Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

3 statystyki, które przekonają Cię do aplikacji mobilnej e-commerce

3 statystyki, które przekonają Cię do aplikacji mobilnej e-commerce - zdjęcie nr 1

3 statystyki, które przekonają Cię do aplikacji mobilnej e-commerce - zdjęcie nr 2

3 statystyki, które przekonają Cię do aplikacji mobilnej e-commerce - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

3 statystyki, które przekonają Cię do aplikacji mobilnej e-commerce

Zamknij

Sprzedajesz w internecie? Sprawdź, jak aplikacje mobilne zmieniają zasady gry!

Prawdopodobnie to kwestia miesięcy, kiedy ruch z urządzeń mobilnych zacznie generować większe przychody w branży e-commerce niż klasyczne zakupy przez urządzenia stacjonarne. Na przeszkodzie najczęściej stoi tylko jedno – strona Twojego sklepu internetowego, która nie jest dostosowana do potrzeb użytkowników mobilnych. Przeważnie nie zdajemy sobie sprawy z tego, ilu potencjalnych klientów odrzuconych niewydolnością wersji mobilnej już nigdy nie powróci do naszej witryny internetowej. Poniżej przedstawiamy 3 statystyki, które przekonają Cię do zmiany! 

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

aplikacje mobilne sklepy internetowe

1- 44%

To dane dla rynku amerykańskiego, ale wiele mówią o zachowaniach konsumenckich i barierach, jakie codziennie napotykają nasi klienci. Wśród sklepów internetowych posiadających wersje na komputery stacjonarne z jednoczesną responsywnością, jak również dedykowaną urządzeniom mobilnym aplikację, sprzedaż przez tę ostatnią wyniosła 44% z całości przychodów. Odpowiednio wersja na urządzenia stacjonarne zaskarbiła 33%, a responsywna 23% przychodów. Świadczy to o czymś bardzo ważnym. Twoi klienci chętnie skorzystają z aplikacji do zakupów w Twoim sklepie, o ile tylko im ją zapewnisz i będzie przyjazna użytkownikowi.  

2- 21%

O 21% wzrosła liczba transakcji dokonywanych za pomocą smartfonów w Europie w 4 kwartale 2017 roku, w porównaniu do analogicznego okresu zarejestrowanego rok wcześniej. Jeżeli ktoś jeszcze ma wątpliwości czy mobile trend to prawda, powinien ostatecznie je porzucić i zacząć szybko wdrażać rozwiązania, które zwiększą komfort użytkowania własnych witryn dla użytkowników mobilnych. Wśród polskich użytkowników % porzuconych stron w ruchu mobilnym jest zdecydowanie ponad przeciętną. Jeżeli zatem chcemy zwiększyć sprzedaż, warto zadbać o udrożnienie kanałów mobilnych.

3- 30%

W Europie, 30% transakcji dokonanych za pośrednictwem urządzenia stacjonarnego, zostało poprzedzonych ruchem w kanale mobilnym. Tym samym, można domniemywać, że przynajmniej częściowo odwiedzający chcieli dokonać zakupów, ale z różnych względów ich nie dokonali – zazwyczaj wina leży po stronie architektury strony, która nie jest dostosowana do urządzeń mobilnych i nie zapewnia właściwego komfortu użytkowania. W tym kontekście warto też zadać sobie pytanie ILU klientów, już nigdy nie powróci do naszego sklepu po prostu porzucając myśl o zakupie np. czekając zbyt długo na ładowanie strony.

Więcej statystyk jest dostępnych na stronie criteo.com – polecamy! Mnóstwo świetnych insightów!

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany