Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Raport aukcji w Google AdWords – porównaj się z konkurencją!

Raport aukcji w Google AdWords – porównaj się z konkurencją! - zdjęcie nr 1

Raport aukcji w Google AdWords – porównaj się z konkurencją! - zdjęcie nr 2

Raport aukcji w Google AdWords – porównaj się z konkurencją! - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Raport aukcji w Google AdWords – porównaj się z konkurencją!

Zamknij

Raport aukcji w Google AdWords – co to?

Raport aukcji w Google AdWords to świetne narzędzie, którego potencjał warto wykorzystać. Podpowie nam on jak wypadamy na tle konkurencji, a to zawsze jest przydatna wiedza.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Raport Analiza aukcji w Google AdWords pokazuje skuteczność reklam w odniesieniu do innych reklamowanych w tym samym czasie witryn. Tego typu raporty dostępne są jedynie dla kampanii w sieci wyszukiwania oraz kampanii produktowych i pozwalają na dokładną ocenę działań na podstawie określonych parametrów. Jakie są to parametry?
Parametry dla kampanii w sieci wyszukiwania: udział w wyświetleniach, śr. pozycja, współczynnik pokrycia, wyższa pozycja, nad wynikami wyszukiwania, udział w wygranych aukcjach.
Parametry dla kampanii produktowych: udział w wyświetleniach, współczynnik pokrycia, udział w wygranych aukcjach.

Przykład raportu z kampanii w sieci wyszukiwania.
Raport aukcji w Google AdWords

Przykład raportu z kampanii produktowej.
Raport aukcji w Google AdWords

Co oznaczają poszczególne kategorie?

  • udział w wyświetleniach – informuje nas o tym jak często odpowiadamy na zapytanie w stosunku do prognozowanej liczby możliwych wyświetleń,
  • średnia pozycja – to średnia pozycja reklamy uzyskana po wyświetleniu,
  • współczynnik pokrycia – pokazuje jak często inne reklamy wyświetlały się razem z naszymi,
  • wyższa pozycja – jak często reklama konkurenta wyświetlana była na wyższej pozycji niż nasza,
  • nad wynikami wyszukiwania – informuje jak często wyświetlaliśmy się nad bezpłatnymi wynikami wyszukiwania,
  • udział wygranych aukcji – jak często nasza reklama wyświetlała się wyżej niż konkurencyjna lub ile razy wyświetliła się nasza reklama, a nie konkurencyjna.

Warto co jakiś czas sprawdzać z kim konkurujemy w aukcjach AdWords oraz jakie wyniki osiągamy, aby efektywnie zaplanować dalsze działania reklamowe, cały czas mając na uwadze strategie wykorzystywane przez konkurencję. Raport aukcji w Google AdWords będzie najlepszym narzędziem do rzeczonego zadania!

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany