Automatyzacja marketingu – 5 propozycji.

Automatyzacja marketingu – 5 propozycji.

Prowadzenie działań marketingowych może być znacznie łatwiejsze i sprawniejsze za sprawą systemów do automatyzacji marketingu. Jeśli właśnie stoisz przed wyborem konkretnego narzędzia, poznaj systemy sprawdzone i popularne wśród firm. Porównaj ich możliwości, by wybrać rozwiązanie dopasowane do swoich potrzeb oraz oczekiwań. Automatyzacja marketingu – przynajmniej w pewnych obszarach – to zdecydowanie przyszłość działań reklamowych! Automatyzacja…
CZYTAJ WIĘCEJ

Pozycjonowanie stron www bez limitów fraz – możliwe?

Pozycjonowanie stron www bez limitów fraz – możliwe?

Czy możliwa jest umowa na pozycjonowanie stron www, która nie posiada żadnych ograniczeń związanych z ilością fraz, częstotliwością ich wymiany, czasem jej trwania i okresem wypowiedzenia? Czy taki model umowy na SEO no limits jest możliwy do osiągnięcia czy, cytując klasyka, „takie rzeczy tylko w Erze”?   Pozycjonowanie stron www bez limitu Warto przyjrzeć się…
CZYTAJ WIĘCEJ

Przewodnik Youtube – 3 zasady tworzenia skutecznej reklamy video!

Przewodnik Youtube – 3 zasady tworzenia skutecznej reklamy video!

Zacznijmy od tego, że format wideo to #musthave 2019 roku. Mówią o tym media, dane z branżowych raportów, serwisy społecznościowe takie jak Facebook, Instagram oraz sam Youtube – rośnie popularność wideo, jednego z najbardziej lubianych przez użytkowników formatów przekazywania treści. Według opinii aż 83% użytkowników, Youtube to serwis, który w pełni zyskuje i utrzymuje ich…
CZYTAJ WIĘCEJ

Mail biznesowy – jak pisać? 19 zasad.

Mail biznesowy – jak pisać? 19 zasad.

Rozmawiasz z klientem telefonicznie lub osobiście. W trakcie dyskusji omawiacie wiele punktów. Pojawiają się detale, które wymagają głębszej analizy. Albo dzieje się zupełnie inaczej: rozmówca nie ma czasu na dłuższą pogawędkę. Obie opisane tu sytuacje najczęściej mają jedną konkluzję: wysłanie e-maila. Co jednak sprawia, że jeden mail biznesowy działa, a niektóre niemal natychmiast trafiają do…
CZYTAJ WIĘCEJ

Kilka najwyższych pozycji okupowanych przez jedną stronę? Google mówi: „Dość!”

Kilka najwyższych pozycji okupowanych przez jedną stronę? Google mówi: „Dość!”

Google wprowadziło zmianę, która uderzy w strony zagarniające dla siebie zbyt dużo przestrzeni w wynikach wyszukiwania. Od tej pory na czołowych pozycjach będzie panowała większa różnorodność. Google kończy z powielaniem wyników wyszukiwania Opisywana kwestia została poddana dyskusji, w której wzięli udział użytkownicy. Respondenci jednogłośnie opowiedzieli się za wyrównaniem proporcji wśród stron internetowych pozycjonowanych w popularnej…
CZYTAJ WIĘCEJ

Kanał marketingowy – jaki wybrać dla swojej firmy?

Kanał marketingowy – jaki wybrać dla swojej firmy?

Jeśli się nie promujesz, na nowoczesnym, bardzo konkurencyjnym rynku, nawet z najlepszymi produktami nie dotrzesz do swoich klientów. Aby wzbudzić ich zainteresowanie i krok po kroku prowadzić w stronę zakupu, musisz podjąć działania marketingowe. Niby proste, prawda? Zanim jednak rzucisz się na głęboką wodę i utopisz całe worki pieniędzy w konkretnej formie promocji, opracuj i…
CZYTAJ WIĘCEJ

Voice search – rewolucja w branży seo?

Voice search – rewolucja w branży seo?

Voice search już wkrótce może stać się standardowym sposobem wyszukiwania – jak wynika z prognoz na 2020 rok, aż połowę zapytań w wyszukiwarce Google mają stanowić polecenia werbalne. Wzrost zapytań internautów korzystających na co dzień z urządzeń mobilnych najpierw wymusił na Google wprowadzenie czynnika rankingowego mobile friendly, a teraz przyszła pora na rozpowszechnienie opcji wyszukiwania…
CZYTAJ WIĘCEJ

5 najczęstszych błędów w pozycjonowaniu stron

5 najczęstszych błędów w pozycjonowaniu stron

Błędy w pozycjonowaniu stron Działania SEO są jak gotowanie: każdemu wydaje się, że umie to robić. A jak jest w rzeczywistości? Podobnie jak w świecie gastronomii: są kucharze-amatorzy, którzy mają problem nawet z przygotowaniem prostego dania i są artyści, którzy wyczarują prawdziwe dzieła sztuki na talerzu. Dobra wiadomość jest taka, że wcale nie musisz być…
CZYTAJ WIĘCEJ

Działania marketingowe, które wspierają kampanie Google Ads

Działania marketingowe, które wspierają kampanie Google Ads

Masz ochotę na działania marketingowe? Oto 5 przykładów reklamy internetowej. Chcesz dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych odbiorców, dlatego sporo pieniędzy wkładasz w reklamę Google Ads? Chociaż to krok w dobrą stronę i doskonały sposób na pozyskiwanie klientów, często nie wystarczy, by pozyskiwać optymalną liczbę klientów. Sprawdź, jakie jeszcze działania marketingowe prowadzić, aby wciągać klientów w…
CZYTAJ WIĘCEJ

Pomysły na newsletter – 10 wskazówek

Pomysły na newsletter – 10 wskazówek

Pomysły na newsletter Czy wiesz, że masz zaledwie 5 sekund na to, aby zachęcić odbiorcę newslettera do kliknięcia w link i tylko 1 minutę na to, by zainteresować go treścią? Nie możesz zmarnować tej szansy, jeśli e-mail marketing traktujesz jako jeden z ważnych kanałów komunikacji z klientem. Sprawdź, skąd czerpać inspiracje do tworzenia ciekawych treści…
CZYTAJ WIĘCEJ

Youtube for action – sprzedaż dzięki Video!

Youtube for action – sprzedaż dzięki Video!

Youtube for Action – sprzedawaj z pomocą Youtube! Youtube for Action – czyli reklama na Youtube, która zachęca Twoich odbiorców do konwersji – wypełnienia formularza kontaktowego, pobrania ebooka lub zakupu produktu. Rewolucja mobilna nie tylko zmieniła sposób wyszukiwania przez użytkowników czy korzystania z aplikacji, ale także zmieniła sposób interakcji z niemal każdym rodzajem mediów. Rola…
CZYTAJ WIĘCEJ

Email marketing – 8 zalet

Email marketing – 8 zalet

Email marketing – stary ale jary Maile są już z nami ponad 30 lat. Przez ten czas wiele się zmieniło – początkowo jako nowatorska technologia służyły niewielu fascynatom do prostej komunikacji. Z czasem zyskały duże zastosowanie w reklamie jako e-mail marketing. Choć po niektórych wydarzeniach maile zaczęły kojarzyć się ze spamem, a powstanie mediów społecznościowych…
CZYTAJ WIĘCEJ

Okna pop-up – co to jest i czy to działa?

Okna pop-up – co to jest i czy to działa?

Okna pop-up – renesans formy? Jeszcze kilka lat temu okna pop-up były zupełnie passé. Kojarzyły się nam raczej z kiczowatymi stronami rodem z lat 90-tych oraz „zawirusowanymi” komputerami niż ze skuteczną formą reklamy. Tymczasem obecnie ta forma komunikacji z odbiorcami przeżywa swój renesans i powraca w wielkim stylu. Czy warto ją wykorzystać? Zdecydowanie tak. Warto…
CZYTAJ WIĘCEJ

Kampania na Facebooku – 7 kroków

Kampania na Facebooku – 7 kroków

Interesuje Cię kampania na Facebooku? Czas start! Odpowiednie wykorzystanie Facebooka staje się podstawowym elementem w niemal każdej strategii marketingowej. A jeśli chcesz, aby Twoje posty na Facebooku zyskały większą widoczność, konieczne będzie skorzystanie z płatnych reklam. Jak zatem uruchomić reklamę na Facebooku i jakie rzeczy wziąć pod uwagę podczas jej tworzenia? Tego dowiesz się w…
CZYTAJ WIĘCEJ

5 darmowych narzędzi do komunikacji w dziale marketingu

5 darmowych narzędzi do komunikacji w dziale marketingu

Darmowe narzędzia do komunikacji w marketingu Efektywna komunikacja w zespole ma ogromne znaczenie w funkcjonowaniu firmy. Wszelkie nieporozumienia i nieścisłości wynikające z trudności w dogadaniu się, mogą opóźniać realizowane zadania. Aby więc poprawić komunikację pomiędzy pracownikami, warto wdrożyć odpowiednie narzędzia pozwalające na usprawnienie prowadzonych działań. Poniżej prezentujemy 5 darmowych narzędzi, które mogą przydać się i…
CZYTAJ WIĘCEJ

Duplicate content, czyli jak skopiowane treści szkodzą Twojej stronie.

Duplicate content, czyli jak skopiowane treści szkodzą Twojej stronie.

Z każdym rokiem pozycja content marketingu w Polsce stale się umacnia. Świadczy o tym ilość tworzonych treści, które codziennie publikowane są zarówno przez wielkie przedsiębiorstwa, jak i małe firmy. Co więcej, z ostatnich badań Content Marketing Institute wynika, że aż 88% markerów B2B sięga po tę technikę w swojej strategii. Pomimo rosnącej popularności content marketingu,…
CZYTAJ WIĘCEJ

Copyright © 2019 Agencja Interaktywna Verseo - wszelkie prawa zastrzeżone

Polityka prywatności | Witryna wykorzystuje pliki cookies