branży e-commerce niż klasyczne zakupy przez urządzenia stacjonarne. Na przeszkodzie najczęściej stoi tylko jedno – strona Twojego sklepu internetowego, która nie jest dostosowana do potrzeb użytkowników mobilnych. Przeważnie nie zdajemy sobie…
CZYTAJ WIĘCEJ

Google AdWords – co to jest

Google Adwords – co to jest? Planując działania marketingowe wokół naszej strony internetowej musimy zadbać o racjonalny, w stosunku do budżetu i celu biznesowego, dobór kanałów promocji. Bezkonkurencyjny, jeśli chodzi zasięg, a także ilość dostępnych formatów reklamowych i funkcjonalności stał się w ostatnich latach system reklamowy Google – Google Adwords. Zadajesz sobie pytanie Google AdWords…
CZYTAJ WIĘCEJ

Duplicat content w pytaniach i odpowiedziach

Problem zduplikowanych treści to jeden z częstszych hamulców procesu pozycjonowania. Dobry tekst, który wspiera pozycjonowanie, powinien być m.in. odpowiedniej długości, zawierać słowa kluczowe i być unikalny. Unikalność treści oznacza, że są one publikowane tylko w jednym miejscu w Internecie. Choć duplikat duplikatowi nierówny (oznacza to, że inaczej odbieramy plagiat niż udostępnienie swojemu dystrybutorowi opisów produktów…
CZYTAJ WIĘCEJ

Drzewo Kampanii Zakupowych – Zarządzanie Asortymentem Produktowym w Google AdWords

Drzewo Kampanii Zakupowych – tworzenie i efektywna optymalizacja kampanii Jednym z najważniejszych elementów przemyślanej strategii marketingowej jest struktura konta Google AdWords. Odpowiedni układ elementów kampanii umożliwia jej analizę i poprawianie skuteczności. Struktura konta ma jeszcze większe znaczenie w przypadku sięgania po narzędzia automatyzujące proces optymalizacji – przemyślane drzewo kampanii zakupowych pozwala bowiem na bardziej elastyczne…
CZYTAJ WIĘCEJ

Promocja aplikacji mobilnych. Raport

Promocja aplikacji mobilnych – czyli jak i gdzie zachęcać do pobierania Twojej apki? Udało się! Stworzyłeś aplikację, wszystko świetnie działa i wygląda. Pozostało ostatnie pytanie – jak sprawić, by potencjalni użytkownicy się o niej dowiedzieli? Nawet najlepsza aplikacja mobilna potrzebuje reklamy w pierwszych etapach rozwoju. Bez tego, może dołączyć do grona 60% spośród wszystkich aplikacji,…
CZYTAJ WIĘCEJ

Copyright © 2017 Agencja Interaktywna Verseo - wszelkie prawa zastrzeżone

Regulamin szkolenia | Polityka prywatności | Witryna wykorzystuje pliki cookies