Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Integracja kont YouTube i AdWords

Integracja kont YouTube i AdWords - zdjęcie nr 1

Integracja kont YouTube i AdWords - zdjęcie nr 2

Integracja kont YouTube i AdWords - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Integracja kont YouTube i AdWords

Zamknij

Integracja kont YouTube i AdWords

Integracja kont YouTube i AdWords to sprawdzony sposób na osiągniecie jeszcze lepszych wyników kampanii i uzyskanie dodatkowych danych. Można przeprowadzić to na 2 sposoby.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Na początek krótkie wyjaśnienie dlaczego integracja kont YouTube i AdWords jest ważna, w imię czego poświęcimy swój cenny czas. Łącząc kanał YouTube z kontem AdWords uzyskujemy dostęp do dodatkowych statystyk związanych z ilością wyświetleń filmu, nakładek typu „call to action” oraz statystyk remarketingu i zaangażowania np. uzyskanych wyświetleń. Prowadząc kampanie wiemy doskonale, ze danych czyli potencjalnego źródła przewagi nad konkurencją nigdy za dużo.

Wiemy już dlaczego warto dokonać integracji kont YouTube i AdWords – teraz czas na podpowiedź jak to zrobić. Przedstawiamy dwie metody.

Integracja kont YouTube i AdWords – krok po kroku

1 metoda – z poziomu YouTube
Aby połączyć kanał YouTube z kontem AdWords, wykonaj poniższe czynności.

1. Zaloguj się na kanale YouTube.
2. Kliknij na ikonę kanału lub nazwę w górnym rogu strony, by wybrać kanał do połączenia.
3. Kliknij na „Mój kanał”.
4. Kliknij na „Menedżer filmów”.
5. W sekcji „Kanał” kliknij na Zaawansowane.
6. W sekcji „Połącz z kontem AdWords dla wideo” kliknij na „Połącz” z kontem AdWords.
7. Postępuj według wyświetlonych instrukcji i kliknij na „Zakończ”.
8. Gdy właściciel konta AdWords zatwierdzi wniosek, Twój kanał YouTube zostanie połączony z jego kontem AdWords.

Integracja kont YouTube i AdWords

2 metoda – z poziomu konta Google Adwords
Wykonaj poniższe instrukcje, aby połączyć kanał YouTube z kontem AdWords.

1. Zaloguj się na konto AdWords.
2. Kliknij obok nazwy konta AdWords u góry strony.
3. Kliknij na „Połączone konta”.
4. Na stronie „Połącz z kanałem YouTube” kliknij na +KANAŁ przy kanale, który chcesz połączyć z kontem AdWords.
5. W oknie dialogowym „Połącz z kanałem YouTube” wyszukaj film YouTube z kanału albo wpisz URL, a następnie kliknij Dalej.
6. Postępuj zgodnie z instrukcjami, a następnie kliknij na „Zamknij”.
7. Gdy właściciel kanału YouTube zatwierdzi wniosek, ten kanał będzie połączony z Twoim kontem AdWords.

Integracja kont YouTube i AdWords

Na koniec mamy kilka praktycznych uwag ułatwiających życie 🙂

  • Połączenie kanału YouTube z kontem Google AdWords pozwala promować filmy i daje dostęp do raportów z poziomu AdWords.
  • Możesz kontrolować, jakie dane są dostępne dla konta Google AdWords, w tym liczbę wyświetleń, remarketing i uzyskane działania.
  • Możesz połączyć kilka kont Google AdWords z kanałem YouTube i na odwrót.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany