Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Jeden komentarz

Jakości strony docelowej Google AdWords

Jakości strony docelowej Google AdWords - zdjęcie nr 1

Jakości strony docelowej Google AdWords - zdjęcie nr 2

Przyjęło się, że jakość witryny, na którą składają się m. in. optymalizacja grafiki, teksty na niej zamieszczone, przejrzysty układ nawigacji itp. są ważne wtedy, gdy planujemy pozycjonować stronę internetową. Natomiast AdWords mogło promować nawet kiepskie witryny. Czy naprawdę tak jest?

 

Każdy, kto prowadzi kampanię AdWords wie jak ważny jest jej wynik jakości. Jednym ze sposobów na podniesienie go jest zadbanie o stronę docelową dla reklam z kampanii. Opierając się na wytycznych Google i opiniach polskich trenerów Google AdWords można utworzyć listę cech strony internetowej wysokiej jakości. Dobra strona docelowa dla kampanii powinna:

  • ładować się szybciej niż inne strony w regionie geograficznym serwera (jest to kryterium o charakterze relacyjnym),
  • być przechowywana na serwerach uznanych i profesjonalnych firm,
  • charakteryzować się przejrzystą i prostą nawigacją,
  • posiadać politykę prywatności w przypadku zbierania danych osobowych, udostępnianą osobom odwiedzającym daną witrynę,
  • mieć jasno określone warunki płatności (jeśli wymaga tego charakter strony i zamieszczonej na niej oferty),
  • posiadać odpowiednie adresy docelowe dla wykorzystanych w kampanii słów kluczowych,
  • mieć unikalną treść, trafnie oddającą charakter działalności, oferty itp.,
  • mieć nowoczesny kod wykorzystany w budowie strony,
  • posiadać słowa kluczowe dla kampanii zamieszczone w tytule strony, nagłówkach i w treści strony (a także odpowiednich podstron mających znaczenie dla kampanii).

Sama optymalizacja strony internetowej pod kątem kampanii AdWords nie gwarantuje wysokiego wyniku jakości strony docelowej, ale jej zaniechanie może zniweczyć lub utrudnić walkę o jak najlepszą widoczność reklamy.

Komentarze (1)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany