Spis treści
Czytasz teraz:
3 statystyki, które przekonają Cię do aplikacji mobilnej e-commerce
Zamknij
Sprzedajesz w internecie? Sprawdź, jak aplikacje mobilne zmieniają zasady gry!
Prawdopodobnie to kwestia miesięcy, kiedy ruch z urządzeń mobilnych zacznie generować większe przychody w branży e-commerce niż klasyczne zakupy przez urządzenia stacjonarne. Na przeszkodzie najczęściej stoi tylko jedno – strona Twojego sklepu internetowego, która nie jest dostosowana do potrzeb użytkowników mobilnych. Przeważnie nie zdajemy sobie sprawy z tego, ilu potencjalnych klientów odrzuconych niewydolnością wersji mobilnej już nigdy nie powróci do naszej witryny internetowej. Poniżej przedstawiamy 3 statystyki, które przekonają Cię do zmiany!
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
1- 44%
To dane dla rynku amerykańskiego, ale wiele mówią o zachowaniach konsumenckich i barierach, jakie codziennie napotykają nasi klienci. Wśród sklepów internetowych posiadających wersje na komputery stacjonarne z jednoczesną responsywnością, jak również dedykowaną urządzeniom mobilnym aplikację, sprzedaż przez tę ostatnią wyniosła 44% z całości przychodów. Odpowiednio wersja na urządzenia stacjonarne zaskarbiła 33%, a responsywna 23% przychodów. Świadczy to o czymś bardzo ważnym. Twoi klienci chętnie skorzystają z aplikacji do zakupów w Twoim sklepie, o ile tylko im ją zapewnisz i będzie przyjazna użytkownikowi.
2- 21%
O 21% wzrosła liczba transakcji dokonywanych za pomocą smartfonów w Europie w 4 kwartale 2017 roku, w porównaniu do analogicznego okresu zarejestrowanego rok wcześniej. Jeżeli ktoś jeszcze ma wątpliwości czy mobile trend to prawda, powinien ostatecznie je porzucić i zacząć szybko wdrażać rozwiązania, które zwiększą komfort użytkowania własnych witryn dla użytkowników mobilnych. Wśród polskich użytkowników % porzuconych stron w ruchu mobilnym jest zdecydowanie ponad przeciętną. Jeżeli zatem chcemy zwiększyć sprzedaż, warto zadbać o udrożnienie kanałów mobilnych.
3- 30%
W Europie, 30% transakcji dokonanych za pośrednictwem urządzenia stacjonarnego, zostało poprzedzonych ruchem w kanale mobilnym. Tym samym, można domniemywać, że przynajmniej częściowo odwiedzający chcieli dokonać zakupów, ale z różnych względów ich nie dokonali – zazwyczaj wina leży po stronie architektury strony, która nie jest dostosowana do urządzeń mobilnych i nie zapewnia właściwego komfortu użytkowania. W tym kontekście warto też zadać sobie pytanie ILU klientów, już nigdy nie powróci do naszego sklepu po prostu porzucając myśl o zakupie np. czekając zbyt długo na ładowanie strony.
Więcej statystyk jest dostępnych na stronie criteo.com – polecamy! Mnóstwo świetnych insightów!
Bądź pierwszym który napisze komentarz.