Ad Fraud – wyklikiwanie reklam – co to i jak sobie radzić?

Ad Fraud – wyklikiwanie reklam – co to i jak sobie radzić?

Wyklikiwanie reklam – zagrożenia i recepty Wyklikiwanie budżetu reklam przez konkurencję lub boty kosztowało reklamodawców 19 mld USD w 2018 r., reprezentując tym samym 9% całkowitego budżetu na reklamę Online w Stanach Zjednoczonych. Skala tego zjawiska jest zatem bardzo duża na rozwiniętych rynkach i należy się mu bliżej przyjrzeć. Zagrożenia, które czyhają na Twoją reklamę…
CZYTAJ WIĘCEJ

Optymalizacja strony wyjaśniona w 4 minuty

Optymalizacja strony wyjaśniona w 4 minuty

Optymalizacja strony – jak wygląda w Verseo? SEO to inaczej optymalizacja strony tak, by była maksymalnie przyjazna dla wyszukiwarki Google – a właściwie robotów indeksujących. Ale co w zasadzie wchodzi w skład działań SEO? Na co możemy liczyć kiedy już zdecydujemy się na tę formę reklamy (pozycjonowanie) i nasz wybór już konkretnie padnie na jedną…
CZYTAJ WIĘCEJ

SEO copywriting – skuteczne pozycjonowanie stron

SEO copywriting – skuteczne pozycjonowanie stron

SEO copywriting – dobre teksty zawsze mile widziane Dziś nikt już nie ma złudzeń. Sam fakt posiadania strony internetowej nie czyni nas widocznym w Internecie. Nawet najbardziej pasjonujący i merytoryczny tekst zamieszczony na stronie może pozostać niezauważony dla wyszukiwarki, jeśli nie zastosujemy przemyślanej optymalizacji. Zastanówmy się, na czym tak naprawdę polega SEO copywriting. Co to…
CZYTAJ WIĘCEJ

Zmiana strony internetowej a pozycjonowanie – jak do tego podejść?

Zmiana strony internetowej a pozycjonowanie – jak do tego podejść?

Zmiana strony internetowej a pozycjonowanie – strach ma wielkie oczy? Strona internetowa firmy ma ważne funkcje – prezentuje ofertę, przyciąga klientów, stanowi wizytówkę firmy itp. Jest zatem rzeczą naturalną, ze taka witryna będzie podlegać ewolucji, a czasem nawet rewolucji pod postacią zupełnie nowej strony internetowej. Jest to rzecz absolutnie normalna, na którą pozycjoner musi być…
CZYTAJ WIĘCEJ

Usługi SEO – co to jest?

Usługi SEO – co to jest?

Usługi SEO – co to jest? Co tak właściwie wchodzi w skład usługi SEO, którą świadczy swoim klientom Verseo? Czy trzeba za coś ekstra dopłacać? Dlaczego pozycjonowanie nie jest usługą błyskawiczną, a sama umowa na SEO trwa aż 12 miesięcy? Bierzemy pod lupę popularne pytania, z którymi spotykają się nasi opiekunowie klienta. Z czym mamy…
CZYTAJ WIĘCEJ

Content marketing krok po kroku

Content marketing krok po kroku

Content Marketing – co to jest? Content marketing to marketing treści. Strategia content marketingowa opiera się na dostarczaniu różnego typu atrakcyjnej zawartości strony, która może zainteresować potencjalnego odbiorcę Twoich usług lub produktów. Content marketing jest strategią bardzo skuteczną z kilku powodów. Poznajmy je zatem bliżej. Zalety content marketingu Dywersyfikacja Niewątpliwą zaletą content marketingu jest możliwość…
CZYTAJ WIĘCEJ

Pozycjonowanie dla początkujących

Pozycjonowanie dla początkujących

Pozycjonowanie dla początkujących Temat edukowania w zakresie pozycjonowania będzie budzić zawsze kontrowersje i emocje. Zwłaszcza kiedy jest to tekst, który trafia na blog agencji interaktywnej. Spodziewacie się potępienia tej koncepcji w czambuł? Teorii, że im mniej klient wie na temat SEO, tym lepiej dla pozycjonera? Nie pozostaje nam nic innego jak tylko zaprosić do lektury!…
CZYTAJ WIĘCEJ

Ad Fraud – co to i jak się bronić?

Ad Fraud – co to i jak się bronić?

Ad Fraud – czyli perfidne wyklikiwanie budżetów. Wyklikiwanie budżetu przez konkurencję lub boty kosztowało reklamodawców 19 mld usd w 2018 r., reprezentując 9% całkowitego budżetu na reklamę online. Brzmi poważnie, prawda? Bo tak jest! Zagrożenia i perspektywy Według raportu Juniper Research reklamodawcy stracą w przyszłym roku 51 milionom dziennie. Ta liczba, dotycząca budżetów na reklamy…
CZYTAJ WIĘCEJ

Dlaczego tanie pozycjonowanie i seo może Ci zaszkodzić?

Dlaczego tanie pozycjonowanie i seo może Ci zaszkodzić?

Tanie pozycjonowanie – czy to świetny pomysł? Jeśli jesteś przedsiębiorcą lub też jako pracownik zajmujesz się marketingiem, zapewne natknąłeś się na tego typu oferty: Pozycjonowanie na 5 fraz kluczowych. 100 linków katalogowych. Optymalizacja on page i off page. Szybkie indeksowanie w Google. Jedynie 100 PLN/miesiąc. Wygląda dobrze? Niektórzy faktycznie mogą się na to skusić. Tanie…
CZYTAJ WIĘCEJ

Mobile first index – co to i jak działa?

Mobile first index – co to i jak działa?

Mobile first index – o co chodzi? Google po raz pierwszy przedstawiło światu mobile first index w roku 2016. Komunikat brzmiał, że zmiana w indeksowaniu stron będzie wprowadzana stopniowo w kolejnych miesiącach, którym będą towarzyszyć testy. Ten okres skończył się niemal rok temu. W marcu roku 2018 Google zaczęło oficjalnie implementować mobile first indexing. Co…
CZYTAJ WIĘCEJ

Kiedy NIE warto współpracować z Verseo? 5 powodów :)

Kiedy NIE warto współpracować z Verseo? 5 powodów :)

PRIMA APRILIS! Oczywiście, że warto z nami współpracować! Ale postanowiliśmy rozprawić się z 5 klasycznymi barierami, by wszystko stało się jasne! 🙂 Umowa na 6, 12 miesięcy? Dłuuugo! Na pewno naciągają. Pierwszą umowę z nowym klientem podpisujemy na czas określony. W przypadku prowadzenia kampanii Google Ads jest to 6 miesięcy, a w przypadku umowy na…
CZYTAJ WIĘCEJ

Google Merchant Center – obowiązkowa informacja o dostawie!

Google Merchant Center – obowiązkowa informacja o dostawie!

Zmiany w Google Merchant Center Google rozszerzyło listę krajów, dla których ustawianie informacji o kosztach dostawy w Google Merchant Center stanie się obowiązkowe. Znalazła się na niej m.in. Polska. Obowiązek ten dotyczył będzie również reklamodawców celujących w rynki: austriacki, belgijski, kanadyjski i irlandzki. Informacja o dostawie stanie się obowiązkowa z dniem 20 czerwca 2019. Konta,…
CZYTAJ WIĘCEJ

Wyszukiwanie semantyczne i jego wpływ na SEO

Wyszukiwanie semantyczne i jego wpływ na SEO

Wyszukiwanie semantyczne – o co tutaj chodzi? Jeszcze niecałe 10 lat temu SEO polegało – między innymi – na zrozumieniu tego, jak mniej więcej, silniki wyszukiwania generują rezultaty oraz które słowa kluczowe mają najwięcej zapytań, aby następnie stworzyć content dający wysokie pozycje. Oczywiście samo budowanie contentu nie było jeszcze tak popularne, jak obecnie, ale stanowiło…
CZYTAJ WIĘCEJ

Darmowy poradnik SEO dla stron usługowych

Darmowy poradnik SEO dla stron usługowych

SEO dla usług – dlaczego warto? Jesteś fotografem, hydraulikiem, grafikiem lub wykonujesz inny zawód freelancerski, a jednocześnie chcesz pozyskać nowych klientów? Może zatem warto rozważyć SEO? Długofalowo – optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych to najtańszy sposób pozyskiwania klientów w sieci. Wysokie pozycje w wyszukiwarce na przemyślane frazy gwarantują stały, organiczny ruch klientów zainteresowanych Twoją dziedziną.…
CZYTAJ WIĘCEJ

Co daje konto LinkedIn Premium – 5 powodów

Co daje konto LinkedIn Premium – 5 powodów

Rodzaje kont LinkedIn Premium – co wybrać? Posiadasz konto na Linkedin? Jeszcze nie? To radzimy, zakładaj czym prędzej! Szczególnie jeśli prowadzisz swój biznes, jesteś managerem lub obejmujesz inne stanowisko decyzyjne. Profil na tym medium społecznościowym to obecnie must have. Linkedin rośnie w siłę i w kontekście rozwoju biznesu, stanowi całkiem zgrabne narzędzie. Coraz więcej osób…
CZYTAJ WIĘCEJ

Remarketing – co to jest? Sprawdź teraz!

Remarketing – co to jest? Sprawdź teraz!

Remarketing – skrzydłowy każdego marketingowca? Wielu z nas wychodzi z założenia, że internauci nie cierpią reklam w Internecie. Według danych zgromadzonych przez Interactive Advertising Bureau 26% użytkowników komputerów osobistych oraz 15% użytkowników urządzeń mobilnych posiada AdBlocka. Z drugiej strony, badanie przeprowadzone przez Hubspota wykazało, że 77% osób wolałoby zainstalować oprogramowanie filtrujące reklamy, niż całkowicie je blokujące.…
CZYTAJ WIĘCEJ

Copyright © 2019 Agencja Interaktywna Verseo - wszelkie prawa zastrzeżone

Polityka prywatności | Witryna wykorzystuje pliki cookies