Ten tekst przeczytasz poniżej 1 minuty

Brak komentarzy

Reklamy Google AdWords urosły!

Reklamy Google AdWords urosły! - zdjęcie nr 1

Reklamy Google AdWords urosły! - zdjęcie nr 2

Reklamy Google AdWords zmieniły swoje rozmiary i kształt, stając się bardziej dopasowanymi do urządzeń mobilnych. Verseo już prowadzi kampanie Google AdWords dla naszych klientów w nowym formacie.

Rozłóżmy nową formę reklamy Google AdWords na czynniki pierwsze:

Nagłówek – 2 razy po 30 znaków – razem do 60 znaków.
Linijka opisu – do 80 znaków, bez dzielenia na wersy.
Wyświetlany adres URL nawiązuje do rzeczywistego adresu URL podstrony.

Zachowana zostaje możliwość dodawania rozszerzeń na podstrony dla najlepszych reklam Google AdWords.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany