Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Co to jest Google Merchant Center?

Co to jest Google Merchant Center? - zdjęcie nr 1

Co to jest Google Merchant Center? - zdjęcie nr 2

Co to jest Google Merchant Center? - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Co to jest Google Merchant Center?

Zamknij

Google Merchant Center – co to jest?

Google Merchant Center to popularna usługa z rodziny Google. Z myślą o osobach, które dopiero chciałyby rozpocząć korzystanie z tej usługi, przygotowaliśmy szybkie wprowadzenie do niej.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy warto zastanowić się nad kampanią produktową Google w narzędziu Google Merchant Center. Są to reklamy prezentowane za pomocą: zdjęcia, ceny, opisu, nazwy sklepu. Pojawiają się w wyszukiwarce Google po wpisaniu słowa kluczowego np. szafa przesuwana biała.

Google Merchant Center widok

Więcej produktów z tej kategorii możemy znaleźć w zakładce Zakupy. Tam też przy użyciu odpowiednich filtrów zawężamy poszukiwania preferowanego produktu (możemy szukać np. po cenie lub konkretnym sprzedawcy).

google zakupy

Aby Twój sklep wyświetlał się w kampanii produktowej konieczne jest konto Google i połączone konta Google Merchant Center i Google AdWords.

Google Merchant Center jest to narzędzie dzięki któremu przesyła się informacje o sklepie i danych produktach udostępnianych w Google i innych usługach Google. Po założeniu konta można utworzyć i przesłać dane produktu np. w formacie pliku danych lub za pomocą Google Content API for Shopping.

pulpit Google Merchant Center

Kampania produktowa może być prowadzona dla sklepu z 1 produktem jak i z 30 000. W takiej kampanii mamy też możliwość zarządzania stawkami dla poszczególnych produktów np. w zależności od przychodów oferowanego przez nas asortymentu. Plik z naszymi produktami można też kategoryzować i wykluczać te artykuły, których np. aktualnie nie chcemy sprzedawać.

Aktualnie Zakupy Google są obecnie dostępne w Australii, Austrii, Belgii, Brazylii, Czechach, Danii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Japonii, Kanadzie, Meksyku, Niemczech, Norwegii, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych, Szwajcarii, Szwecji, Turcji, Wielkiej Brytanii i we Włoszech.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany