Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Jak połączyć konto Google AdWords z kontem Google Analytics?

Jak połączyć konto Google AdWords z kontem Google Analytics? - zdjęcie nr 1

Jak połączyć konto Google AdWords z kontem Google Analytics? - zdjęcie nr 2

Jak połączyć konto Google AdWords z kontem Google Analytics? - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Jak połączyć konto Google AdWords z kontem Google Analytics?

Zamknij

Google AdWords i Google Analytics – połącz konta! 

Konto Google AdWords i Google Analytics pomimo tego, że posiadają różne przeznaczenie są od siebie zależne, w przypadku gdy chcemy uzyskać dużo więcej danych do optymalizacji kampanii reklamowej. Po połączeniu kont możemy przeglądać wszystkie dane o zachowaniu klienta rozpoczynając od kliknięć i wyświetleń reklamy, a kończąc na konwersjach, które są dla nas poniekąd najbardziej istotne.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Uzyskane dane z połączenia kont można użyć w doprecyzowaniu kampanii oraz jej optymalizacji, poprawiając w ten sposób jakość kampanii oraz lepsze rezultaty w konwersjach.

Łączenie kont Google AdWords i Google Analytics odbywa się w kilku prostych krokach.

1. Zaloguj się na konto Analytics na www.google.pl/analytics. Możesz również zalogować się do końca Analytics przechodząc bezpośrednio z konta AdWords.
2. Otwórz zakładkę Administracja na górze strony.
google analytics template
3. Następnie wybierz konto Analytics jakie chcesz połączyć.
4. Następnie wybierz usługę Analytics, którą chcesz połączyć, a następnie kliknij Połącz z AdWords.
5. Zaznacz konto AdWords, które chcesz połączyć z Analytics.
Google Analytics checkbox
Jeśli chcesz połączyć tylko niektóre z zarządzanych kont, rozwiń konto menedżera, klikając strzałkę obok niego
Google AdWords i Google Analytics cd
Zaznacz pole przy każdym koncie AdWords, które chcesz połączyć. Możesz też kliknąć Wszystkie, które można połączyć, by wybrać wszystkie konta AdWords, którymi zarządzasz w ramach konta MCK. Potem możesz usunąć zaznaczenie części z nich.
Google AdWords i Google Analytics cd2
6. Następnie kliknij przycisk  Kontynuuj.
7. W części Konfiguracja łączenia utwórz nazwę grupy połączonych kont AdWords.
8. Wybierz jakie konkretne widoki danych chcesz udostępniać.
Google AdWords i Google Analytics cd3
9. Kliknij przycisk Połącz konta.

Po połączeniu kont:

  • Zobaczysz informacje o skuteczności reklam i strony internetowej w raportach AdWords w Analytics.
  • Możesz importować cele Analytics i transakcje e-commerce bezpośrednio na konto AdWords.
  • Możesz też importować na konto AdWords przydatne dane Analytics, np. współczynnik odrzuceń.
  • Możesz korzystać z Re-Marketingu.
  • Uzyskasz pełniejsze dane w raportach Analytics Ścieżki wielokanałowe.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany